- Milyen TV-t vegyek?
- Megérkezett a Snapdragon X-hez tervezett Windows 11 lemezkép
- Projektor topic
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Fujifilm X
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
-
PROHARDVER!
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibor72
tag
Sziasztok!
Corolla 1.4 vvti 2003 indításkor 2 másodpercig úgy kerreg mint egy dízel, utána meg halk mint máskor és csak indításkor csinálja, menet közben sem jön elő soha. Mi lehet ez vajon? Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
tibor72
tag
Mobil 5-w30 15ekm-ként 410e+ (olajfogyasztás 1l/15ekm-en) Mivel ismerőstől vettem, Ő 200e hajtott bele és azt mondta az imént hogy volt lánc, feszítő patron, olajszivattyú csere, ez utóbbi pár száz km-rel ezelőtt, és ki is lett takarítva a blokk az olajsártól. A szerelő is végig ugyan az a személy aki csak toyotákat vállal/szerel most Ő is tanácstalan sajnos. Röviden ennyi. Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
-
tibor72
tag
Okoskodós rész: Ha az olaj feszíti elő, sem értem, mert az 5-w30-as olaj hidegen is nagyon jól szivattyúzható a 10 C fok pedig nem annyira hideg, és ez alatt nem jelentkezett, viszont most hogy 15 C fok felett járunk állandó a jelenség. Nem ismerem a szerkezeti felépítését az eszköznek, de valahol ott lehet a probléma (feltételezés ! ) hogy kifolyik belőle az a mennyiség amitől nem csörögne, míg feláll az alapjárati olajnyomás. Viszont ez új patron.... és újonnan egyáltalán nem csinálta a motor, ez is biztos. Tovább kutatok, ez maradt.
[ Szerkesztve ]
-
tibor72
tag
Ez biztos volt már, de minden megoldás érdekelne ezzel kapcsolatban, miszerint
kellene "becsapni" vagy megoldani, hogy mp3-at lehessen lejátszani, akár telóról is. Köszi
(mp3 kazettát már vettem, aminek a végéből vezeték lóg ki és 3,5 jack van a végén, de olyan "okos" rendszer hogy a visszaforgás gátlót hiába vettem ki nem sikerült működésre bírni)[ Szerkesztve ]
-
tibor72
tag
válasz molnarpeter #4910 üzenetére
Sajnos azt nem írtam, hogy az autó saját hangrendszerét szeretném használni ezért linkeltem be a képet, mivel az még csak kazettás technikát alkalmaz, és jól szól, ez már adott. Köszi
(most egy ilyen hasonló van [link] de nem működik vele )
[ Szerkesztve ]
-
tibor72
tag
válasz molnarpeter #4913 üzenetére
Lehet, nem látom a fától az erdőt, de ez nekem csak szivargyújtós töltő, nekem pedig külső jelforrás megszólaltatására kel megoldás. Ami úgy fest, végleges megoldásra [ ez ] való.
(Ha az előzményekben nem lettem volna elég pontos a körülírást tekintve, bocsi)
[ Szerkesztve ]
-
tibor72
tag
Hálás köszönet mindenkinek (közben megjavult az MP3 casette adapter-em is, de ez a Xiaomi Roidmi nagyom tetszik és nem mellékesen mínusz egy vezeték a javára )
-
tibor72
tag
Az olajokhoz: attól még, hogy hangosabb olajcsere után a motor, még nem jelenti azt, hogy nem látja el a feladatát. A mennyiben az előírt viszkozitással, és teljesítményszinttel rendelkezik (és biztosra tudjuk, hogy nem sufniban adalékólt gagyi vagy szűrt olaj, gyárilag megegyező kiszereléssel, címkével, matricával stb. ) akkor megfelelő.
+1 : Mobil 1 xe 5W30
[ Szerkesztve ]
-
tibor72
tag
válasz Johnny_vT #5075 üzenetére
Sok véleményt olvastam pro és kontra. Ami jelentős eltérés az olvasataim alapján az az, hogy nem valamilyen teflon vagy származéka, hanem - videó alapján, amit most lusta vagyok megkeresni, - valóban működő felület helyreállító hatása van, ami lehet, hogy valóban hosszútávú. A kontra az az, hogy a hengerfalának kialakítása és a kialakított mikrobarázdák az olaj megtapadását, illetve azáltal az olajfilm kialakulását segítik elő. Namármost ha ezeket a mikrobarázdákat is feltölti nanorészecskékkel, és miért ne, akkor az olaj hogy tapad meg illetve hogy alakul ki az olajfilm ami nemcsak a kenésért felel, de a hűtésért is. (ez nem saját okfejtésem, olvastam valahol) Amit én tennék még ehhez az az, hogy súrlódás hatására megy végbe az a folyamat ami a felület kopását helyreállítja(általában ezek így működnek), tehát ha jelentősen csökken a súrlódás, akkor a felület építő hatásmechanizmus leáll, így a folyamat véges, vagyis a hengerfal és a dugattyú nem marad kenés és hűtés nélkül, illetve nem lesz olyan súrlódó felület a motorban ami kenés nélkül maradna "túlzott felület építés miatt" mert ha csökken a súrlódás miatti hő leáll a folyamat. Részemről, ha 1000 km után, lesz jelentős az olajfogyasztásom, - nem rég lett maxra töltve szerelő által - akkor kap egy esélyt ....így 600k km után (becslés, óra szerint 410k de annál több lehet benne) talán nem lesz akkora gond.....
-
tibor72
tag
Értem már, de nem annyira a videót, mint inkább amit írtál(angol, probléma). Az "intelligencia" irányított a 1. viszkozitás, 2.súrlódás, 3.nyomás által. Ahol az illesztések megfelelőek oda, nem "épít" viszont a felületet szerkezetileg módosíthatja, pl: keményebbé teheti. Új "szerkezetekbe" szerintem emiatt felesleges. Ahol a kenés során az említett 3 feltétel közül egy hiányzik, onnan elvándorol az anyag idővel, az olaj szállító eszköz most is mint mindig azt nem helyettesíti. De ez már az adott adalék(ok) mélylélektana, szerintem így kell(ene) működniük. Kárt biztos nem okozhatnak, az sokba kerülne a gyártónak, maximum nem használnak. 100k km-ig szerintem felesleges, ahol betartották a szerviz intervallumot és megfelelően használták, üzemeltették a motort.
(ha tévednék vagy hiányos, javítsatok ki )
-
tibor72
tag
.....Ritkán, de előfordul, hogy ilyenkor, nem jelentkezik többet a hiba. De ez nagyon ritka. Amennyiben valamikor a közeljövőben újra előfordul, úgy idővel egyre gyakrabban fog jelentkezni, míg végül állandósul a hiba. De addig is lehet mással tölteni az időt .... meg megijedt, és most buzgón világít
MÁS : Érdeklődöm, valaki tisztított-e már légtömeg mérőt, és ha igen mivel, hogyan? (tudom van rá spray, de túlzásnak tartom)
-
-
tibor72
tag
válasz pvt.peter #5195 üzenetére
Triviális, de ha kopott a kormány az +200e km, ha nagyon akkor még plusz 200e km, Annyira jók, hogy simán letagadnak ennyi futást. Minél jobban egyben van, annál jobb. Illesztések az esetleges javítások utáni nyomok ilyesmi. Típushibáról személy szerint, most nem jut eszembe semmi
Jah, de : D4D motorokat ne, a diesel meg már amúgy sem menő
[ Szerkesztve ]
-
tibor72
tag
Ezért írtam a kormánykopást, mert az enyémen durván kopott, és az óra szerint csak 411e km van benne, ami vicc. Minimum 5-600e km van benne. Regisztrált kilométer miatt nem lett ez a 411e "visszatekerve" anno 200-ra .
Sajnos a legtöbb esetben gyanakodni kell az óra által mutatott futásteljesítményre, mivel a külső nem mindig tükrözi a valós használatot.[ Szerkesztve ]
-
tibor72
tag
válasz molnarpeter #5265 üzenetére
+1
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest