Legfrissebb anyagok
PROHARDVER! témák
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Panasonic LCD és LED TV-k
- Milyen notebookot vegyek?
- ZIDOO médialejátszók
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- TCL LCD és LED TV-k
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KisCobiii #8751 üzenetére
2 tippem van: kuplung, vagy gyújtás.
A gyújtást ki lehet zárni, ha valami meredek lejtőn leengeded motorfékkel a kocsit, közben lekapcsolod a gyújtást. Ha megszűnik a rángatás, akkor valami a gyújtással van, ha marad, akkor a kuplung a ludas(vetemedett tárcsa, görbe lamella).
Óvatosan azért, ha lekapcsolod a motort, akkor csak annyi fékrásegítés maradt, amennyi vákum van a rendszerben, ha elhasználod a vákumot, tiporni kell a féket rendesen.
Új hozzászólás Aktív témák
Topikgazda
Aktív témák
Új fizetett hirdetések