Hirdetés
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Kompakt és jól szellőző alumíniumházzal indítja a jövő évet az Antec
- Vezetékes FEJhallgatók
- OLED TV topic
- Apple notebookok
- Home server / házi szerver építése
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Cáfolta az Intel és az AMD egyesülését az utóbbi cég vezetője
-
PROHARDVER!
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nandow
aktív tag
Szerintem egy autó kategóriát nem a hajtáslánc határoz meg.
Középkategóriáról beszélünk a Camry esetében. Ugyanúgy középkategóriás autó a Mazda 6, Superb is.
És mint ugyanolyan kategóriás autók, nem csak a hajtáslánc szempontjából lehet őket összehasonlítani, hanem egyéb szempontok szerint is: zaj, helykínálat, futómű, ár stb.De én elfogadom, ha szerinted nem összehasonlíthatók, akkor másképp látjuk a dolgot.
-
nandow
aktív tag
Azzal nem értek egyet, hogy nem lehet pl. a Camry-t összehasonlítani semmivel sem. Miért ne lehetne hasonlítani a Superbhez vagy a Mazda 6-hoz? Középkategóriás autó mindegyik, hajtáslánctól függetlenül. És kb ugyanaz az árkategória is.
Az szerintem is igaz, hogy aki Toyotát választ, nagyrészt a megbízhatóság miatt teszi. De a Camry tekintetében, abban a kategóriában valamennyire elvált egyéb tulajdonságok teljesítése is.
[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
válasz KTTech #14520 üzenetére
A mostani Corolla, Camry kapcsán lehet sok olyan véleményt olvasni, hogy hangosabbak, mint a kategóriatársak.
Azt aláírom, hogy a hangszigetelés plusz súlyt jelent, de egy dupla üveg nem nagyon vesz el a helykínálatból.
Lehetne ez opciós is, azt hiszem, az Astránál hallottam pl ilyet. És akkor mindenki el tudná dönteni, hogy mi a fontosabb: csendesebb beltér vagy a fogyasztás.
De a középkategórában, ahol a Camry is szerepel, ott lehetne alap a dupla üveg és a jobb hangszigetelés. Tesztekben mindenhol ezt említik negatívumként, hogy elmarad a kategóriatársaktól.[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
válasz Tom1939 #14506 üzenetére
Amúgy ez annyira bosszantó, hogy nem tudnak egy kicsit jobb hangszigetelést csinálni a Toyotánál. Sok modellnél ezt a hátrányt lehet olvasni (pl. Corolla, Camry).
Ok, tudom, aki csendesebbet akar, az vegyen Lexust, de más nem prémium gyártó meg tudja ezt oldani (Volkswagen, de akár ott házon belül említhetném a Skodát is, ami bizonyos szempontból alacsonyabb polcos...).[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
Nem tudom a Toyotánál hogy van, de más márkánál hallottam olyanról, hogy kb 400 Ft-os euro árfolyammal kalkulálták a magyar árakat hónapokkal ezelőtt.
Aztan mondjuk hiába volt pl az euro “csak” 370 Ft, azt a különbözetet szépen benyelte a gyártó.De egyébként igazad van, a Ft leértékelődése is nagymértékben hatással van erre sajnos.
-
nandow
aktív tag
válasz Qtya123 #13072 üzenetére
Én megfontolnám a helyedben az IS300h-t. Facebook csoportját követtem egy jó darabig, kb semmi hibáról nem írtak. Nálam sokáig esélyes volt, de nekem túl kicsi belül.
szerk: ez persze nem jelenti azt, hogy nem lehet hiba, de nekem az volt a benyomásom, hogy nagyon megbízható autó.
[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
A Camry nekem is bejön, de van pár dolog, ami nem tetszik benne. A facelift előtti verzió nem tudja az Apple Carplay-t/Android Autot, nincs benne ülés szellőztetés (FL már tudja ezeket). Illetve vannak akik panaszkodnak, hogy nem valami halk menet közben (az ajtók nincsenek szigetelve). Jah meg ami szerintem furcsa, hogy elég hangos az ablak fel-le húzás.
-
nandow
aktív tag
válasz koxkids #10813 üzenetére
Pátkai autószerviz
Őket tudom ajánlani futómű beállításra.[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
Igen, kipróbáltam a kézifék pedált. Hát elég furcsa az is, de ott nem volt fizikai akadály, tudtam használni.
Kormányt és az ülést én úgy be tudtam állítani, hogy a combom elférjen. Amit még én furcsálltam, a tempomat külön karja, én jobban preferálom azt a típust, ami a kormányon van rajta. Jah és a kormány-comb távolságnál a tempomat karja volt a mértékadó, ahogy a kar forog együtt a kormánnyal, plusz helyet foglal, bele tud akadni a térdembe.(#9644) vzsryl
Ne is mondd, nálam az van, hogy rengeteg autó kicsi, egyszerűen nem férek el igazán kényelmesen...Vagy ha igen, mögöttem nem marad semennyi hely sem.
Megnézek majd egy GS-t is, és meglátjuk. -
nandow
aktív tag
Sokat olvasgattam mostanában az IS300h-ról, többen azt írják, kicsi, szűkös, mások szerint nem az. Nagyon érdekelt már, hogy vajon beférek-e (elég magas vagyok), szóval ma elmentem kipróbálni egyet.
Hosszra nagyobb hely van elöl, mint a jelenlegi 7gen Accordomban, kényelmesebben elfért a lábam, picivel jobban ki tudtam nyújtani. Mögöttem a hátsó ülésnél kb ugyanakkora hely marad a két autónál. Fejtér is oké, magasságilag elfértem, viszont oldalirányban már szűkös. Meg az egész autó szélességét tekintve belül számomra szűkös. Beülve magam mögé is ezt éreztem, ott az én fejem már bőven elérte a tetőkárpitot.
Csomagtartó 450 liter, az Accordé is kb. ennyi, de az szemre sokkal nagyobbnak tűnik. Nem tudom, lehet az IS300h-nál az alsó rekeszeket is beleszámolják.
Menet közben tetszett az autó, jó a rugózása, kényelmes. Nem vezettem még hibridet, sem cvt váltós autót, így azért elsőre elég furcsa volt a motor felbőgése, amikor lepadlóztam...Szokni kéne, az biztos.Kívülről nagyon tetszik az autó, de a mai tapasztalatok után azt kell mondjam, biztos nem ez lesz az Accord utódja, mert számomra szűk.
Aztán átmentem a szomszédos Toyotába is, belehuppantam egy Corolla kombiba. Elöl egy picit jobban elfértem, mint az Accordban, mögöttem nagyjából ugyanakkora hely maradt, de többre számítottam. Beltér nem fogott meg igazán, pedig kívülről egy Corolla 2.0 TS bejövős.
Üléspróbáztam egy Camry-t is, nah abban volt hely szélességben, hosszában, mindenhogy (tudom, más méret és kategória). Magam mögött hátul is kényelmesen elfértem. A beltér részemről okés, és kívülről is bejön a forma. Csak hát az ára...Talán majd egyszer valamikor használtan.Ki akarok majd próbálni egy GS-t is, abban azért valószínűleg több a hely.
Az biztos, hogy ha majd a jövőben tényleg le akarom cserélni, nehéz lesz majd megtalálnom az Accord megfelelő utódját a használt autó piacon.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest