Hirdetés
- Több száz játékban kezdi meg karrierjét az FSR Redstone
- Billentyűzet-választó: mechanikus vs membrános – kinek melyik a jobb?
- Milyen processzort vegyek?
- Mini PC
- VR topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Melyik tápegységet vegyem?
- Bluetooth hangszórók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alexios
veterán
válasz
pmonitor
#10049
üzenetére
Akkor még egyszer utoljára leírom.
Az állítás nem az volt hogy mindegy melyiket használod _bármelyik_ esetben, hanem hogy _ebben_ az esetben mindegy volt, hiszen ezek ciklusok, nem típusokon lehet végigmenni velük, hanem gyűjteményeken. Az eredeti kérdező kérdése az volt hogy mire jó a foreach, továbbra is fenntartom, hogy az ő esetében az lett volna a lényeg hogy gyűjteményt csináljnon és menjen rajta végig(ahogy végülis meg is csinálta), ezt pedig bármivel megcsinálhatta, foreach/for/while _ebben_ az esetben mindegy, hiszen a gond nem a foreach-el magával volt hanem hogy amit ő szeretett volna abban a formában nem lehet.
Azt hogy mit lehet módosítani közben, vagy törölni, csak te hoztad ide, senki más nem vitatta, hiszen az állítás nem az volt hogy foreachben az aktuális itemet nem lehet megváltoztatni, hanem hogy az hogy pl. foreach(string a string) miért nem értelmes.while() és a for() egyébként csak megerőszakolva működik minden enumeratoron(de nyilván nem erre tervezték.
Ez egy teljesen mellékszál, de ez nem megerőszakolás, és annyira erre tervezték hogy a foreach egy syntactic sugar ahogy fatal is írta, azaz valójában build után ez while-al fog menni az enumeratoron. Ettől függetlenül te, én, stb, mint végfelhasználó nem így fogjuk írni, hiszen nyilván azért hozták létre a syntactic sugar-t hogy használjuk, de ettől még nem árt tisztában lenni a működésével, és azzal hogy ez nem megerőszakolás.
Illetve a mindegy nem mindegy részhez annyit, hogy _mindent_ amit foreach-el meg lehet írni, meg lehet for vagy while ciklussal(hiszen a foreach is egy fancy while ciklus), de fordítva ez már nem igaz, szóval fölösleges újabb példákat hozni rá, mert senki nem vitatja ezt.+1 a linkedről:
c#-ban mindennek van egy közös szülőtípusa, úgy hívják object
Most ha attól eltekintünk hogy tök nyilvánvaló kötekvés ha azt nézzük az eredeti kérdező kérdésének mi volt a lényege, ha jól értem erre a cáfolatod a struct akar lenni [link] itt a hivatalos msdn c# language spec doksi, ez egyértelműen írja hogy All struct types implicitly inherit from the classSystem.ValueType, which, in turn, inherits from classobject
Tehát minden struct implicit a System.ValueType-ból származik, az pedig az objectből. Ettől még nyilván van lényegi különbség a value és reference típusok között, nem kell cáfolaltot felhozni, ha ez nem tetszik a Microsoft-al vitatkozz, ők tervezték a nyelvet, és ez az ő reference dokumentumuk.
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Thinkpad T14 Gen4 14" FHD+ IPS i5-1345U 16GB 256GB NVMe magyar vbill ujjlolv gar
- Thinkpad T14 Gen2i 14" FHD IPS i5-1135G7 16GB 256GB NVMe IR kam gar
- Új AKRACING CORE EX gamer szék
- Latitude 5520 27% 15.6" FHD IPS érintő i7-1185G7 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Lenovo Thinkpad T14 Gen3 14" FHD+ IPS i7-1265U 16GB 512GB NVMe gar
- Bomba ár! Toshiba Satellite C850 - Intel B960 I 4GB I 500GB I 15,6" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- HP ProDesk 600 G5 i3-9100 8GB 256GB 1 év garancia
- Dell Latitude 5420 14" Touchscreen i5-1135G7 16GB 256GB 1 év garancia
- iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest


