- Jobb biztonságot és energiahatékonyságot kínál a Bluetooth 6.1
- Módosította az előző generációs Dimensity csúcslapkáját a MediaTek
- Visszafogva, de még visszatér a GeForce RTX 5090D
- Computex 2025: mindenkinek elérhető AI szuperszámítógépeket vizionál az NVIDIA
- Computex 2025: közeleg az NVIDIA Computex előadása
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Mini PC
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2025: mindenkinek elérhető AI szuperszámítógépeket vizionál az NVIDIA
- 3D nyomtatás
- Jobb biztonságot és energiahatékonyságot kínál a Bluetooth 6.1
- Házimozi belépő szinten
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csa_ba
tag
Sziasztok.
1.3-as Suzuki swift 2001-es évjárat (8 szelepes 50Kw-os)
Indítás után csörög a motor (nem kopog) kb. 2-3 perc és abbahagyja, ahogy melegszik a motor.
Gyertya cserélve, szelephézag beállítva, motorolaj rendben,benzin - mindig máshol tankolok.
Már sok szervizben jártam, de okosabb nem lettem, csak szegényebb.
Ha valaki járt már ilyen cipőben és megoldódott a probléma, azt nagyon kérem ossza meg velem. -
Mercutio_
félisten
Annó az opel is megugrott egy minőségi és árbeli lépcsőt, és nem biztos, hogy rosszul döntöttek.
Az, hogy itt van a gyártás egy dolog, de eddig se elsősorban a hazai piacra termelt a gyár, azt kellene tudni, hogy a nyugati eladások jönnek-e akkora volumenben, ahogy tervezték.zalman90: Nem a gyerekzár ragadt be?
-
zalman90
őstag
2001 es swift nem nyílik a bal hátsó ajtó.. , mitől lehet ? mechanika rendben látom hogy valami fém rúd meghúz ha próbálom kinyitni de mégse nyílik.. valakinek volt már ilyen ?
(#15091) Doze: én majd 13. án japán autós találkozóra
-
Doze
aktív tag
Miskolc Rally-ra valaki jön?
-
AMD Power
titán
Erről olvastam máshol is ,de mi ebből az igazság?
1996. Modellváltás a Suzukinál. Az új Swift szebb, kényelmesebb és biztonságosabb lett.
-
ett
aktív tag
válasz
AMD Power #15067 üzenetére
Én 8 évet húztam le a gyárban, most februárban jöttem el onnan. Szerintem a vesztébe rohan a gyár egyértelműen. Drágán adják ezeket a verdákat. Már rég nem olcsó mint a régi suzukik. Az S-cross is egy vicc annyi pénzért amennyibe kerül. Most meg csinálnak egy másikat hasonló formájú autót.
Inkább egy sedant fejlesztettek volna, mint a régi swift, csak kicsit modernebb kivitelben, normális csomagtartóval. Biztos hogy lenne igény rá.
Egyébként ez a concept nem néz ki rosszul, de a swift sport concept is jól nézett ki, aztán az igazinak köze nem volt hozzá. -
AMD Power
titán
-
AMD Power
titán
Írta most GrimReaper azt ,hogy érdemes megvétel előtt kompressziót méretni a motoron. Ha nincs erre lehetőség, hogy és miként lehet "elellenőrizi" a motor állapotát?
-
zalman90
őstag
2001 es swift gl ben van központizár ?
-
Kornel
veterán
valakinek eladó swift2/splash gyári acélfelni?
14*5
14*5,5
15*5,5érdekel.
-
neduddki
nagyúr
hi!
na ma is tanultam vmit:
swift 1.3 2002-2003ig g13bb-s motorral juro3 minde egyeb juro2, azaz 20021231 /dec31/ utan csak ezek a swiftek voltak fiorgalomba hozhatokudv
neduddki
-
Reaper
őstag
válasz
AMD Power #15077 üzenetére
Megegyezés szerint a szerelőddel, úgyis jó, ha van egy kéznél, mert bármilyen megbízható kis autók ezek, azért van 1-2 dolog amit jó, ha ő csinál.
Nekem az volt az eset, hogy az előző tulaj nem nagyon cserélgetett olajat, és a hengerek ki lettek kotyogósodva, ette az olajat, először azt hittük sima tömítés csere lesz, aztán kiderült, hogy az nem oldja meg. Mondjuk, ha most lennék ismét ilyen helyzetben, tuti vagy GTI -t raknék bele, vagy 1.6ot, ha le lehetne papirozni.
Jó kis TC cikk a kompresszió mérésről: [link] -
Reaper
őstag
válasz
AMD Power #15075 üzenetére
Egyszer kell megcsinálni rendesen, utána imádni fogod, és nincs vele többet gond.
Így képről a GTC-t mondanám a legjobb állapotúnak, HDJ-n látszik, hogy elöl-hátul puffos volt, ami magában még nem a világ vége, ha jól megvan csinálva, de ezek mind csak személyesen deríthetőek ki.
Ha nem rohadnak a küszöbök, az alja kívül-belül (HDJnél látszik, hogy a küszöböt már nyaldossa a rozsda) akkor nagyon nem lehet ennyért mellé nyúlni, de ha hibátlant akarsz, akkor azt nem ebben az árkategóriában kell keresni. De szerelővel menjél, és mérjetek kompressziót, én nagyon besz*ptam vételkor, a vége motorcsere lett. -
AMD Power
titán
válasz
Reaper #15074 üzenetére
Ez nem hangzik valami jól.
Ezekhez pl mit szólsz?
SUZUKI SWIFT 1.3 GLX
SUZUKI SWIFT 1.3 GLX
SUZUKI SWIFT 1.3 GLX -
Reaper
őstag
válasz
AMD Power #15073 üzenetére
Azt nem tudom, én megoldottam 4 kayabával, most hibátlan
De egyik szerelőm azt mondta, hogy a Sedanok azért nem bírják, mert ugyanazokat a lengéscsillapítókat kapták, mint az 5 ajtósak, csak ugye utóbbihoz lettek méretezve, és sok neki az a sok plusz cucc ami a hátsó tengely mögött visz. Ha nem így van, akkor javítson ki, aki ért hozzá.
Olcsóbb megoldás lehet a felújítani a lcs-t ott azt is megmondhatod, hogy mennyire legyen kemény a cucc, de mivel én maximalista vagyok, és nem volt gond hogy most 40 ezer, vagy 80 ezért én a Kayabát választottam, és ezzel biztosítottam, hogy ehhez egy jó ideig nem kell majd hozzányúlni.
Plusz gond még, hogy a szar lcs-val a rugók is meghalnak hátul, én ezt is ültető progresszív rugóval orvosoltam, amit minél jobban nyomsz össze, annál keményebben tart ellen. Talán az enyém az egyedüli sedan, aminek nem ül a segge, ha 4-en ülünk benne
Persze itt is van olcsóbb megoldás: felkovácsoltatás. -
Reaper
őstag
válasz
AMD Power #15071 üzenetére
Full fapad, se klíma, se légzsák, se abs, legalább is az extra lista alapján, azon kívül "igényes" Homasita díszcsík, a fényezés full foltos, még ezeken a gyenge képeken is látni, hogy valamit valamihez hozzá ködöltek, leginkább a hátulján, de mintha a motorház tető is elütne a bal első sárvédőtől, és akkor még nem néztünk a motortérbe, se a csomagtartóba a szőnyeg alá, se a kocsi alá, plusz a sedanoknak hamar gallyra megy a fosgyenge gyári hátsó hátlója.
Most hirtelen ennyi jut eszembe -
AMD Power
titán
Kíváncsi lennék ez mitől ilyen olcsó...
-
AMD Power
titán
-
Reaper
őstag
válasz
Kornel #15060 üzenetére
Ezek felmennek a gyári R13-as lemezfelnire? Esetleg az OZ-re?
@15059: Én mondjuk a gumikon nem szoktam spórolni, pláne nem a napi autón, ami erre a kocsira nevetséges áron van. A mostaniak is jók még, csak kezdenek öregedni 7 évesek, és nem lenne rossz kicsit szélesebb se a gyárinál.
-
Kornel
veterán
válasz
Kornel #15062 üzenetére
ja és komfortban is elég jó, meglepődtem, hogy komfortosabb, mint a 175/65 r14 téli nokian, pedig van egy kis oldalfal méretbeli különbség
viszont kurva nehéz, kár, hogy nem méretem le, de érezni, hogy bazi nehezek a kerekek.
a felni 7,2 kg, sokat egy 15 colos acéllal se spórolnék, ami 6 kg kb. -
Kornel
veterán
válasz
neduddki #15061 üzenetére
majd' az összes teszten a dunlop és a goodyear szinte verhetetlen tapadásban, és fogyasztásban is jó. (blurespone, effientgrip performane) amúgy sztem a két gumi ugyanaz
jobban kopik, na és. benzinen megspórolod a gumi árát
na meg a normális olajon, 0w20-al 2-3 decivel kevesebbet kért, mint most 5w30-al.
amit sajnálok, hogy nem lehet kapni sustina 0w20-at, akkor az menne bele, és 15 ezrenként cserélném a 10ezer helyett. -
Kornel
veterán
válasz
neduddki #15059 üzenetére
van benne valami
olcsó kategóriába én még megfontolnám ezeket:Barum Brillantis 2 165/65 R13 77T
Semperit Comfort-Life 2 165/65 R13 77T
egyetértesz?
-
neduddki
nagyúr
válasz
Kornel #15057 üzenetére
HI!
tehat akkor megiscsak a teztek a mervadok anelkul semmit enm er e z ahujjeseg...
mijert hajpoljatok ennyire a uccavalsz2-t mit tett le az asztalra? de hasonloan vagyok a joev-val is
aze ne fledjuk hog hisszu hetek szenvedes volt mire Te si kikotottel a kikvalasznal addi minden szarra rarepultel?:- ) vajjon hanyan leznke vevok egy 1x eves stiftre premium gummedlit vennei? /ugy hogy en ertlemszeruen apremium joteszzt erdemenyu gummedlik melle teszemvoksom/udv
neduddki
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz
neduddki #15056 üzenetére
most a létező összes gumitesztet végignéztem 2012/2013-ból a 185 szélesség körül.
nagyjából összecsengenek az eredmények, a különbségek a súlyozás miatt vannak.
az biztos, hogy egy márkás, A vagy B nedvestapadású gumi egyik teszten se bukott el, vagy ajánlott, vagy nagyon ajánlott volt. C-s nedves tapadásnál már voltak bukták.mod: amúgy én most swift1-re ezeket a gumikat venném:
Dunlop SP StreetResponse 2 165/65 R14 79T
-
neduddki
nagyúr
válasz
Kornel #15053 üzenetére
HI!
lof.xtesek tesztetk olvasni eredmeneyket megnezni es abbol tajkozodni ne pedig ezzel a f.x saggla golakozni
es nem egyetlen adac teszt letezik avilagon otobild, amusm,ae, ace ugyanugy elkesziti tessek azokat is figyelom kiserniudv
neduddki
mod: Mercutio_: kisker szinten elhanyagolhato raktarkeszletek vannak az is az evek alalt bejaratott meretben markaban/ocso/ kivev a nagyok, az hogynagykerbol meg miyt kapsz az megkapod ugyanugy Jozsi bacsial is, azzal az elonnyel hoy nem kell indokonod amikor visszakudod a gummedlit
-
Mercutio_
félisten
válasz
neduddki #15050 üzenetére
Jah, ha ez gumi nál működik akkor jó, hardware esetén általában az olcsó boltok vagy holnap eltűnő garázscégek, vagy szurkeimportos gari érvényesítésnél problémásak.
Gumi nál még valami olyan is rémlik, hogy jó áron beragadt korábbi raktarkeszletbe is gyakran belefutnak
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AKCIÓ! Apple Mac Studio M1 MAX 2022 32GB 512GB számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Thinkpad P16s notebookot vennék
- BESZÁMÍTÁS! 380GB Intel Optane 905P NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest