Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kicsimix

    őstag

    válasz #06658560 #26 üzenetére

    A konzolok is az amd architektúráját használják. Nyilván a microsoft és a sony is tudta, hogy ez egy előre mutató dolog és ezért az amd-t bízták meg a fejlesztéssel. De ezt az arcitekturát az amd már jóval azelött vizionizálta mielött belekerültek a konzolokba. Már elötte is jelentek meg GCN-es vga-k amik kicsit meghaladták a korukat de a szoftveres oldal nem volt adott a teljesítmény normális kihajtásához. Ezt tudta az amd és ezért hozták létre a mantle-t ,hogy megmutassák több lehetőség van ezekben a vga-kban de a szoftver rossz. Sajnos akkor még egyoldalú dolog volt és nem sokan támogatták ezért elhalványult kicsit a mantle remény. Visszatérve ..Idővel megjelentek a konzolok amik ugye technikailag amd kezei közül kerültek ki így már egységesebb kép tárult a fejlesztők elé mivel lett egy kis átjárhatóság a platformok között is.(pc-konzol).. Mivel a ms konzoljában és a sony konzoljában is amd dübörög és az amd megmutatta, hogy elméletileg gépen is hatékonyabbak lehetnek a dolgok ezért az Ms a win10-et már úgy tervezte, hogy ez a kompatibilitás valamilyen szinten megmaradjon és a fejlesztők dolga könnyebb legyen a dx12-vel a teljesítmény növekedésével együtt . Tehát de. A mantle-nek nagyon is volt köze ahhoz, hogy ennyire beindultak a dolgok. Az új dx is és vulcan is épít az amd ötleteire. A mantle hibája az volt, hogy akkor még csak az amd kártyáira volt jó.Most az, hogy csak az amd nevéhez köthető. Ezért csinálnak új egységes apikat amik szintén nagyon fekszenek az amd-nek..

    ...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)

Új hozzászólás Aktív témák