Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • keccsa

    aktív tag

    válasz z0d1AK #768 üzenetére

    Nekem is gyanús volt a dolog, ezért megpróbáltam felhívni azt a - szervizének mondott - számot, ami az átvételi papíron (meg a honlapjukon is) van. Három napig próbálkoztam úgy, hogy naponta legalább ötször-hatszor hívtam sikertelenül. Azonnal belép egy tartászene (nagyon idegesítő, mert kb három másodperces ciklusban ismétlődik), mely nem akar elmúlni... Volt, hogy negyedórát is hallgattam azt a sz@rt, de semmi eredmény, nem vette fel senki. Még az ügyfélszolgálattal is próbálkoztam, de ő sem tudta nekem kapcsolni a szervizt. Hiába sajnálkozott az ügyfélszolgálatos hölgy, meg magyarázkodott, hogy biztos nagyon leterhelt a kollégája, vagy éppen mással beszél (ja, már három napja, egyfolytában...), melegen gratuláltam nekik a szuper szervizükhöz, és lecsaptam a telefon! Nagyon felb...szták az agyam!
    Már többször vásároltam tőlük, eddig elégedett is voltam (igaz, eddig nem is volt velük garis problémám), de most megfogadtam, hogy csak egyszer sikerüljön kinyerni a rendszerből a gépet, soha többet nem bízom rájuk a garanciális ügyintézést (bár lehet, hogy az a céljuk, hogy mindenki erre a felismerésre jusson), inkább magam viszem vissza a forgalmazóhoz! :((

Új hozzászólás Aktív témák