- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Házimozi belépő szinten
- Home server / házi szerver építése
Új hozzászólás Aktív témák
-
ArchElf
addikt
Nem egyszerűen kitörlöm az első listából, hanem, mivel a lista elemei nem törölhetők közvetlenül a foreach ciklusban, így az elemeket egyesével végignézem, hogy törlendők-e, ha igen hozzáadom egy másik listához (törlendő elemek listája). Ekkor az első listából nem tudok még törölni (mert invalid lesz az iterátor).
A második ciklusban a törlendő elemek listáján lépkedek végig. Ekkor minden elemre kiadom az elsőlista.Remove(ojjektum) parancsot (ahol az ojjektum a törlendő elemek listájának aktuális eleme). Mivel most a második lista iterátorát használom, így nyugodtan eleht az első listából törölni. A második lista végigjátszása után nyugodtan lehet magát a második listát is törölni (mivel már nincs rá szükség).
Még egy apróság: amennyiben több szálon párhuzamosan is elérjük a listát a futás alatt (szükséges lehet bizonyos esetekben), úgy azt az egész cécó alatt lockolni kell.Remélem érthető volt.
Még egy. Ha a listaelemeket nem lehet rendesen egymáshoz hasonlítani akkor lehet index alapján is törölni, ez viszont macerásabb.
Ebben az esetben egy fordított for ciklussal célszerű megcsinálni, mert így az indexek nem keverednek össze:
for(ix = lista.Length-1; ix >= 0; ix--)
{
if(törlendő(lista[ix]))
lista.RemoveAt(ix);
}De láttam ilyet is a neten:
foreach(object o in new List<object>(lista))
{
if (törlendő(o))
lista.Remove(o);
}AE
-
bpx
őstag
azt a listát nem lehet ciklus közepén módosítani, amin épp iterálsz, mert egy exception a jutalom
egyébként én is ezt a változatot használom (ArchElf) a program többi részén (pl. a sakk logika ellenőrzésnél), csak a kérdéses helyen félbehagytam a dolgot, és ott úgy maradt
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EAFC 25
- Tőzsde és gazdaság
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- 45 wattos vezeték nélküli töltés jön az új iPhone-ba
- További aktív témák...
- LG 27GR93U-B - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation4 PRO 1TB fekete konzol extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged