Új hozzászólás Aktív témák

  • narumon

    őstag

    válasz zsigus #351 üzenetére

    Hát az én olvasatomban nem is képkockát számolnának vele - ugye a "marketing anyag" eleve kiemeli, hogy nem latency specifikus dolgokat lehet a felhőben számítani. Biztos van 1 játéknak olyan része aminek a számítás megosztása pár kilobyte tehát pikkpakk felér és a szerver gyorsabban számolja mint maga a gép, tehát megéri utaztatni. Első kőrben ez nyilván a multiplayer lesz - ott ki is emelték, hogy ez nagyon jól lesz használható arra, hogy amikor többen nyomulnak egy pályán (mondjuk 30-50 ember egy fps-ben) akkor ha valaki felrobbant egy tornyot az bizony a többinél is robbanjon és dőljön. Most ezt nehézkesen tudják csak megoldani. Néhány tereptárggyal nincs ilyen gond - de azért a mostani generációban (remélem) el fogunk odáig jutni, hogy az adott harctéren MINDEN tereptárgy rombolható - itt már nem lesz mindegy, hogy mindenkinek saját gépén ki kell számolni az adott rombolást (gondolom fizika, stb) - még akkor is ha jelenleg ő nem azon a környéken van - vagy a szerver kiszámolja és leküldi az adatot.

    Aztán nyilván ott a lehetőség olyan realtime fizika, effekt, stb számolásra ami a gépnek sok processzor idejébe kerülne - de a neten egy odavissza utaztatás gyorsan megvan. Ha lesznek rá értelmes megoldások akkor komolyan számolni kell vele - ha nem, akkor meg mindegy mit akar az MS akkor sem lesz érdekes dolog.

    https://www.facebook.com/Naruvideo

Új hozzászólás Aktív témák