- Multifunkciós adattároló érkezett a Patriot színeiben
- Egyedi megjelenésű Radeon VGA a Yeston és a GravaStar keze nyomán
- 5:4 képarányú SXGA monitor jön ősszel az EIZO berkeiből
- Úgy tér vissza a Commodore 64, ahogy titkon mindenki várja
- A hírek szerint a jövő év végére érkezhet a sokat pletykált NVIDIA N1X SoC
Új hozzászólás Aktív témák
-
ArchElf
addikt
válasz
..Trinity #928 üzenetére
Anagramma:
string, mint char[] kezelése (két for ciklust egymásba kell tenni, és eltárolni (mondjuk egy bool[] tömbbe, hogy a megalkotáshoz melyik karaktert használtuk már fel). A legyártott változatokat legegyszerűbb belerakni egy List<string> listába.Akasztófa játék:
Karakter ellenőrzés string-ben (IndexOf függvényel, plusz for cilkus, hogy az összes egyező karaktert megtaláljuk). Ezen kívül kell egy számláló, hogy mennyi rontott próbálkozás volt (nincs egyezés a szöveg és a beadott karakter között).Lottószám generálás:
int[5] tömb a számoknak, System.Random a véletlenszámnak, ellenőrzés, hogy a számot kihúztuk-e már egyszer.
Ha megvannak a számok, legenerálni egy Bitmap-ot (amibe majd rajzolunk). A Graphics.FromImage statikus metódussal kinyerjük a rajzoló felületet, DrawString metódussal kiírjuk a számot rá, majd az Bitmap Save metódusával el lehet menteni (akár JPEG-be is): bitmap1.Save("kep1.jpg", System.Drawing.Imaging.ImageFormat.Jpeg);Táblázatkezelő:
Az fogalmam sincs ez a feledat mit jelent, de a táblázatot lehet "rajzolni" a ListView (Detail mód) illetve a DataGridView-val.AE
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Háztartási gépek
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- EAFC 25
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- iPhone topik
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest