Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Csepe

    aktív tag

    válasz caizzz #1731 üzenetére

    Rosszul mondjátok.
    Az orosz verzióban volt Starforce védelem, a 2010-es angol pedig Seecurom védelmet használ. :)
    Hivatalos fórumon ajánlották, hogy ha valakinek gondja van az angol verzió elindításával, az töltse le a hivatalos Securom eltávolító programot, és futtassa le. A legtöbb galibát ez okozza, mást nem lehet egyelőre tenni ellene.

    Nihil Novi Sub Sole /::\ https://bit.ly/2R7gwB2

  • DarthRevan

    tag

    válasz caizzz #1731 üzenetére

    Még mindig az eredeti gáma másolásvédelméről:

    Volt szerencsém kipróbálni a játékot egy másik gépen. Telepítés előtt megszakítottam az internetkapcsolatot. Simán felment a játék, még futkároztam is egy kicsit Zatonban utána. A játékot többször is elindítottam, és soha nem panaszkodott arra, hogy "usgyi aktiválni, különben nem játszhatsz!"

    Szóval itt a végső következtetés:

    A CoP egy lemezbe integrált Disc Key-jel működő StarForce másolásvédelmet használó játék, mely kizárólag a lemezt hitelesíti, semmiféle aktivációs szerverrel nem veszi fel a kapcsolatot. Utólag logikusnak is tűnik - ezért nem találtam semmiféle aktivációval/deaktivációval kapcsolatos opciót a programban, még mutatóban sem. Az az egy kulcs amit a játékhoz adtak pedig csak és kizárólag a multiplayer kulcs, ahogy az oda is van írva. Ergo a szerencsétlen magyar kiadó (akik egyébként elmehetnek melegebb éghajlatra, mert a levelemre lassan egy hónapja sem képesek válaszolni) valószínűleg a Securomos verzió borítóját és kézikönyvét fordították, ott reális a netes aktiválás.

    A Magyarországon kiadott S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat nem tartalmaz netes aktivációt, csak a lemezt csekkolja!

Új hozzászólás Aktív témák