Hirdetés
- Olcsó vs. drága egér: melyiknél érzed meg igazán a különbséget?
- Itt a Microsoft szörnyprocesszora, ami 132 maggal tarolhatja le a felhőt
- Az Inteltől – nem csak az Intelnek
- Alice Recoque-kal mutatná meg Európa hogyan kell szuperszámítógépet építeni
- Pokolian jól elrejtette egyik leghasznosabb hardverét az Intel
-
PROHARDVER!
TCL LCD és LED TV topic téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
vargalex
félisten
válasz
Kerni62
#36412
üzenetére
Én úgy gondolom, hogy a CI+ kártya legfeljebb a dadogást okozhatná, de az is inkább software-os gond lesz. Azért kíváncsi vagyok, hogy előjön-e a random bekapcsolás (ahogy írtam, ez nálam a kicsit több, mint 1 hónap alatt talán 3-4-szer fordult elő), vagy a "bekapcsolhatatlanság" (ez hetente 1-2 alkalommal, de azt figyeltem meg, hogy minél hosszab ideig nem használtuk a TV-t, annál nagyobb volt a valószínűsége). Ha tippelnem kellene igen és nálam is maradni fog szerintem még akkor is, ha alaplapot cserélnek. Egyébként az emberkétől - aki elvitte a TV-t - is elhangzott az ultimate megoldás: "Lehet, hogy érdemes lenne kikapcsolni a gyors indítást, mert alvó módban biztosan beakad valami.". Én meg várjak minden bekapcsolásnál több, mint 1 percet... Aztán úgy kihúzott mindent a TV-ből, hogy csak pislogtam és csak akkor jutott eszembe, hogy ki sem jelentkeztem a Google-ből és a Netflix-ből sem, amikor már elment. Persze utána mind a Google, mind a Netflix felületén kijelentkeztem az eszközről.
Egyébként a Videoton szervíz oldalán a javítás állapotának lekérdezése nagyon jó:

Megírtam az elérhetőségükre a hibát, másnap egy hölgy visszahívott, de azt sem értette, miről beszélek. Hiába mondtam, hogy az a baj, hogy a mySQL usernek nincs joga az adott publikus IP-ről (nem is értem, hogy miért nem egy privát lábról megy) kapcsolódni az adatbázishoz. Egyfolytában azt hajtotta, hogy biztos azért van, mert az én munkalapom még nincs benn a rendszerben. Mondtam neki, hogy nyugodtan próbálja ki bármilyen munkalap számmal, ugyan ezt a hibát fogja kapni és megkértem, hogy az oldal üzemeltetői felé jelezze a hibát (illetve mondtam, hogy én is oda írtam volna, de nincs olyan elérhetőség az oldalukon).
-
vargalex
félisten
válasz
Kerni62
#36367
üzenetére
Tegnap felhívott a Videoton szervíz ügyfélszolgálatosa. Egyrészt egyeztettük, hogy ma jó-e nekem, másrészt megkérdezte, hogy van-e doboza a TV-nek, ha esetleg el kell vinni. Mondtam, hogy megvan. Gondolom, ha azt mondtam volna, hogy nincs, akkor valamilyen dobozt hozott volna. Mondjuk az emberke úgy jött, hogy viszi, nem hozott semmilyen alkatrészt. A lábakat leszerelte, de azokat a csavarokkal együtt és a távirányítót is itt hagyta. Azt mondta, hogy nem kell.
Amikor rákérdeztem, azt mondta, hogy remélhetőleg jövő héten hozza... -
vargalex
félisten
válasz
Kerni62
#36348
üzenetére
Nos, tőlem elvitték a TV-t. Nekem az összes jelenségre (nem bekapcsolható, random bekapcsol magától, néha szaggat a hang a TV adás esetén) azt mondta az itt járt emberke (elvileg szerelő is, de úgy jött, hogy viszi a TV-t, szóval meg sem próbálta helyszínen javítani), hogy ezek mindegyike jellemző hiba az Androidos TCL-eknél. Valószínűleg alaplapot fognak cserélni, ami vagy megoldja, vagy nem (ő mondta így). Remélem nem karcosan fogom visszakapni, mert akkor át sem veszem.
Tudom, nagyon nem felső kategóriás termék a C655, de software-os oldalon nagyon gyatra szerintem... -
vargalex
félisten
válasz
Kerni62
#36348
üzenetére
Egyelőre megpróbálom addig kapcsolgatni, míg nem lehet bekapcsolni a távirányítóval. Ha sikerül, akkor úgy hagyom, hogy lehetőleg holnap tudjam neki prezentálni a hibát. Én továbbra is azt mondom, hogy software-os a probléma, ahogy bnorci71-nél is az volt a Philips esetén...
Egyébként most itt volt édesanyám 1 hétig, naponta többször használta a TV-t és ezt a nem bekapcsolás dolgot a gyorsindításnál kikapcsolt Doze mód esetén tegnap este produkálta először. Akkor volt 1 hét alatt először több, mint 1 napig nem használva. Lehet, hogy ezzel is összefügg. Bár, ha jól értem, nálad folyamatos használatban van.Nekem az LG 50UN81003LB előtt egy LG 49UN74003LB volt, amivel az általam használt képmódban tudtam azt reprodukálni, hogy kikapcsolás után bekapcsolva 0 fényerővel ment a TV. A TV szerint nem annyira volt beállítva, de nem kapcsolta be a háttérvilágítást. Csak áramtalanítás után jött helyre. Ezt látta a szervizes is, alaplapot cserélt. Azon is tudtam azonnal reprodukálni. Megegyeztünk, hogy software-os a hiba, nem tudja javítani, így kaptam csereutalványt.
-
bnorci71
addikt
válasz
Kerni62
#36343
üzenetére
én anno a Philips szerviz vezetővel ~1órát beszéltem telefonon az Oled706 anomáliáiról volt ott is minden az energia takarékos égőtől is lehet is elhangzott meg a rádugott cuccoktól stb. igaz az nem bekapcsolt magától hanem nem lehetett bekapcsolni vagy ép kép nem volt és hasonlók. Volt nekem is CI kártya másik tv-ből azután másikat vettem nem oldotta meg semmi -2alaplap és egy komplett tv cser- csak egy fw frissítés.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Kerni62
#36296
üzenetére
Annyival kiegészíteném az előttem szólókat, hogy ChanSort nem annyira bonyolult program. Csatornalista menthető, variálható és visszatölthető vele.
Viszont először én újra rákeresnék a csatornákra. Tekintettel arra, hogy normál TV adásoknál is gondok voltak nálad, ne kavarjon be semmi... Úgy látod, hogy megjavult -e.
Sajnos arra is van esély, hogy a gyári visszaállítás semmit nem old meg. Lehet az IMG újratelepítés sem segítene, és mindenképp szerviz lenne a vége. De szerintem érdemes megpróbálni.
-
blueye
veterán
válasz
Kerni62
#36296
üzenetére
"Gyári alapértelmezett beállítások visszaállítása
Lehetővé teszi a TV visszaállítását a gyári alapértelmezett beállításokra.
1. Nyomja meg a távirányítót, válassza a Settings > System > About > Reset > Factory reset > Factory reset > Delete everything (Beállítások> Rendszer > Névjegy > Visszaállítás > Gyári beállítások visszaállítása > Gyári beállítások visszaállítása > Minden törlése elemet) majd nyomja meg az OK gombot a megerősítéshez.
2. A távirányító numerikus billentyűit használva adja meg az 1234 jelszót, vagy a saját jelszavát, ha módosította azt.
3. Válassza ki az OK gombot, majd nyomja meg az OK gombot a megerősítéshez.
4. A Welcome (Üdvözlő) képernyő jelenik meg. Kövesse az Első beállítás részben megjelenő utasításokat." -
ρσгτσ
addikt
válasz
Kerni62
#36285
üzenetére
Annyi hibajelenség van nálad, hogy csodálkoznék, ha az megoldaná.
Én első körben gyári visszaállítással próbálkoznék. Hátha segít...
Aztán ha azzal nem jutsz semmire, akkor egy FW újratelepítés lenne ajánlott. Úgy látom Telegram -on v269 az utolsó FW, amiből van IMG. Mindenképp az kellene, az OTA szerintem nem sokat ér a te esetedben.
Persze ha nem szeretnél ezzel szórakozni, akkor szerviz. Lehet, hogy amúgy is ez lesz a vége, de ezeket én kipróbálnám előtte.
-
Steve2006
tag
válasz
Kerni62
#35957
üzenetére
Nálam csak akkor jelenik meg az equalizer beállítási lehetőség (Hang testreszabása a menüpont neve, béta firmware-t használok), ha a hangfeldolgozást kikapcsolom (1. kép), bármelyik bekapcsolt állapotban a Hang testreszabása menüpontban a 2. képen látható lehetőségek jelennek meg.


Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi Note 9 / 4/128GB / Kártyafüggetlen / 12 Hó Garancia
- HIBÁTLAN APPLE WATCH ULTRA 2 NATURAL TITANIUM 49MM -1 ÉV GARANCIA - MS3713, 100% AKKUMULÁTOR
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 Slim 1TB SSD Lemezes konzol Elite kontrollerrel garanciával hibátlan
- BESZÁMÍTÁS! Xiaomi 15 Ultra 5G 16GB / 512GB okostelefon garanciával hibátlan működéssel
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3276
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



Vhiktor

