Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz fojtviki #54815 üzenetére

    Értelek. Ettől függetlenül úgy gondolom, hogy a vásárló mindig legyen tudatos, és előzze meg a problémákat, amikor csak módja van rá.

    Ha az eladó nem megfelelően tájékoztat, mielőtt döntesz, kérdezz. ;) A visszatetsző jelzővel egyébként egyetértek, az "átveréssel" nem.

    Tudnod kell, hogy itthon a Media Markt a legmegbízhatóbb műszaki áruház, egyúttal a legrégebbi is, és a kínálat is náluk a legnagyobb jó néhány termékkategóriában. (Főleg a háztartási berendezések között.)

    Nem véletlen a legtöbb áruház nagy alapterülete, és a sok kiállított termék. Ezeket - amíg kereskedelmi forgalomban van az adott típus - nyilvánvaló okokból nem szedik be, ha az utolsó bontatlan darab is elfogyott. Hiszen újrarendelik, megint lesz készleten, addig is viszont megtekinthető, kipróbálható. Ha pedig valaki szeretné, akkor meg is vásárolható.

    És hogy miért értékesítik az ilyen termékeket időről-időre?

    Éppen azért, mert a vásárlók elvárják. Higgyétek el! :) És azt is, hogy megfelelő kommunikáció mellett bizony lehet kérni árengedményt is az ilyen termékre.

    Ha karcos, akkor pláne. Mivel a működési modelljüket illetően minden egyes áruházat, és a webáruházat is külön vállalkozás üzemeltet, így az adott áruház vezetésének, részlegvezetőknek van mozgástere az árazásban.

Új hozzászólás Aktív témák