Hirdetés
-
PROHARDVER!
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
polonic
félisten
válasz
Dißnäëß #19222 üzenetére
Meg kell szokni a hibridet. Nekem is furcsa volt az elején, hogy odalépek, a motor egy fordulaton megy, de közben meg húz rendesen és lineárisan gyorsul.
Egyébként váltós autónál is bőg a motor, csak ugye ott más hangszínnel, ahogy emelkedik, majd csökken a fordulat a váltásnál.1.8 hibrid, de inkább 2.0, mint az 1,2 turbós motor.
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz
Dißnäëß #19207 üzenetére
Illetve még egy kérdés C-HR tulajokhoz vagy ismerőkhöz:
1.8 hibridtől most megijedtek az ősök, inkább 1.2-es hibridet ajánlotta nekik valaki, mert az 1.8 ha erősen kell lépni (húzósabb előzés stb), akkor egy autók hangjára valamennyire is figyelő ember kitér a hitéből, olyan hangja lesz.
Ez igaz ?
Én annyit mondtam nekik, ha Toyota és megbízható konstrukció az 1.8 hibrid, mindegy, milyen a hangja, nem ? Nekem pl. a 2.4-es RAV4-ek is beteg hangúak, mégis teszik a dolgukat precízen. Szóval nekik nem élményautó kell, hanem megbízható gép, A-ból B-be.