Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PsiEmitter

    csendes újonc

    válasz Balathruin #32859 üzenetére

    Kedves Balatruhin!

    Mielőtt a problémák mélyebb fejtegetésébe kezdenék, szeretnék kérdezni néhány alapvető dolgot, amiből sok minden kiderülhet, például az, hogy hol hibáztam. Azt is megemlítem - csak a tisztesség kedvéért -, hogy a modomat a Lost Alpha-hoz készítem, azonban ez most egyáltalán nem fontos, mert az SDK-k működésének alapja (amint pl. a convertereké is) azonos elveken nyugszik, tehát az, hogy melyik alapjátékról beszélünk (SOC, COP, CS, LA) ez esetben irreleváns. Szóval első lépésben megnéztem a converter.ini fájlodat, ahol látok néhány érdekes dolgot. Következőkre szeretnék rákérdezni:

    1. A [2947_config]:2945_config és a [3870_config]:3456_config esetében elérési út C:\SDK CoC\editors... Viszont az [sdk_config]:2947_config esetében C:\X-Ray SDK 0.4\level_editor\...
    Miből ered ez a különbség? Csak mert én mindenhol az installált SDK-m root könyvtárát (\gamedata és \gamedata\levels) adtam meg elérési útnak (ahová ugye előzetesen bemásoltam a feltelepített alapjáték gamedata könyvtárának állományait).

    2. Négy helyen a meghajtónál X-et látok (X:\gamedata\). Ennek mi az oka?

    Köszönöm szépen előre is a választ!

    /Antonius: olyan modot akarok készíteni, amely némi szerkesztés útján a COP-hoz is használható lenne (csakúgy, mint például az Absolute Nature pakkok)/

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák