- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz Kornel #15848 üzenetére
Sötétítésre egy plusz 2 hete csináltattam meg B oszloptól a legsötétebbel, simán ki lehet látni, az autó külsején sokat dob, és a hővédelem jelentős Mióta fent a fólia, sokkal hűvösebb az autó. Tudom, mert nekem nincs klíma, minden egyes pici hőmérséklet változást észreveszek, és tényleg hűvösebb van, de nem is kicsivel. Nyilván a szemből sütő napnál ez nem igaz, de ha oldalról-hátulról jön a nap, akkor nagyon megfogja
-
Kornel
veterán
jó kérdés.
én tuti kivertem volna a balhét.
2 szar lámpa 2*100k árleszállítás. annyit meg megér
ha nem, akkor az összes fogyvéd szerv + újság + blogok, stb.(#15851) giigz : én is gondolkozok B oszloptól hátra fele, de nem tudom megéri-e.
22k-ért már megcsinálják bp-en, bár nem tudom, hogy hol érdemes...
igazából annyit költöttem már hülyeségekre, hogy sajnálom
mondjuk lassan vehetnék egy piros sport jelet hátulra, ez lenne a splash sport[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz Kornel #15853 üzenetére
Én is annyit költöttem már a kocsira, hogy nem igaz, pont ezért csináltattam meg végre a fóliázást, ezen már ne múljon...
Nekem 25k volt, llumar fólia műbizonylattal, kivették az ablakokat is, hogy 100% tökéletes legyen, és tényleg mm-re pontosan tökéletes lett, olyan mintha gyári fóliázás lenne Elvileg 10-12 évig nem lesz vele gond
-
giigz
veterán
válasz Mercutio_ #15856 üzenetére
Nem alkudtam, ennyi volt az ára, ott megvártam személyesen
Az ár számlás, én Debrecenben csináltattam, itt van a llumar kivitelezői lista, az árak nagyjából hasonlóak mindenhol. Az átlag autók, amiken nincsen kirívóan nagy üvegfelület, ~15-20-25k-ból megvannak.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Íme, az új Suzuki szedán!
Authentics helyett Aliviónak hívják -
Kornel
veterán
"Ha elmehetünk félmillióig, a 2000-ben bevezetett Wagon R+ megadja a Swift előnyeit, sokkal jobb passzív biztonság mellett. Bár Euro NCAP töréstesztjük nincs, a testvérmodell, az Opel Agila az ADAC nagyon hasonló tesztjén négyből három csillagot ért el."
-
giigz
veterán
válasz Kornel #15869 üzenetére
Még annyival egészíteném ki, hogy szerintem a Swift-nél nem néz ki rosszabbul, az alapváltozat is egy teljesen vállalható autó, így meg kifejezetten jól néz ki.
Nálam nem lenne kérdés, hozzátenném azt a +100k-t, elvégre a Swift-re is rá fog menni az a +100k, ami lehet hogy a WagonR-re nem menne, persze az is lehet igen, de 100k +-t szerintem éppen még megérne a WagonR...
Mondjuk továbbra is tartom, hogy ha van Megane, akkor a Swift, WagonR felejtős, csak ki kell próbálni mindhármat, utána nem lesz kérdés... Tudom, a fenntartás a legfontosabb neki, de akkor is WagonR a jobb választás szerintem is...
-
trassher
addikt
Valaki segítsen pls! 2 hete lettek kicserélve a hátsó lengéscsillapítók, kb a legjobbra amit kapni lehetett. Múlt hét óta valami irdatlan módon kopog a jobb hátulja a kocsinak. Már ha első tengellyel kátyúba megyek koppan, ha minimális lejtőn állok majd elindulok akkor is koppan. Ha rosszabb az út akkor folyamatosan kótog és lassan már ott járok hogy veszek 10 liter benzint és felgyújtom. A lengéscsillapító csak nem ment gallyra 1 hét alatt + jól csillapít, valami más kopog. Mi lehet a baj? Még nem tudtam aláfeküdni.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz Nem3sys #15873 üzenetére
Amikor cserélték a csillapítókat megnézettem őket, azt mondták nem cserés. Ha 1 hétre rá kiment volna akkor csak látszott volna már bár nem lehetetlen. Pénteken megyek haza, szombaton 8-kor már a műhelyben leszek mert ez nem állapot.
kornelka: Hát ezek közül sachs nem volt, a többire meg nem igen adnak 2 év garanciát. Ha bmw-be jó a monroe akkor a suzukiba is csak eldöcög nem?
dudika10: Köszi! Jó idegrendszered van ha te ezt a kopogást elviseled.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
dudika10
veterán
válasz trassher #15872 üzenetére
Ez történt nálam:
A rugó valamihez hozzáér.
Ketten másfél óráig keresték a zaj forrását, mire sikerült megtalálniuk, aztán picit bezsírozták, és elmúlt egy ideig, de újra előjött.
Állítólag minden tökéletes és a hangon kívül semmi más hatása nincs, segíteni elvileg lehet azzal, hogy a rugó végére egy locsolócső darabkát rak az ember, de ehhez félig szét kellene szedni a fél futóművet, így én azt mondtam, hogy kopogjon csak.[ Szerkesztve ]
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz trassher #15875 üzenetére
A kalaptartó hangosabban ropog.
Lízingelt autóhoz vagyok szokva, a lízingcég meg olyan szemét, hogy azt nem sajnálja az ember, a suzuki meg használati tárgy, azt azért nem sajnálom, de ez a kattogás (is) segít megkímélni a futóművet. Ha nem lenne hangja és nem rázna szét minden kátyúnál, akkor nyugodt szívvel átmennék bármin vele.Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
Tomics
addikt
Új swift-em elérte a 6000-ik km-t, eddig teljesen meg vagyok vele elégedve, a lámpabúrák sem párásodnak már, fogyasztása kis odafigyeléssel 5,5 L körül tartható vegyesben dimanikusan vezetve (ami kb. 20% autópálya 140, 60% főút 100-110, 20% város)
Egy problémám van vele, hogy alacsony a hasmagassága, ami egyébként szépíti az autót, de földútra nem merészkednék ki vele. Odavertem már 1x az alját kapubejáróban mikor beültek 3-an, de szerencsére nem lett baja. Lökhárító alját is sikerült horzsolnom, parkolásnál nagyon kell vigyázni (ignis után meg kell szokni)[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
Doze
aktív tag
Na Kínában így néz ki a régi swift sedan [link]
A külső kissé ronda, de a belseje egész jó
-
Kornel
veterán
válasz Tomics #15892 üzenetére
mondtam, hogy fogja hozni az 5,5-et a k12b.
nagyon eltalált ez a motor, de nem tudom, hogy miért nincs benne egy 6. fokozat, autópályán GPS 140-nél 4500-at forog, ami nem tesz jót a fogyasztásnak
a hasmagassághoz meg annyit, hogy neked 14 cm, ha jól tudom, nekem most 12 cm körül van ültetéssel.
egyrészt nagyon vigyázni kell vele, másrészt nekem nagyon jót tett a stabilitásnak, ami nem volt az erénye ezelőtt.
ha úgy érzed, hogy nagy bukkanókban vagy hullámos úton odaverheted az alját, akkor érdemes felkeményíttetni a gyári gátlókat legalább elől, az segít ezen, a gyári elég puha szerintem. nem mondom, hogy vegyél konit, mert új lengéscsillapítót kár lenne kiszedni, 15k-ért olyanra állítják az első párat, amilyenre akarod -
trassher
addikt
Ignis-ben cserélt már valaki indexkapcsolót? Nagy munka vagy csak simán műanyag le, kapcsoló ki, be majd műanyag vissz?
Redmi Note 7
-
runner 125
nagyúr
Sziasztok,
Nincs valakinek sokat látott Suzuki szervizes ismerőse egy telefon erejéig?
Egy Grand Vitara XL-7-et tervezek vásárolni, a 2004-5-ös évjáratból. Ezen szériás GV-k a Peugeot féle RHZ motorkódú, 2.0 TDI motorral vannak szerelve. Kevés infot találtam erről a motorról. Mit lehet tudni róla? Megbízható, van esetleg gyengepontja amire érdemes figyelni a főtengelyszimeringeken kívül?
Köszönöm.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Sorozatok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Filmvilág
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Építő/felújító topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Opel topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest