- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Rekordokra vágyik! Kezünkben az Asus ROG Matrix GeForce RTX 5090
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali fotós kérdések órája
- RAM topik
- Kompakt vízhűtés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alexios
veterán
válasz
pmonitor #10049 üzenetére
Akkor még egyszer utoljára leírom.
Az állítás nem az volt hogy mindegy melyiket használod _bármelyik_ esetben, hanem hogy _ebben_ az esetben mindegy volt, hiszen ezek ciklusok, nem típusokon lehet végigmenni velük, hanem gyűjteményeken. Az eredeti kérdező kérdése az volt hogy mire jó a foreach, továbbra is fenntartom, hogy az ő esetében az lett volna a lényeg hogy gyűjteményt csináljnon és menjen rajta végig(ahogy végülis meg is csinálta), ezt pedig bármivel megcsinálhatta, foreach/for/while _ebben_ az esetben mindegy, hiszen a gond nem a foreach-el magával volt hanem hogy amit ő szeretett volna abban a formában nem lehet.
Azt hogy mit lehet módosítani közben, vagy törölni, csak te hoztad ide, senki más nem vitatta, hiszen az állítás nem az volt hogy foreachben az aktuális itemet nem lehet megváltoztatni, hanem hogy az hogy pl. foreach(string a string) miért nem értelmes.while() és a for() egyébként csak megerőszakolva működik minden enumeratoron(de nyilván nem erre tervezték.
Ez egy teljesen mellékszál, de ez nem megerőszakolás, és annyira erre tervezték hogy a foreach egy syntactic sugar ahogy fatal is írta, azaz valójában build után ez while-al fog menni az enumeratoron. Ettől függetlenül te, én, stb, mint végfelhasználó nem így fogjuk írni, hiszen nyilván azért hozták létre a syntactic sugar-t hogy használjuk, de ettől még nem árt tisztában lenni a működésével, és azzal hogy ez nem megerőszakolás.
Illetve a mindegy nem mindegy részhez annyit, hogy _mindent_ amit foreach-el meg lehet írni, meg lehet for vagy while ciklussal(hiszen a foreach is egy fancy while ciklus), de fordítva ez már nem igaz, szóval fölösleges újabb példákat hozni rá, mert senki nem vitatja ezt.+1 a linkedről:
c#-ban mindennek van egy közös szülőtípusa, úgy hívják object
Most ha attól eltekintünk hogy tök nyilvánvaló kötekvés ha azt nézzük az eredeti kérdező kérdésének mi volt a lényege, ha jól értem erre a cáfolatod a struct akar lenni [link] itt a hivatalos msdn c# language spec doksi, ez egyértelműen írja hogy All struct types implicitly inherit from the classSystem.ValueType
, which, in turn, inherits from classobject
Tehát minden struct implicit a System.ValueType-ból származik, az pedig az objectből. Ettől még nyilván van lényegi különbség a value és reference típusok között, nem kell cáfolaltot felhozni, ha ez nem tetszik a Microsoft-al vitatkozz, ők tervezték a nyelvet, és ez az ő reference dokumentumuk.
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Hogyan lehet témákat keresni a fórumban?
- Hobby elektronika
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Megjött a jubileumi Pixel széria
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Bitcoin topic
- További aktív témák...
- HP ZBook Studio G8 WorkStation i7-11850H 32GB 1000GB Nvidia Quadro T1200 15.6" FHD IPS 1 év garancia
- LG 34WQ75X-B - 34" Ívelt IPS Panel - 3440x1440 2K QHD - 60Hz 5ms - FreeSync - USB Type-C 90W
- Új MSI Katana 15 Gamer FHD IPS 144Hz i7-13620H 10mag 16GB 512GB Nvidia RTX 4060 8GB Win11 Garancia
- Dymo LabelWriter 400 hőpapíros címkenyomtató
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest