- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Melyik tápegységet vegyem?
- Plazma TV topic
- E-book olvasók
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- SSD kibeszélő
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
ph Az új Vivobook S 15 ráadásul az első ilyen, hazánkban is elérhető PC lehet, és már júniusban megvásárolható lesz.
-
Konzolokra is megjelenik a The Glass Staircase
gp Alig néhány nap múlva PlayStationre, Xbox-ra és Nintendo Switch-re is elérhető lesz a program.
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
PROHARDVER!
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
Andralin
aktív tag
válasz viktorhu #15756 üzenetére
Sziasztok!
Update az ügyemben.
Már hazaértem. Rögtön landolás után már engedte kikapcsolni a napi díjas biztosítást. De a kintlétem alatt 9 napon át vonogatta a napi 450 Ft-okat, összesen 4050 Ft-ot, miközben megfizettem ugye a Prémium csomag 2500 Ft-os havi díját is az ingyenes biztosítás reményében. Így elég húzos ára lett a biztosításomnak.Szeretném továbbra is felvenni a kapcsolatot velük és kérni, hogy nem kaphatnám-e vissza a 4050 Ft-ot. De erre továbbra sincs semmi lehetőségem.
A chat ablak immár kilencedik napja változatlanul annyit mutat, hogy "Looking for an agent...".Tegnap kijelentkeztem az appból és töröltem a telefonomról. Uninstall előtt töröltem az app adatokat, a cache-t, mindent. Reboot után telepítettem újra, SMS ellemőrzéses bejelentkezés után ugyanott vagyok: "Looking for an agent..."
Azt hazudják a Prémium reklámban, hogy "prioritásos" ügyfélszolgálatot adnak Prémium felhasználóknak. Közben pedig 9 napja nincs lehetőségem kapcsolatba lépni velük egy problémával kapcsolatban! Ez aztán a prioritásos ügyfélszolgálat, bámulatos!
Innentől kezdve számomra ez a Revolut egy szánalmas röhej kategória! Ezekre merjem továbbra is rábízni a pénzemet? Ha bármi gondom van, megeshet, hogy semmi esélyem nincs felvenni velük a kapcsolatot? Sehol, sehogy nem tudok reklamálni, hibát belejenteni? Nincs egy telefonszám vagy egy e-mail cím ahol ilyenkor el lehetne indulni!
Komolytalan és röhejes ez az egész. Ez egy minden, csak nem komoly szolgáltatás.
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Jogász topic
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- 2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Luck Dragon: Kenyér
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest