- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hego
tag
Kíváncsi leszek, hogy mennyi lesz az ára. Ugye a régi SX4-et váltja amit most 2,9M-ért el lehet hozni. Én egy 4 milliós listaárra tippelek és lesz majd rá egy bő félmilliós kedvezmény, hogy a vevő is úgyérezze, hogy kegyetlen jól járt...
Továbbá remélem rálép az Scross által megkezdett útra és nagy csomagtartója is alacsony tömege lesz.
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
Doze
aktív tag
-
-
Kornel
veterán
suzukiéknál ez lesz 4,5 milla fapadosan.
dacia*1,5 -
SRII
őstag
Sziasztok!
A 2006/12 havi 1.3 Swift GS II autóm nem sokára műszakira megy, meg egyébként is már itt az ideje pár dolog lecserélésének.
Tanácsot szeretnék kérni milyen termékeket vásároljak, és miből milyen típust!
Ha lehet pontos megnevezést kérnék tőletek, hogy esetleges internetes rendeléskor pontosan azt a terméket rendeljem mennyet itt ajánlottatok.
Gondolom van olcsóbb és drágább termékek is, ha nem gond jöhet mind kettő, és eldöntöm megéri e a drágábbikat vásárolni!Főbb cserék!
Féktárcsa
Fékbetét
Fékpofák
FékolajMotorolaj
Olajszűrő
Levegőszűrő
PollenszűrőFagyálló Hűtőfolyadék(ez nálam télen nyáron egy ugyan az, soha nem cserélgettem)
Remélem nem hagytam ki semmit!
Köszönöm![ Szerkesztve ]
Légy önmagad! Mindenki más már foglalt!!
-
Doze
aktív tag
Féktárcsa: Bármilyet, csak ne magyar kisipari legyen (tipikusan a leges legolcsóbb termékek komplett szett 10e) Szerintem LPR márka az alap.
Fékbetét: Lásd fenti
Fékpofa: szintúgy.
A ha megbízható márkát akarsz Akkor Brembo/Ferodo/Textar/EBC, de nem olcsók.
Fékolaj: DOT 4-es minősítésű.
Motorolaj: 5w30 vagy 5w40... előbbi drágább, utóbbi olcsóbb. Eneos, Valvoline, Shell, bármi csak ne legyen noname.
Olajszűrő: 500 huffos olajszűrőt ne vegyél, esetlegesen engedheti az olajat. jakoparts, Nipparts, Hahle, mann (jellemzően 1000-1500 huff körül vannak)
Pollenszűrő, Levegőszűrő: ugyan ez....
Fagyálló hűtőfolyadék: Hunoil HG12 ALU (piros), olcsó, jó, magyar... bármelyik tescoban megtalálod.
-
SRII
őstag
válasz Motion_Blur #16765 üzenetére
köszönöm szépen, akkor az olaj és a szürő már meg is van!
És ez ,hogy is van srácok 10W40 az előírt olaj sok helyen itt is olvasom,hogy 5W40 az ajánlott! ez miért is jó, és ez valóban jobb mint a 10W40! miben másabb, és ez az olaj tovább bírja vagy ugyan akkor kell cseréni mit a gyárit?
Légy önmagad! Mindenki más már foglalt!!
-
Motion_Blur
félisten
5W40-et vagy 5W30-at rakjál bele, 15e km a csere periódus, ha sokat mész városban és/vagy nagyon tolod neki akkor érdemes 10-12e km-enként ledobni az olajat.
Viszkozitás témához:
"térjünk rá, “a 0w-30-as olaj túl híg az autóm motorjába, mert a kezelési könyv 10w-30-at javasol” TÉVES meggyőződések tisztázására. A kettő közül a 0w-30 mindig jobb választás! Mindig! A 0w-30-as motorolaj nem hígabb, mint a 10w-30-as. Működési hőmérsékleten (=bemelegedett motor), mindkét olaj megegyező sűrűségű (viszkozitású). A különbség akkor jön elő amikor este leállítjuk az autónkat. Az éjszaka folyamán mindkét olaj sűrűbbé válik. Mindkettő, a 10w-30 és a 0w-30 egyaránt 10-es viszkozitású (vastagság) volt, mielőtt leállítottuk a motort. (Mint már korábban írtuk, ez a tökéletes vastagság a motor működése közben.) Reggel újra el kell indulnunk, de ilyen körülmények között a reggeli indításnál egy 10w-30-as olaj sokkal távolabb áll az ideális sűrűségtől, mint egy 0w-30-as."
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
SRII
őstag
értem köszönöm szépen, akkor lesz amit ajánlottatok!
még egy kis érdeklődés, a váltó a suzukiknál elég kemény(számomra, a családban van 10 éves opel és egy 4 éves matiz, de mint kettőnek nagyon puha a váltója)a suzukinak eléggé kemény a váltása, amikor kihoztuk a szalomból akkor még tűrhető volt, szeretném megkérdezni mely váltóolajat vegyem meg, ami tényleg jó és minőségi!
köszönöm.Légy önmagad! Mindenki más már foglalt!!
-
SRII
őstag
-
biker
nagyúr
1,3 g13bb motor (wr+) a pillangószelep ház és alapjárati motor tisztítása hogy néz ki?
Simán leveszem, kimosom féktisztítóval, befújpm wd40-el kész?
Van valami trükk/buktató?Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
SRII
őstag
látom nincs egyetértés, egy két résztvevőt illetően, ez egy kicsit eltántorít!
Akkor megkisérlem még1x,milyen motorolajat vásároljak a 2006/12 havi Suzuki Swift GS II személyautómba?
Légy önmagad! Mindenki más már foglalt!!
-
giigz
veterán
Megnézem ma a Tesco-t, ilyen volt:
-
SRII
őstag
hali! nem tudok olyan 2 dines fejegységet ami passzol a swift 2006 gyári fejegysége helyére? sima cd változat van sajna.
(van keretem vettem de nem tetszik, nem teljes az összkép ha belerakok egy kisebb fejegységet)
Tudom van gyári spec fejegység de de 120-150k ért nekem drága!
Nem kell szuper gps, és nem kell semmi cicoma(android, meg telefon vezérlés, ipod meg isten tudja) csak egy olyan fejegység ami passzol a gyári helyére(keret nélkül!) ha fel van készítve kormányról vezérelhetőségre az nem lenne hátrány!más: a 3 ajtós gyári 2 kipufogós hátsó lökhárító jó az 5 ajtós ra is?
köszönöm.
[ Szerkesztve ]
Légy önmagad! Mindenki más már foglalt!!
-
Dreamcaster
senior tag
Sziasztok!
Most írok először ebbe a topic -ba. A 2005 -ös SWIFT MINDENTVISZ. Olyan, mintha összerakták volna az 1992 -es swift -et és a mini -t. Mindenki, akit érdekel, fogjon ki egy szép példányt és go!
ingyen gyuras bp xi -ker -ben! gep, sulyok vannak, most kezdem, itthon!
-
Doze
aktív tag
Ebay a te barátod PL Magyarban nem lehet normálisat találni, vagy csak nogyon drágán... az univerzális meg nem igazán passzol...
Arról nem is beszélve hogy ezeknél mind támogatva van a kormányvezérlés.... az univerzális cuccoknál néha nincs vagy nagyon nehezen lehet megoldani
[ Szerkesztve ]
-
SRII
őstag
köszi srácok, már kutakodok az új egység iránt(ha drága lesz akkor még várok a vétellel)
más: a hátsó lökhárítom megsérült, csere nem szükséges( rendszámtábla felelt megrepedt 2 cm, és jobb oldalt van tenyérnyi még horzsolás((parkolóban a templom előtt meghúzták a hátulját))) de cserélni szeretném, ezért is kérdeztem ha rámenne a swift sport hátulja akkor azt raknám rá.
Légy önmagad! Mindenki más már foglalt!!
-
Mercutio_
félisten
-
Doze
aktív tag
válasz Mercutio_ #16790 üzenetére
No jó, csak az nem gyári, hanem univerzális.... és legtöbbjük hiába márkás név, sokkal kevesebbet tudnak mint a gagyik. De ezek között is lehet válogatni, ha valakinek nem kell navigáció stb, akkor 60 körül is megúszhatja. Bár a gagyi szót zárójelbe tenném, mert pl Hong-Kong-ból jó cuccok szoktak jönni.
-
Kornel
veterán
na végre egy jó hír.
mégis halad a suzuki előre?
csak a magyar kisipari beszállítókat kellene már megregulázni, mert a minőség korántsem japános. -
Doze
aktív tag
válasz Kornel #16793 üzenetére
Én valahol olvastam, hogy az 1.0 turbo motort is fejlesztik már.... csak kíváncsiságképp biztos megnézném, hogy suzukiék hogy oldják majd meg, az meg kész röhej hogy az 1.4 moci a kerek 1 tonnás kaszniban ennyit fogyaszt... nekem 1200Kg Sx4 a sima 1.5 motorral eszik 6.2-6.4-et... simán elképzelhető az 5l/100km.... és ahogy vezettem pl 1.2 Tsi-t annyira nem nagy a különbség... papíron jól mutat a 250Nm, a valóságban annyi hogy nem kell pörgetni annyira.... de ennek fejébe 7 liter alatt nem igazán akar enni. , azért ez nagy Pofon itt Európában..
-
Motion_Blur
félisten
Egy kis érdesség: 2005-ös, 1.3-as Swift fogyasztási értékek:
Horvát autópályán óra szerint 110-120, szakadó eső + 45 perces dugó a határnál: bő egy tankra levetítve 6,5l/100km
Visszafele óra szerint 130-150, szerinte megállás nélkül, félúton klímával: 6,9 liter.
Nafta: INA 98+
ui: fullra pakolva persze, 195-ös gumikkal. olajcsere után
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
_BM_
senior tag
Urak!
Mostanában gyakran előfordul, hogy nem tudom sebességbe rakni a kocsit (Swift II). Van úgy, hogy 4-esbe kell rakni, hogy megmozduljon a kocsi, majd utána lehet egyesbe vagy 2-esbe kapcsolni....
Gugliztam, és a nyelestengely első csapágyával foglalkozó írásokat találtam. Ismeri valaki a problémát?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen notebookot vegyek?
- Sorozatok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Filmvilág
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Építő/felújító topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest