Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Indian74

    senior tag

    Sziasztok!
    Nos evvel az TMX-es ügyel mit tudok tenni,mert már felháborító ami ezek művelnek :W
    Itt a levél mindkét féltől,megy a mutogatás ide oda,én nekem ott van bent a telefonom kb 1 hónapja :F
    Ráadásul a május 15-én adtam le az extdiginél,és a TMX-hez június 7 én érkezett be.

    "shop@edigital.hu <shop@edigital.hu> (időpont: 2018. máj. 28., H, 12:38) ezt írta:
    Kedves Ügyfelünk!

    Közösségi oldalunkon való megkeresésére hivatkozva írok Önnek.
    A HTC U Ultra, Brilliant Black (Android) (484664) jelenleg még a márkaszervizben van, 277710 szervizlapszámmal.
    Tájékoztatjuk, hogy a szervizeknek, a hozzájuk történő beérkezést követően 15 napjuk van vizsgálni a garanciális készülékeket. A logisztikai folyamatokat figyelembe véve a javítás várható időtartama 30 nap.
    Természetesen amint kapunk információt a márkaszervizből, értesíteni fogjuk Önt a bevizsgálás eredményéről, további esetleges teendőkről.
    Sajnos arra rálátásunk nincs, hogy mely márkaszervizbe közvetítette ki cégünk a terméket.
    Az ügyintézés lezárultáig, értesítésig szíves türelmét és megértését kérjük.

    Üdvözlettel,

    Berán Tünde
    Ügyfélszolgálati munkatárs

    H-1033 Budapest, Reményi Ede utca 1-23.
    T +36 1 452 0090
    E shop@edigital.hu
    www.edigital.hu
    Tisztielt Extrem Digital!
    Ezt a levelet kaptam a Tmx-től,legyenek szívesek érdemben választ adni a levelükre,köszönöm.

    -- Kérem, e fölött a sor fölött kezdje írni a válaszát! --
    TMX Ügyfélszolgálat - Lilla (TMX Mobile Solution Szerviz Kft.)

    máj. 30. 13:38 CEST

    Tisztelt Hubai Zoltán!

    Sajnos nincsen találat a rendszerünkben.

    Kérjük a leadás helyén érdeklődjön az ügyben , hogy a készüléket mikor és ki szállította el, illetve nyomon követési számot is tud kérni amin ellenőrizheti hol jár a csomag.

    Illetve kérjük ellenőrizzék az azonosítót, hogy nem e lett elírva.

    Megértését Köszönjük,

    Üdvözlettel,

Új hozzászólás Aktív témák