Hirdetés
- 4K-s okosmonitor huppant le az MSI tervezőasztaláról
- Almás felhangokat pendít meg a Cougar legújabb, E-ATX-es háza
- A kelleténél jobban lebutítja egyes GeForce RTX 5090-es VGA-it a Zotac
- Komoly technikai frissítést kap a Grand Theft Auto V
- És akkor bevillant a nagy ötlet: miért ne lehetne hűteni egy tápcsatlakozót?
- Philips LCD és LED TV-k
- OLED monitor topic
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen asztali médialejátszót?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
-
PROHARDVER!
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
No.01
addikt
válasz
}{3@Đ$}{0ot #23474 üzenetére
Szerintem latni kell eloben is, de a leiras/kepek alapjan en adom
-
válasz
}{3@Đ$}{0ot #13631 üzenetére
Szia!
Egy 32 éves sport(os) autónál szerinted ez típusfüggő?
Ha jó gazdája / gazdái voltak, akkor feltehetően kevesebb.
Ha csak nyomták a neki nyélből és nem költöttek rá, mikor szükség lett volna, akkor csoda lenne, ha rövid úton nem jelentkezne probléma.Arra készülj fel, hogy alkatrész nem lesz hozzá minden sarki boltban, meg olyan szerelő sem nagyon, aki egyáltalán dolgozott ilyen autón.
Ha hobbyprojektnek szánod, van pénzed és nem sajnálsz utánamenni a dolgoknak, akkor vágj bele ilyesmibe szerintem, de csak akkor...