- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen egeret válasszak?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen házat vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Gaming notebook topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Milyen scannert vegyek?
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomi_78
aktív tag
Quailstorm: Ron Penton: Kezdő C# játékprogramozás c. könyvéből tanulom most az alapokat, valamint a világhálóról böngészgetve.
Alexios: azt, hogy egy fő osztályból származik minden más osztály, azért csináltam, hogy megkönnyítsem a dolgom olyan esetekre, amikor a program összes elemén végig kell menni, pl. mentés esetére vagy ha az ablak átméretezésekor mindent új helyre kell rakni.
Tehát ha mindennek van egy közös szülőobjektuma, akkor elvileg elég lenne ezen végigmenni az eredmény eléréséhez. Azt gondoltam, ehhez elég egy foreach ciklus, bár azt is, hogy az nem lesz jó, hogy a JatekElemei kétszer szerepel benne, mert nem tudom, hogy osztályokat milyen változótípusként kell megadni - már ha egyáltalán lehet.
Akkor hozzak létre egy Listát is, amelybe belekerülnek az osztályobjektumok, és ennek a Listának a nevét adjam meg a foreach-ben az egyik JatekElemei helyett? Akkor így már lassanként elvész az egyszerűség, mert ezesetben ugyanúgy gondoskodni kell a Lista kezeléséről, amikor elemeket adok hozzá vagy törlök belőle.
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- AKCIÓ! GIGABYTE AORUS ELITE Z790 i7 14700K 64GB DDR5 1TB SSD 7900 XTX 24GB be quiet! SB 802 1000W
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
- Eladó szép állapotban levő Samsung Galaxy A22 5G 4/128GB fekete / 12 hónap jótállás
- iKing.Hu - Samsung Galaxy S25 Edge Használt, karcmentes állapotban 12 GB RAM / 512 GB tárhely
- IKEA (HAVREHOJ) tablet tartó
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest