-
PROHARDVER!
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gaborbol
őstag
Mult evben bereltem egy Avalon-t, abban is volt adaptiv tempomat, meg lane assist, veszett jol mukodott mindketto.
New York-ba, igen paraszt modon vezetnek, es ott is tokeletes volt, egyszeruen hibatlan. Majd ket oran keresztul jottem A JFK-rol es nem kellett se a gazra se a fekre lepni egyszer sem.
Az egyeduli gond, hogy 50 Km/h alatt kikapcsolt a rendszer, igaz ez egy 2018-as modell volt.Azt is tudja, hogy ha van pl 3 vagy 4 sav es az "ember" elotted keresztul szantja az osszes savot, hogy amikor pont beer eled, el sem veszi a gazt.
En se nagyon akarok mar kocsit venni nelkule. Regen nagyon szerettem vezetni, most mar alig varom az onvezeto kocsikat.
-
Doki16
addikt
válasz Dluinet #6849 üzenetére
Én még kb. 5 évvel ezelőtt vettem egy legolcsóbbat ebay-ről. Szerencsém volt vele, mert hibátlanul működik
Nagyon hasznos applikáció, baromira szeretem Én aki statisztika mániás vagyok nagyon tudok egy ilyet élvezni.
Például egy ilyen 60km-es úton ez a hibrid is tud menni olyan 11-13 km-t tisztán villanyosan. [kép]Vagy hogy például megtudok tenni úgy 60 km-t, hogy nem kell egyáltalán használni a hidraulikus féket [kép]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
-
Doki16
addikt
válasz Dluinet #6854 üzenetére
Sajnos ritkán van összefüggő 200 km-es sima szakasz
Az osztrák Alpokban autópályán hoztam ezt vele pl. össze. [kép] [kép]
Itt a városban mászkálva bárhol összehozok vele 3,7 körüli fogyit. [kép]Ha jól kezeli valaki a kocsit, akkor hihetetlen adatokat lehet vele produkálni. 1 év alatt, meg a hybrid assistant segítségével meg már elég jól rá sikerült éreznem
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz Dluinet #6856 üzenetére
Igen egy kicsit félreértettem Nem mentem még vele hosszabb távra. Nagyjából 2 óránként megszoktunk állni azzal meg nem érem el a 200 km-t. Amúgy tényleg nagyon értékeket lehet vele összehozni. Főleg akkor ha nagyjából 15-20 km-ként mindig megtudok tenni vele 1-2 km-t villanyosan.
Amúgy neked milyen hibrided van?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Drizzt
nagyúr
válasz Dluinet #6856 üzenetére
2.9-et azt mégis mivel? Nekem 4 alá menni is nagy művészet egyelőre bárhol. 3.8 volt eddig a legalacsonyabb teljes átlag, amit láttam, csak városban közlekedve. Autópályán örülök, ha 6 alatt leszek. Bár tény, hogy én 130 alatt pályán nem szeretek közlekedni. De lehet átszokom erre az adaptív tempomatos 120 környékére, időt úgyse vesztek vele sokat, de fogyasztásban eddig elnézve a dolgokat ez lehet az a sebességhatár ami felett meredeken esik az MPG. (ui.: nálam az adaptív tempomat teljes sebességtartományban működik)
I am having fun staying poor.
-
galervin93
őstag
Tudom nem lehet egzakt választ adni, a kérdésemre, de... Mennyire kell tartanom attól, hogy a fővárosban az éj leple alatt lába kél egy 3-as Priusnak? Sajna nincs garázs, panelrengeteg egyik kis utcácskájában, több száz autó társaságában valós a lopástól való félelem?
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz galervin93 #6863 üzenetére
Szvsz leszoktak róla. 2018 toplista:
"Ford Focus – 15 bejelentett lopás
Škoda Octavia – 11 lopás
Volkswagen Polo – 9 lopás
Opel Corsa – 7 lopás
Volkswagen Passat – 7 lopás
Volkswagen Golf – 6 lopás
BMW 3-as – 5 lopás
Toyota Auris – 5 lopás
Ford Mondeo – 4 lopás
Audi A3 – 3 lopás
Ford Transit – 3 lopás
Toyota Corolla – 3 lopás
Suzuki Swift – 3 lopás
Peugeot 508 – 3 lopás
Volkswagen Touran – 3 lopás"
[link] -
galervin93
őstag
válasz molnarpeter #6864 üzenetére
Hát nagyon remélem.
Bár abszolút laikus vagyok, de gyanítom nincs 100%-os védelem, max olyan, ami kissé több gondolkodásra készteti a tolvajt. Mindenesetre keresek valami óccó-kici-kínai cascot, ha ne adj isten...
És akkor már megragadnám az alkalmat, hogy eldicsekedjek vele, első autó, szóval nagy az öröm.Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
Doki16
addikt
válasz galervin93 #6865 üzenetére
Grat hozzá. Üdvözlünk a hibrides csapatban. Innentől kezdve egy szebb és nyugodtabb világ vár rád. Főleg ha sokat dugózol
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Csabroncka
addikt
válasz galervin93 #6865 üzenetére
Rakass bele közelítőkártyás indításgátlót + ba.
Szinte köztudott, hogy elsősorban a gyári alapvédelemmel ellátottat viszik a leghamarabb a parkolóból, amelyikben 1 perccel többet kellene szöszölni azt már nem.
Szóval a gyári védelmen kívül a fent említett +ba, nyilván nem 100% garancia, de a lopás CASCO-n kívül az egyetlen olyan ami + visszatartó erő lehet.
"in medias res"
-
Gaben92
őstag
válasz Csabroncka #6867 üzenetére
Amugy az "alapvedelem" mit takar? Nekem is ott az ablakon a "Lexus Auto Alarm System" matrica, de fogalmam sincs milyen elven muködik, meg mennyire lehet atb.szni az immobilisert.
Mondjuk egy olyan orszagban ahol mikor ismerösöm az egyik helyre azt mondta "Az egy getto, komolyan mondom... Rendesen majdnem elgondolkoztam rajta, hogy le kellene zarnom a kocsit" annyira nem parazok, hogy feltörik.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
galervin93
őstag
válasz Csabroncka #6867 üzenetére
Aha, köszi a tippet!
Hát remélem nem lesz semmi gond, mondjuk holnap megyünk nyaralni, majd ha hazajöttünk ráfekszek a dologra.Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
Csabroncka
addikt
válasz galervin93 #6873 üzenetére
Elemi kár és lopás Casco legyen, ezen kívül nagyon mást nem tudsz tenni. Az ilyen olyan zárakat pedig végképp felejtsed el nem érnek sajnos semmit
"in medias res"
-
iday
aktív tag
válasz galervin93 #6865 üzenetére
Priuskába javasolt a kit-in védelem beszerelése.
3dfx & AMD & ATI forever! http://iday.hu
-
Drizzt
nagyúr
No, elfogyasztottam az elso tankot. Osszesen 724 km sikeredett, ebbol kb. 350 km autopalya, a tobbi varos. Az autopalyabol 230 km adaptiv tempomattal 125-135 kozott allitgatva, eco modban. A tobbi foleg normal modban. Az ezutan betankolt benzin: 34,11l. Ez igy 4.7l/100km. Jol esett ezt latni, mert lelekben sokkal rosszabbra szamitottam, mar elkonyveltem valami 6-ot magamban. Aztan a kuton ert a meglepetes, hogy csak ennyi benzin fer bele. Hivatalosan 42l a tank, belul azt irta, hogy 30 km maradt a tankbol. Eco modban palyan amugy kimondottan gyenge az auto gyorsulasa, bar most 4 felnott + cuccaik voltak benn. A masik 120km palyan neha nyomtam sportban is, azert az baratsagosabb joval, gazadas szempontbol, persze fogyasztas szempontbol meg baratsagtalanabb. Jo lesz ez igy. A savtartasbol meg annyi fura, hogy joval kozelebb akar menni a jobb savhoz, mint en szoktam. Corolla hybrid sedan 1.8, ha valaki az elozmenyekrol lemaradt volna.
I am having fun staying poor.
-
Drizzt
nagyúr
válasz psycroptic #6879 üzenetére
16" Falken, konnyufem felnin, de pontosabbat most nem tudok hirtelen. Amugy nem vagyok otthon autos szlengekben, ugyhogy csak remelem, hogy erre vonatkozott a kerdes.
I am having fun staying poor.
-
psycroptic
őstag
Igen, erre vonatkozott, de ez nem autós szleng ez csak az én marhaságom...
Nekünk a nyárigumik 225/45 17" de 1000Km végig pályán, két felnőtt plusz cuccok nem igazán tudom 5,4-5,5 alatt tartani. Átlag utazósebesség 130-140Km/h, arra gondoltam, hogy ez is belejátszhat a dologba.
PSNID: Tomy83PS
-
Drizzt
nagyúr
válasz psycroptic #6881 üzenetére
Valamennyit szamit, de azt mondjak nem sokat. Amugy a 230 km palya nekem 5.0-t irt belul. Amikor beertem a celvarosba, akkor lement az atlag 4.9-re. Ha nem tempomat + eco + ugy vezetek, ahogy az e12-t szoktam, szerintem a 6-ot is elerem. Meg majd tesztelgetek mindenfelet.
I am having fun staying poor.
-
Drizzt
nagyúr
válasz Csabroncka #6883 üzenetére
Majd az is eljön.
Ma volt a 230K-es útnak a párja, ellenkező irányban. Eleinte 5.4-re állt rá a mutató, s nem nagyon akart megzuhanni, de azért olyan 100 km körül lement 5.3-ra, majd idővel 5.2-re, aztán az utolsó 30 kilométeren beütött a dugó, 70-120 között változó sebesség, s 5.0 lett a vége. De utána lenulláztam nagyvárosban a kijelzőt, s itt jött a hihetetlen rész. Kb. 15 km, 27 perc, s 3.0 lett a fogyasztás. Közben 2.7-re ment le a "csúcson". Ez elég durva. Gondolom ezek a legideálisabb körülmények a fogyasztáshoz. 50-70 közötti sebességkorlátozások, enyhe dugók, 6/8-on levő aksi induláskor és autópályán előmelegített benzinmotor. Szóval illúzióim nincsenek, a hétköznapokra úgyis visszaáll majd olyan 4.0 környékére városban, de ez így is tök jó.
I am having fun staying poor.
-
No.01
őstag
Drizzt:
Latom uj Corollat hajtasz. Mi most vagyunk vasarlas elott...
Azt szabad kerdeznem, h mi a velemenyed/tapasztalatod a vezetest tamogato rendszerekrol?
Leginkabb az adaptiv tempomat erdekelne? (Illetve ha van olyanod akkor az, h mikent mukodik egyutt a savtartoval es, h mikent muzsikal a dugoban)Tovabba csak kivancsisag kedveert, de mikor te vetted akkor hitegettek-e azzal, h lesz Android auto es /vagy AppleCarPlay tamogatas?
Lehet a tobbsegnek ez nem fontos, de amig a gyari navi egy kalap kaki mellesleg utolag majd jo dragan frissitheto addig enegem igenis nagyon erdekel, h ezen opcio bekerul-e valoban az autoba egy utolagos SW frissitessel mert sajna van egy olyan sanda gyanum, h ezzel csak altatni probaljak az europai vevoket. -
Drizzt
nagyúr
Persze, nyugodtan kérdezz bármit. Van sávtartó és adaptív tempomat. Asszem ezek a legolcsóbb változatban is vannak. Elsősorban én ezeknek autópályán látom hasznát. Ott gyakorlatilag a kocsi levezeti helyetted az utat, persze figyelni muszáj, ezt annyiban erőszakolja ki az autó, hogy rád pittyen, ha elengeded a kormányt. A pedálokat nem kell kezelni. Néha a féket azért érdemes lehet készenlétben tartani. Ha balra indexelsz tempomatnál és a beállított sebesség alatt vagy, akkor elkezd gyorsítani, felkészít az előzésre. Persze országúton nem erre bíznám. A visszajelzőknél is kell figyelni, ha a sávtartó zöld, akkor aktív a kormányrásegítés, ha fehér, akkor nem. De autópályán azt veszem észre, hogy sokkal kevésbé fáradok így el.
Városban nagyon keveset próbáltam csak, ott nekem nem tetszik. Ennek az az oka elsősorban, hogy induláskor ha magára hagyod a gyorsításnál, akkor elég nagy helyet hagy legkisebbre állított követési távolságnál is. Egyébként lehet gyorsítani manuálisan is, akkor tudod zárni a távot. Ha jól emlékszem, fékezéskor leáll a tempomat és újra be kell állítani a kívánt sebességet. Itt egy video, hogy milyen városban az ACC + LTA.
Amúgy ma Tesco parkolóban amikor kimentem a kocsihoz, éppen egy fickó nézegette, azt mondta lehet a következő ilyen lesz, majd beszállt a Priusába. Amúgy is elég jellemző még, hogy megnézik az emberek. Akár ha állsz a dugóban.
Android auto/Carplay kapcsán nem mondtak semmi biztosat. Rebesgetik a madarak, de ígérni nem ígérik. Navim nincs, felcuppantottam a telefont az ablakba, s onnan nyomok google maps-et. 2 USB port van, az egyik a középső tárolóban, de van kis kábel csatorna, amin szépen ki tud kandikálni. Meg van egy az utas oldalon. Az nem biztos, hogy 2.1A-es, ellenben biztosan támogat MirrorLinket. Azzal ki lehet rakni a telefon képét az autóra, de sajna elég kevés alkalmazás támogatja. Pont a GPS-ek közül csak a Sygic-ről tudok. Elvileg MiraCasttal is lehet átvinni képet és hangot, de még nem próbáltam.
[ Szerkesztve ]
I am having fun staying poor.
-
Dare2Live
félisten
pályán óra szerint ~130at tartva hány órakor (klíma miatt) mennyit eszik?
Ez az 5l pályán 130 légkondival nagyon jónak tűnik, yaris ilyenkor 6.8 környékén.[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Doki16
addikt
válasz Dare2Live #6890 üzenetére
Elektromos a klíma. Autópályán nem számít bele semmit a fogyasztásba. Ott már pörög annyit a motor, hogy még akkut is feltölti és könnyedén üzemelteti a klímát.
Ha tisztán csak az autópályás fogyasztást nézzük akkor az olyan 6 liter körül alakul inkább. Viszont ha már belevesszük a teljes távot akkor a 4 liter is hozható.
Én nem rég jártam meg Ausztriát. Az út egy jó részét pályán tettem meg és ilyen fogyasztásokat produkált. [kép]Ha az M6-on megyek fel Dunaújvárosból Budapestre akkor mire BP határába érek olyan 5,5-6 körül mutat. De mire elérem a célom rendszerint simán lemegy 5 körüli értékre.
Az a baj, hogy az autópálya nem a legjobb terep ezeknek, mert ott akkor már folyamatosan fixen dolgoznia kell a benzinmotornak. Az hibridnek az előnye leginkább városban/elővárosban jön elő, meg országúton települések között. Ez a rekordom eddig amit az alföldön hoztam össze országúton. [kép]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Dare2Live
félisten
"Elektromos a klíma. Autópályán nem számít bele semmit a fogyasztásba."
Azt az energiát is meg kell termelni nem 0energiával működik....Eléggé tisztában vagyok a hibrid előnyeivel csak Dizz mindha 5l írt volna pálya 130ra aztán meglepett, hogy ennyire jó...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Doki16
addikt
válasz Dare2Live #6893 üzenetére
Igen, de nem igazán kimutatható autópályán, mert ott egyébként is termel elég áramot.
Városban már nagy különbség van. Ez reggel klíma nélkül. [kép] Ez viszont délután úgy, hogy egész nap a tűző napon állt és volt vagy 38 fok odakint. [kép] Megállás nélkül járt a motor, mert ilyenkor a klíma fogyasztása eléri a 2-3 kW-ot és azt már nem tudja megoldani teljesen akkumulátorból.Nem fogyaszt pályán 130-nál 5-öt az tuti. A kombinált az lehetséges. A 2.0 Crtdi dízelem sem ment el 5 literből.
Ha lenulláznám 130-nál a mérőt és csak a tempós haladást mérném akkor elkeserítő lenne a valódi érték
Néha szoktam figyelni a pillanatfogyasztás mérőt és nagy tempónál igenis benyeli a 6-7 litert. De amit beér az ember az agglomerációba minden szebb leszAmúgy hozzáteszem, hogy ez egy 1,8-as benzintől nagyon jó érték így is.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Drizzt
nagyúr
válasz Dare2Live #6890 üzenetére
Ez egy remek kérdés. Nem tudom megmondani, nem volt még dögmeleg, pont aznap kezdett újra felmelegedni az idő. Ez szerintem már 16.00-18.00 környékén lehetett. Tippre 25-26 fok. És szerintem az én oldalamon 23 fokra volt állítva a klíma. Az utas oldalon talán 21-re.
(#6894) Doki16: én most pont lenulláztam a pálya elején, s a pálya végén néztem meg az értéket, az autópálya vége táblánál. Meg félúton. Akkor még 5.3, 5.2 körül változott. A legvégén 5.0 lett. De az utolsó fél órában nagyon ritka volt hogy 130-at sikerült tartani, mert bedugult a pálya a végére. Voltak olyan többperces szakaszok, amikor 70 km/h volt szerintem az átlagsebesség. Az első féltávon viszont nem nagyon, ott elég egyenletes volt a tempo. Nekem is gyanúsan alacsony ez az érték btw. A másik ami fontos, hogy szinte végig tempomat, biztos nagyon sokat számít ahhoz képest mintha én kezeltem volna a pedálokat.
Figyelem majd még.
[ Szerkesztve ]
I am having fun staying poor.
-
Doki16
addikt
Mondjuk az is nagyon sokat számít, hogy hol mész. Pl az M6 dimbes-dombos nagyon sok szintkülönbséggel. Ott mindig sokat eszik a kocsim. De pl az M5 Szeged irányába nagyon jó sík.
Imádom a hibridet és csodákat tudok vele néha művelni, de autópályán ez nem tud 5 litert. Lehet akármennyire takarékos a kocsi, ott már komolyan le kel gyűrni a légellenállást.
Tapasztalataim szerint amúgy nagyon sok különbség van 120 és 130 között is már.
Amúgy én idén már nem vettem matricát, mert inkább járok országúton. Ott stabilan és könnyedén hozom a 4 litert.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Dare2Live
félisten
"Pl az M6 dimbes-dombos nagyon sok szintkülönbséggel. Ott mindig sokat eszik a kocsim."
Pont a dimbes dombos tájon lehet legjobban pulse & glideolni és így lehet összehozni kb a legalacsonyabb fogyikat. Főleg hibriddel...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
No.01
őstag
Meg felmerult par kerdes igy, h turom a netet kulonbozo velemenyek es tapasztalatok utan, de az ujdonsag vegett azert ebbol meg nincs tul sok... (Meg a kulfoldi forumokon sem)
Szoval olvastam olyat, h a tempomat tul nagy helyet tart az elotte kozlekedo mogott es az iro azt mondja, h ez nem allithato. Ezt erossen ketlem, h igy lenne! Szerintem vagy nem jott ra a hogyanra vagy arra gondolt, h a legkozelebbi beallitas mellett is tul nagy a tavolsag.
A masik a savtarto. Errol is elegge ellentetes kommenteket talaltam. Volt aki azt irta, h teljesen jol mukodik es nagyon elegedett vele csak az zavrja, h 3 sec utan miert kell megnyomni a Resume gombot a kormanyon es nem eleg csak rapoccinteni a gazpedalra?
Ezzel szemben volt aki panaszkodott, h meg autopalyan is pingpong labdakent jar az auto hol jobbra, hol balra korrigalva es nincs meg a konzisztens arany kozeput. (ezt o azzal magyarazta, h a savtarto valoszinuleg a regebbi fejlesztes ahol nem a 2 mukodik egyszerre es igy tartva egyenlo tavolsagot hanem csak mindig az egyik oldali aktiv)A fogyasztast illetoen viszont nagyon meglepo tapasztalatokba fuottam bele.
En eleve a nagyobb 2.0-as valtozatot veszem ha oda kerul a dolog es meg ott is 5.2 es 5.8 kozotti ertekeket irtak.
Egeszen konkretan volt aki ugy vette at, h azonnal nyaralni ment vele az olaszokhoz es beletett ~4700km. Igy jott ki 5.4-es atlag ami annak tuklreben nem sok, h sajat bevallasa szerint dinamikusan vezetett es a klima ment az esetek 80%-ban.[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Dare2Live #6897 üzenetére
Az mit jelent? Látom a Hybrid Assistante programban, de nem jöttem még rá, hogy mi ez a pulse, glide.
Amúgy ha tartod pályán a 130-at ott nincs olyan, hogy nagyon tudnál visszatölteni. Annyira nagy lejtő nincs az M6-on.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest