Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Reflexet be kell építeni direkten, nem egy driveres, általánosan mindenre működő megoldás, mint az Anti-Lag. A Reflex azért létezik, mert az alaptechnológiája az Anti-Lagnak eredetileg a HiAlgo nevű cégé volt. Ezt a céget megvette az AMD, így a szabadalom maga az AMD-hez került, és az AMD nem adja oda szimplán keresztlicencbe. Az NV-nek pedig kellett reagálni valamit, de driveres szinten nem lehet túl sok módon megoldani ezt a gondot, így alapvetően szükségük lenne arra a szabadalomra, csak nem annyi pénzért, amennyiért az AMD kínálja. Az Intelnek is nagyon drágán adják, és csak azokra a hardverekre, amelyek azt a speckó Radeon GPU-t használják. Szóval ez bonyolult üzleti dolog.
A Reflex az egy SDK, amit be lehet építeni. Ezt eddig 80 játéknál tették meg, és azért ilyen kevésnél, mert a gond az, hogy elég nehéz jól működően implementálni, mert nem igazán illeszkedik a jelenlegi API-khoz, tehát kell egy rakás NVAPI-s macera hozzá. Ez a karbantartás miatt gond, mert az NVAPI nem egy olyan szervizkönyvtár, ami nem feltétlenül rendelkezik oda-vissza kompatibilitással. Néha meglépi az NV (és az AMD is), hogy bizonyos funkciókat kivágnak belőle, és helyettesítenek mással. Ha ez megtörténik, akkor újra elő kell venni a játékot a fejlesztőknek, és írni rá egy javítást, hogy a régi funkciót kicseréljék az újra. Ezért utálja minden fejlesztő ezeket az NVAPI és AGS gyártói szervizkönyvtárakat, mert egyik gyártó sem garantálja, hogy a következő napon működni fog az egy-két éve implementált funkció.
A frame gen megoldások a jelenlegi működés mellett növelik a késleltetést. Azért követeli az NV a DLSS3-nál a Reflex implementálását, mert a késleltetés növekedéséből valamennyit vissza akarnak nyerni. Az AMD is ezt fogja tenni az FSR3-nál, de ők másképp csinálják. Nyilván ők látták már az elmúlt hónapokban, hogy a DLSS3 terjedésének egyik nagy hátráltatója a Reflex. Egyszerűen sokan beépítenék a DLSS3-at, de a kötelező Reflex már probléma a szervizkönyvtáras szopások miatt. Emiatt az AMD ezt a driverből oldja meg az Anti-Lag+ funkcióval, aminél a driverben szabnak a játékra egy Anti-Lag profilt. Ettől azt várják, hogy több játékban jelenik meg az FSR3, mert nem kell szívni a latency SDK-kkal.
#12 fahrii : Igen, a Chill kb. az évszázad ilyen driverfícsőre.
#8 Duck663 : Elérhető külön a felskálázás nélküli FSR2. A Starfield alkalmazza. Ott a skálázócsúszka, amit 100%-ra kell állítani, és akkor natív képet használ.
Új hozzászólás Aktív témák
ph Egyelőre limitált az implementáció elérhetősége, de ez később javulni fog.
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Politika
- Kerékpársportok
- Futás, futópályák
- Yettel topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Formula-1 humoros
- Mellényzsebbe csúsztatható retrokonzol közeledik az Anbernic színeiben
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Apple Mac Studio M1 MAX 2022 32GB 512GB számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Alkatrészt cserélnél vagy bővítenél? Nálunk van, ami kell! Enterprise alkatrészek ITT
- Lenovo ThinkPad dokkolók: USB-C 40A9/ 40AY/ 40AS/ Thunderbolt 3 40AC/ Hybrid USB-C DisplayLink 40AF
- Cisco Catalyst C1000-48T-4G-L 48xRJ45 4xSFP switch, CISCO refurbished
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest