Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • The DJ

    addikt

    válasz sz.j #4375 üzenetére

    Az én személyes tapasztalatom szerint a support teljes mértékben korrekt és hatékony, viszont csak ketten vannak és a megrendeléseik ugrásszerűen növekedtek az utóbbi időben, mivel a Swift tényleg működik és a legjobb sebesség optimalizáló bővítmény a piacon. Aztán emellé még ott van a Fevr sablon is, ami szintén igen népszerű themeforesten, tehát több, mint valószínű, hogy naponta rengeteg hibajegyet és megkeresést kapnak és mindezek mellett kell még dolgozni járni, aludni, kikapcsolódni, családi életet élni és egyéb hétköznapi dolgokat is végezni. Arról nem is beszélve, hogy fejleszteni kell a plugint, javítani a hibákat, stb. Szóval valószínűleg ennek tudható be a megnövekedett várakozási idő.

    Amikor nekem voltak problémáim kértek hozzáférést és javították az összeset pár órán belül, a kérdéseimre pedig mindig kielégítő választ kaptam. Nem tagadom, volt, hogy nekem is kellett várni 1-2 napot egy reakcióra, de ez Facebookon történt és utána mindig elégedetten "távoztam".

    Lehetséges, hogy náluk is be lehetne vezetni a "priority support"-ot vagy lehetne még felvenni egy direkte supportos kollégát, de amikor valamit saját magas fejlesztesz és ismered betűről betűre a kódot, akkor más sosem fogja tudni úgy megfejteni az ezzel kapcsolatos gondokat, mint maga a fejlesztő. Szóval nem egyszerű ez sajnos.

  • spiritex

    veterán

    válasz sz.j #4375 üzenetére

    Én anno a weboldali űrlapon adtam be a hibajegyet, nem e-mail-ben..

Új hozzászólás Aktív témák