Hirdetés

2017. október 22., vasárnap

Hozzászólások

(#1) hapakj


hapakj
(lelkes újonc)

Emiatt mindenképpen ajánljuk a hír elején linkelt írások elolvasását, amelyek tágabb értelemben mutatják be az immáron Wave Math nevű újítást.

De hát a linkek csak visszamutatnak ph-ra tényleges források helyett.

(#2) Lacccca87


Lacccca87
(őstag)

Lehet hülye kérdés, de mi értelme van a marketingnek itt?
Nem vevők nek kell tudni hogy mi ez, sőt a VGA dobozára sem ezt írják majd ki hanem DX12 meg SM6.0.

Biztos unatkoztak a marketing osztályon...

(#3) kikikirly


kikikirly
(tag)

Szaknyelvbe kit érdekel hogy minek nevezik?Csodálkozunk hogy a játékok nem fejlődnek...Teljesen átitatta a fejlesztőket a munka hozzáállás,látszik hogy nem játszanak a játékaikkal,csak fejlesztik őket.Ott a PUBG példája, semmi egetverő nincs benne,egyszerűen jól van összerakva,mechanikák ki vannak dolgozva(test lövedék fizika jobban ki van dolgozva mint a 10x akkora költségvetésből készülő SW Battlefront 2-be vagy BF1-be,szépek az effektek,részletes animációk,szóval ami a lövöldözéshez kell az benne van grafika és játékmenet szintjén is,leképzőre rondának mondható a mostani AAA címekhez képest játékosok mégis imádják).Iskola példája el üzletiesedet játékiparnak Ash Of The Singularity vagy EA , Ubisoftos játékok.
.

[ Szerkesztve ]

(#4) Abu85 válasza hapakj (#1) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

[link] - itt mindent megtalálsz, ha a forrás érdekel. Még a konkrét forráskódot is. :)

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#5) Lacccca87 válasza kikikirly (#3) üzenetére


Lacccca87
(őstag)

A példád szerintem pont hogy rossz. Mert iszonyat bugos, sok a probléma a szerverekkel, grafikailag csak a minimumot üti meg, semmi dezign ami hangulatot keltene, az animációk enyhén szolva is közepes minőségüek.
De ez itt off. :)

A mondandóddal viszont egyetértek.

(#6) kikikirly válasza Lacccca87 (#5) üzenetére


kikikirly
(tag)

:R

(#7) Duddi válasza kikikirly (#3) üzenetére


Duddi
(kvázi-tag)

A PUBG nem csak egy Arma mod mint a dayZ standalone? Mert kinézetre elég Arma 2.

(#8) Németh Péter válasza Abu85 (#4) üzenetére


Németh Péter
(senior tag)

Most tényleg belinkelted a Microsoft githup repóját? Ez kb olyan, mint "forrás: Internet"

(#9) Németh Péter válasza Németh Péter (#8) üzenetére


Németh Péter
(senior tag)

Persze ott van, de a Microsoftnak 1423 repója van ott, szóval a Wave Math leírása az szerintem ez:

https://github.com/Microsoft/DirectXShaderCompiler/wiki/Wave-Intrinsics

https://github.com/Microsoft/DirectXShaderCompiler/wiki/FAQ

(#10) kikikirly válasza Duddi (#7) üzenetére


kikikirly
(tag)

Nein, nincs köze hozzá.Most döntött rekordot,valami 2 millióan játszottak vele egyszerre(a lényeg hogy többen mint amennyi a CS:GO és DOTA rekordja).Nekem is nagyon bejön.Vannak hiányosságai pl. fedezék átlövés nem létezik,vékony faléc felfogja egész tárat, de még a víz alatt lévő ellenfelet se tudod lelőni.Gyakorlatba ezek ritkán jönnek ki,és bízom benne hogy valamelyik updatbe megcsinálják rendesen.Például Ballisztika pelég aprólékosan meg van csinálva,lövedék kezdő sebessége,lövedék esés, különböző fegyver attachmentek befolyásolják lövedék röppályát stb.

[ Szerkesztve ]

(#11) MASSlag


MASSlag
(tag)

Az elmúlt évben mintha szépen lelépte volta a DX a Vulcant újítások tekintetében. :Y
A MS egyértelműen fogja tolni az új shader modelt a belsős játékaiban, de SPIR-V-t használó dolog lesz egyáltalán a közel jövőben? Vagy úgy egyáltalán Vulcan-os a Bethesdát kivéve? Ennyire nehéz lenne használni vagy ennyivel jobbak az MS tooljai? elénézést, ha kicsit off

A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka

(#12) s4hu|SyD^ válasza kikikirly (#10) üzenetére


s4hu|SyD^
(őstag)

Egy ARMA mod volt és abból emelték ki. Sajnos túl sokat olvastam már róla... Szerintem nagy hype meg kis adrenalinpumpának biztos jó, de nagyon messze van egy korrekt játéktól, igénytelenedik a játékos társadalom sajnos, de ez egyéni vélemény. Aztán csodálkozunk, hogy nincs itt fejlődés.

"Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"

(#13) RpPRO


RpPRO
(őstag)

"..a Wave Math kihasználhatóvá teszi az aktuális GPU-kba beletervezett párhuzamosság kihasználását.."

Hogy szól az angol mondat? :)

Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.

(#14) Németh Péter válasza RpPRO (#13) üzenetére


Németh Péter
(senior tag)

Ennek valamelyik változata:

https://github.com/Microsoft/DirectXShaderCompiler/wiki/Wave-Intrinsics

Up until now, the HLSL programming model has exposed only a single thread of execution. As of v6.0, new wave-level operations are provided to explicitly take advantage of the fact that on current GPUs, many threads can be executing in lockstep on the same core simultaneously. For example, these intrinsics enable the elimination of barrier constructs when the scope of synchronization is within the width of the SIMD processor. These can also work in the case of some other grouping of threads that are known to be atomic relative to each other.

(#15) UnknownNoob


UnknownNoob
(kvázi-tag)

Fasza, már csak meg kéne tanulnia a játékfejlesztőknek programozni.

Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.