- Tajvani mintára alakíthatná át a chipgyártást Dél-Korea
- MoDT alaplapok 16-magos CPU-val, a Minisforum gondozásában
- Bemutatkozik az ASUS új, belépőszintű gaming notebookja, a V16
- Költséghatékonyságra törekszik a Patriot legújabb, PCI Express 4.0-s SSD-je
- Játékok futtatásán segít a legújabb GeForce driver gyorsjavítása
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós kamerák
- OLED TV topic
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen digitális videókamerát?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
-
PROHARDVER!
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balathruin
veterán
válasz PsiEmitter #32875 üzenetére
Dx11 ugyan az mint a CoP-ban (ők is ezt írták), hiányos és helyenként hibás. Dx9-10 sem hiszem hogy fejlettebb. Amúgy átlagos minőségű textúrák vannak a játékban, kivéve ahol borzalmas vagy teljesen hibás az UV map. Van egy olyan íratlan "szabály" is hogy ha modba kezdesz csak CoP alapot használj ha nem akarod hogy kihulljon a hajad - nem véletlenül.
Nem tudom miféle grafikára gondolsz, egyetlen alap játék sem kiemelkedő ilyen téren. Jelenleg ilyet lehet összehozni. Csak textúrák és pár modell.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest