Új hozzászólás Aktív témák

  • CRTs

    aktív tag

    válasz hapakj #76 üzenetére

    De van. Stilizált pl. nem használ specular-t annyira (menő fénylő fényvisszaverődés), a ray tracing-et meg menő fénylő fényvisszaverődésre akarják használni örökké. 15 éve is ez ment xD.
    Csak ahogy a soft shadow-t is, azt is csak elb*szni tudják mert realtimera sosincs elég kraft.

    "pl ez tök stilizált, s nekem hozzáad, hogy az árnyékok minden rendbe van, teret ad az egésznek"

    totál kutyulmány (fele bake xD ) ez még rosszabb mint szokásos realtime cucc.

    Az ars technica-s RT-s kommentjét ezzel zárja Carmack hogy stylized vs. .

    Meg talán azért akarják állandóan a shadow map-et megfogni nem specular-t mert az már nagy falat, de úgytűnik már a shadow map is az.
    Normális shadow map meg soft shadow és olyan még nem is volt senkinek. Ez a realtime SM cascade nem szint.

    Figyi, ami jól néz ki, meg még MSAA is, az az Order 1886... Totál bake...

Új hozzászólás Aktív témák