- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ldave: New Game Blitz - 2025
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ry0K3N
senior tag
Mentem reggel két kört.
Optimalizálás jó, töltéskor volt egy kis grafikai glich de ennyi. Viszonylag simán ment az egész.
Egyedüli problémám a túl gyakori közelharci pofozkodással van. Túl könnyű eldönteni valakit és iszonyat kell tooltip hogy mi milyen módosítókat ad pl: erdő, tereptárgy los, és a hűtés mennyit hűt vissza arról semmi nincs. -
Ry0K3N
senior tag
Március 15 elvileg jön az Béta.
Kicsit off féle. Megamek-ek van aktív magyar közössége? Vagy akik szoktak táblást játszani megameken keresztül?
-
Rexdemon
aktív tag
Há' én azé' nagyon várom! Pozvál?
-
Ry0K3N
senior tag
Nekem nincs azzal semmi bajom, Alexis szerintem jó unkát végzett vele. A régi modellekre ráfért egy kis renoválás, azok már túl retro 80-as éveket idézik. Az most más kérdés hogy MWO-ban hányinger ahogy kinéznek a modellek játékon belül és köszönő viszonyban nincs a concept artal.
-
Ry0K3N
senior tag
Kaptunk egy artwork cinematic teasert.
-
lee56
őstag
Nahh kellett is emlegetnem war thunder lassulónak tűnő fejlődését, mai hír, indul majd a béta naval battles még idén.
(annak akit esetleg érdekelnek a részletek) - - - >
http://warthunder.com/en/news/4185-news-naval-battles-in-war-thunder-closed-beta-test-later-this-year-en/PS.: Mindenki elment már? - Jó, akkor magammal beszélgetek.
-
lee56
őstag
Ebben is van igazság, és el is hiszem hogy nem lehetett könnyű befektetőket találni, ugyanezzel küzdött a Star Citizen kiagyalója is, egy bizonyos Chris Roberts is (talán már hallottál is róla), aztán megunta, tovább gondolta, feltolta kickstarterre az emberek meg berugták a projektet rendesen, olyannyira hogy kb. rekord is lett egyből és azóta gyűjtik ott a lét, szóval talán a kiadók akiknél házalt picit irigyek is lettek rá azóta, na meg a fejüket fogdossák, ha az elmaradt profitra gondolnak.
Mindezzel csak azt akarom mondani, hogy ha van is egy legtöbbek által nem túl esélyes megtérülési lehetőségekkel kecsegtető játékod (stratégiai vagy őrszimulátor játékod, vagy akár egy meches mondjuk), egy jó ötlet és megfelelő játék alappal, azért még simán sikerre vihető. Kiadói nézetekkel ellentétben láthatóan elég sokan kíváncsiak egy jó modern űrszimulátorra, és szerintem egy fizetős mechwarrior játék sem lett volna feltéten sikertelen, ha tényleg annyira jó, minden téren.
-
lee56
őstag
Akkor lehet majd találkozunk az első világháborúban.
Mint már mondottam neked másik topikban, de itt is, néha-néha azért felrakom úgy pár havonta. Azért még nem mondtam le MWO-ól teljesen.
Ennél jobban ne is lassuljon a fejlesztése, mert az már visszafejlődés lenne nem előre. -
lee56
őstag
Egy biztos a Titanfallal nem fogok, már az első része se tetszett, BF1 egyelőre, ami úgy néz ki hogy benéz majd, de az téged nem érdekel mert nincsenek benne mechek, és kicsit se sci-fi.
Mostanában meg war thunderrel szenvedek, de cifunak ismételten igazat kell hogy adjak, az sincsen rendben teljesen. Jelenleg a BR balansz és matchmaking rendszerük a csapnivaló, 10-ből jó ha 2x kerülök olyan csapatokba ahol van is esélyem valamit elérni a játszmában, és ahogy unlockolod az egyre "jobb" tankokat egyre roszabb lesz, mindig van egy nagyobb hal a csatatéren, és persze azzal rak össze a kedves játék, mert miért ne. Most meg legutóbb behozták a korai hidegháborús technikát 60-70es évek tankjait és fegyverzetét, jöttek az ATGM-ek, hát személyes élményem még nem volt velük (szerencsére)(1-mert annyit azért nem kockulok vele, 2-meg azon a szinten már olyan lassu az unlockolás, hogy hónapok kellenek egy-egy újabb lépcsőhöz, főleg ha nem időmilliomos az ember..), de ahogy hallom, ott is ugyanez a helyzet, sőt talán még roszabb is. A repülős része még talán elmegy szódával, de tankozás egy idő után halál idegesítő lesz. Azért kiváncsian várom mikor jutnak el a vizi harceszközökig, és mit kezdenek majd így az egésszel, de ahogy telik az idő, itt is csökkennek az elvárásaim, ebben kezdenek hasonlítani már az MWO-ra, és ez sem dícséret.
"Annyira szidtad őket, azt hittem otthon jobbat összedobsz." - Bár csak ilyen egyszerű lenne.
Csupán azért szidom őket, mert én is szerettem volna egy jó(bb) meches játékot, többet vártam tőlük, és aki túl sokat vár az csalódik, és aki csalódik az szídkozódik. -
Ry0K3N
senior tag
Azért volt a váltás mert akkor indult meg igazán a free to play őrület és úgy gondolták beszállnak ők is a bálnavadásznak miközben kifejnek mindent a frenchiseból. De fa fő ok az volt hogy nem szponzorálta senki igazán a Smith and Thinkert, nem volt kiadó aki támogatta volna a projectet.
-
ViZion
félisten
"akármilyen Tech cuccot rakhattál akármire"
ilyen nincs és nem is volt. Még a fegyverek sem cserélhetőek, nemhogy a mech részek. IS-nél a mech kialakítás és a hardpointok fixek, Clan-nál a motor és van néhol fix pl. hűtő. Klánosnál X alaptípus a többi omnipodját is megkaphatja, de a quirkek akkor kapnak extrát, ha az ahhoz a vázhoz tartozó van rárakva. Klános ballisztikus máshogy lő, lézerek nagyobb távra hordanak, etc. Ezeket szépen átemelték. Nyilván akinek van pénze az Omnimechel tolja, egy Timber, STR, vagy Direwhale ütős mindenképp.
Minden mech fizetős, így vagy úgy. Klános drágább, eleve nagy motor van bennük.Sok kombóra van heat bűntetés, írja amikor rakod össze. Kell is szerintem, de kinek mi. Folyamatosan hegesztik, ha követed az oldalukat látod, h sok balance-olás van minden frissítésben. Nem tökéletes, de próbálják. Kalapot emelek, ha vki küldené a mittomén 30 mechre a mindent egyben (és jól is működne), szerintem ők is. MG valóban gyenge és rövid hatótávú itt is, de hatalmas crit értéke van, 2 db kevés páncélnál hatékonyabb, mint a pulzuslézer.
lee56: azért "védem", mert egyelőre elég jó játékot raktak le az asztalra, fejlesztik is. És ami nekem még fontos: nincsenek csalók, amitől mondjuk BF3 multi játszhatatlan lett, pár szervert kivéve. Nyilván fikázni könnyebb, én is szoktam morogni, ha olvasod a topikját, és kérlek mutass jobbat -lehetőleg mechekkel, vagy sci-fi legalább. Annyira szidtad őket, azt hittem otthon jobbat összedobsz.
Komolyan: Talán Titanfall II lesz még várós. Mivel játszol?
-
lee56
őstag
Oké, na realisztikus szót inkább arra értettem hogy a sebzésrendszer, nem túl árkád, álá leszakadó mechalkatrészek meg ugye a pálya, épületek bomlanak, ennyire részletesen nem a lövésballisztikára gondoltam, picit elfogalmaztam sorry, nyilván nem Arma szint ez sem abban. A háttér tech scifi részét nem is ismerem annyira bevallom, kizárólag a tréler alapján tűnt "lehetségesnek" ami ott történik, már amennyire egy trélerből egy többszáz év múlva játszódó scifi játék, ami meg se jelent, realisztikus lehet.
Abban viszont csak azért értek egyet, hogy MWO sorsára jutott volna az is, ha maradnak az eredeti koncepciónál (ami a trélerből látszik), hogy PGI már itt is ott van az apróbetűs részben (tréler végén), lehet az eredeti fejlesztéshez is közük volt, szóval még ha más csinálta volna, vagy valaki segített volna nekik, talán máshogy alakultak volna a dolgok. Egy korai interjúban azt hiszem, azzal magyarázták ezt a hirtelen váltást MMO irányba, hogy túl skriptelt és hamar megunható kampánnyal megáldott játék helyett, így tartalmasabb szórakozást (és persze bevételi forrást maguknak) nyújthattak a játékosoknak. Nyilván volt már pénzügyi tervük a free2play üzletileg sikeres kivitelezésére azért már akkor is, különben már rég megbuktak volna. Másik csapat kapta volna és single-coop-multi játék lett volna, nem erőltetett MMO, talán jobb lett volna, de ezt már sose tudjuk meg. De azért kellett volna a multi, ami jó is különben alig lesz eladás, csupán single-coop Meches játékra biztos kevés lett volna a kereslet, azt aláirom. De van azért példa, nem is egy, hogy ütős multi mellett egy tartalmas és szórakoztató campány is elfér, legalábbis régen még volt ilyen; pl..: cod4 valaki?.
-
lee56
őstag
Ez konkrétan az MWO mielőtt irányt váltottak volna a különböző jogi kiadói vagy akármilyen okok miatt, szóval ez igy már tényleg nem fog megjelenni.
(hacsak más meg nem csinálja majd egyszer, ha megveszik őket pl jogostul mindenestül)
Ha ennyire nem akarod védeni őket áruld el akkor miért csinálod mégis?
Nem, nem tudok jobbat, ezért néha-néha én is felteszem, de attól még kesereghetek nem?
És ugye nem mondod komolyan az utolsó mondatod; miért kellene nekem érteni ahhoz amire estleg még fizettem is nekik hogy elkészüljön? (mer igaz free game, de pl. én is vettem fizetős mech-et, aztán nem beszélve azokról, akik komolyabb összegekkel is támogatták a játékot az elején, remélvén hogy valami azért lesz majd belőle) Ja hogy még csináljam is meg én? Végül is igazad van, csak az a frankó, amit az ember saját maga csinál, azt legalább nem ronthatják el.
De eme logika mentén, akkor hogy működne a világod? Mindenki tartson fönn saját gyárakat, ha lehet mindenféléből, saját hardver és szoftver divíziókat és akkor lesz csak olyanja, amit szeretne?
-
@ViZion: Ennél nem tudom mire gondolsz, vannak korlátozások már a gépeknél is, nem is játszom klános géppel. Ott fix a motor, omnipodok vannak meg mindenféle fix alkatrészek is, macera szerelgetni, én meg azt szeretem.
Bevallom kb. február környékén néztem rá legutóbb az MWO-ra, akkor még az volt, hogy akármilyen Tech cuccot rakhattál akármire. Innen kezdve mindenki (aki tehette) csak Clán tech-es cuccal tolta.
Lehet, hogy ezen azóta változtattak, de ha így van, az megint csak a Piranha kaotikus fejlesztési módszerére bizonyíték. Behozhatták volna a Clan tech-et eleve korlátozásokkal... ohh wait, hogy is volt? Fizetős Clan Mech-ek? Na ennyit erről.
Nincs egy koherens, átgondolt koncepció. Sírva röhögtem, amikor anno olvastam Paul azon bejegyzését, hogy most a túlzott Alpha sebzés ellen úgy próbálnak védekezni, hogy lesz egy büntetés. Például ha egy -4SP púposod van, akkor a jobb torzón lévő 6 energia slot egyszerre nyugodtan lőhetett. De ha már az egyik kézen lévő is csatlakozik, akkor kap 5, ha a másik kar, akkor 10, ha a fejen lévő slot is, akkor 20 heat büntetést. Ha lősz a 6 torzó pontról, és utána vársz fél másodpercet, hogy a maradék 3-al lőj, akkor nincs büntetés.
És ezt komolyan gondolta, be is rakták egy ideig. Teljesen el van szúrva a balance, és (legalábbis ahányszor eddig visszanéztem) hozzávetőleges segédfogalmuk sincs, hogy fogják megoldani ezt...
Ha mondasz jobbat, kipróbálom (komolyan, minden kötözködés nélkül.)
Nem tudok. WoT / WoWs, War Thunder, MWO, Hawken... Én is végigmentem minden, mindegyik kb. három lépésre van a tökéletesen szórakoztató játéktól, de mindegyikben van valami marhaság, ami miatt az ember a falat kaparja...
lee56: Ha már videók akkor, ez, kellett volna hogy legyen a MWO, csak sajna nem ez lett belőle.
A Mechwarrior 3025 első sorban Single Player / Co-Op játék lett volna. Szép volt sok szempontból, de figyelembe véve, hogy anno az MWO is hasonlóan szépen indult, esélyes, hogy ugyanúgy blama lett volna a végleges koncepció, mint az MWO esetében....
realisztikusnak tűnő ballisztika stb..
Őőő... Egy Battletech játéktól sok mindent várok, realizmust nem.
A fegyverek lőtávolsága egészen brutális szintre van lecsökkentve, például egy MG lőtávolsága 3 hex, vagyis 90 méter. A magyarázat szerint a célzóberendezések elveszett technológiája miatt. Azonban egy géppuskával nyílt irányzékkal is nyugodtan lehet tüzet vezetni ember méretű cél ellen akár 600 méterig, vagy a fölé is. Nyilván itt egy játéktechnikai lépésről van szó, hiszen a hex-táblán azt szerették volna, hogy egymáshoz viszonylag közel harcoljanak a Mech-ek. Csak a magyarázat kapott hatalmas öngólt, amikor később visszahozták az elveszett, csillagligás technológiát - és az MG lőtávolsága mégsem nem változott. De 3060-ban megjelent a Light Machine Gun, 6 hex, vagyis 180 méteres effektív lőtávolsággal...
Igen, a Battletech egy Sci-fi, de a technológiai magyarázatokat csak arra használták és használják, hogy a játékmechanikai szabályokat alátámasszák. Nincs ezzel semmi baj, a világ egy szépen megalkotott, elragadó Sci-fi világ (oké, én továbbra is úgy 3055-ig tartom ezt
). De akkor se keressen benne senki semmi reálist.
Ha egy fokkal jobbak, akik ezt fejlesztik mint az MWO-s brigád akkor már van remény, bár mondjuk nem lehet túl nehéz olyanokat találni.
Ugyanez a csapat (Harebrained Schemes) csinálta a Shadowrun (dettó körökre osztott) játékot. Amiatt vagyok bizakodó, mert a Shadowrun nagyon jó és hangulatos volt...
-
-
lee56
őstag
Ha már videók akkor, ez, kellett volna hogy legyen a MWO, csak sajna nem ez lett belőle.
MechWarrior 5 - First Official Gameplay Footage | HD
https://www.youtube.com/watch?v=ONEjoRQ0Cg8Rövid videó ugyan, de ebbe csomó minden benne van, ami MWO-ból hiányzik, vagy rosszul van megcsinálva; látványos, részletgazdag (khmm 2009-es a videó!) és rombolható!!! környezet (MWO évekig tartott mire eljutottak oda, hogy ha egy 100 tonnás mech átgázol egy fán, az ki is dőljön, innentől el lehet képzelni, hogy milyen szinten vannak a játék készítői..), izgalmas játékmenet, talán egy single kampány is, realisztikusnak tűnő ballisztika stb.. De ez csak egy videóig jutott sajna.
Cifu-val értek egyet sajnos, MWO fejlesztői sosem tudtak felnőni a feladathoz amit vállaltak, és a jövőjük is elég bizonytalan, hiába free2play, meg prémium cuccokból most talán jobban állnak anyagilag, ahogy mondta ő is ez nagyon nem látszik meg a játékon magán, és talán már nem is fog..
És hogy kicsit ON is legyek a változatosság kedvéért
: Ez az új Battletech körökreosztva viszont még akár játék is lehet. Szerettem az ilyen xcom/ufu széria szintü idővel gazdálkodós, találati esélyes taktikai stratégiákat. Ha egy fokkal jobbak, akik ezt fejlesztik mint az MWO-s brigád akkor már van remény, bár mondjuk nem lehet túl nehéz olyanokat találni.
-
ViZion
félisten
"Ráadásul mindenféle korlátozás nélkül beengedték a játékba a Clan tech-et?!?"
Ennél nem tudom mire gondolsz, vannak korlátozások már a gépeknél is, nem is játszom klános géppel. Ott fix a motor, omnipodok vannak meg mindenféle fix alkatrészek is, macera szerelgetni, én meg azt szeretem.Sajnos nincs sok választék, Hawken nekem nem tetszik, BF2142 kihalt, respawnos-rohangálós fps-t kinőttem, ET:QW vége, Unreal is csalódás... Maradjunk annyiban, h a free to p(l)ay játékok közül MWO még a legbarátibb, eventekkel pénz nélkül is lehet fejleszteni, játékot is fejlesztgetik, stb.
Ha mondasz jobbat, kipróbálom (komolyan, minden kötözködés nélkül.) -
ThorsHUN: Azert egy sima AC20-hoz bazi kozel kell menni. Amin AC20 van az meg nem sebessegbajnok.
Én nem mondtam, hogy az AC/20 jó. Én azt mondtam, hogy az AC/2 és az AC/5 egy hulladék bármelyik MW játékban.
1, maradjon az eredeti sebzes tabla, kiosztas stb
2, gyari gepek gyari verzioi legyenek, azokon ne lehessen modositani... a sava borsa a jateknak egy fos cuccokkal felszerelt gepbol kihozni a legjobbat.Teljesen egyetértek, de a 2. pont biztos, hogy nem fog menni. A BT egyik nagy rákfenéje pont az, hogy lehet módosítani a Mech-eket. Max. marha drágán. És ez teljesen canon dolog, eleve kismillió custom Mech volt a hivatalos Technical Readoutokban, hovatovább a Yen-Lo Wang is egy custom Mech...
@ViZion : AC2 quad-ban jó, AC5 már dualban is. Kis géppel bizony előfordult, h AC20 találat vitte a kart, torzót, meg mindent... Ahogy a Gauss is. Minap quad Gauss Direwolf-ot láttam...
MWO? Kímélj meg, Pozvál?
Bronz Founder vagyok, és sírok attól, amit összehoztak benne. Nem kellett volna sokat tenni, hogy jó legyen, de sehogy sem jön össze nekik...
GUI nem az igazi még, de sokat reszelnek rajta, halgatnak az userekre.
Hallgatnak? Aha. Ahogy eddig, gondolom. Tápos XY, nerf XY, nem használják AB-t, buffoljuk AB-t. Nem jó a Hőkezelés-rendszer? Úgy megcsavarjuk, hogy minden korábbi egyensúly megy a kukában...
Pár map unalmas lett, meg volt már számtalan ötlet, mivel lehetne feldobni, de első körben pénzt akarnak csinálni,
Több, mint 3 éve csak pénzt akarnak csinálni. Ami nem lenne akkora baj, ha cserébe adnának is valamit.
Én anno 2013 végéig hittem nekik, de amikor már sokadszorra toltál el a CW-t - emlékeztetőleg: 2012 őszére ígérték eredetileg.
A fegyverek és a Mech-ek egyensúlya botrányos, a boat típusú fegyverzetekkel továbbra se tudnak mit kezdeni, a játékmechanika továbbra sem támogatja igazán a csapatjátékot. Ráadásul mindenféle korlátozás nélkül beengedték a játékba a Clan tech-et?!? Ezek normálisak?
@Peat
: a classic mechwarrior1-2-3 folytatása (4 szerintem már fura volt)
A Mechwarrior 2 / 3 páros baja, hogy követik a táblás játék szabályait. Úgy meg kb. LRM és Las / PPC spam az egész, akármit is csinálsz. A Mech4 próbált kicsit módosítani ezen, és szerintem elég logikusan (Energy/Ballistic/Missle hardpointok - ami azóta is tészta a feldolgozásokban, az MWO-ban is benne van...).
Ennyi bakker, potom pénzből összehozható egy crytek vagy unreal grafmotorral, mert nekünk fanoknak egy középgrafika bőven elég és robotot modellezni nem nagy tudomány.
Mechwarrior: Living Legends... Oh wait, what I just say...
-
Peat;)
veterán
Egy fannak jó pl WoT helyett, ha azt a stílust is szereti, én kevésbé szeretem. Hamar beleunok, kell egy story hogy leüljek játszani valamit, story alatt nem azt értem hogy elindul az első balra és megy az összes többi utána
, hanem egyjátékos kampányt
. Azt akarom írni hogy ez a pvp stílus csak az igények kis %-át fedi le és azt is csak részben.
-
ViZion
félisten
MWO 1-2 havonta kap kisebb, és mittomén 3 havonta nagyobb patchot. GUI nem az igazi még, de sokat reszelnek rajta, halgatnak az userekre. Hangok mondjuk lassan fejlődnek, nem is értem mire várnak. Pár map unalmas lett, meg volt már számtalan ötlet, mivel lehetne feldobni, de első körben pénzt akarnak csinálni, bejött a supply crate is, meg amit írtam, h trükköznek az új, fizetős gépekkel... Amúgy jó ez, szinte naponta hentelek.
-
Peat;)
veterán
Nagy fanja vagyok a világnak, de ez nem jön be.
A MWO meg szégyen, azt a fajta egysíkúságot amit megcsináltak ebből a világból...klánteches örömszerző rudat a fenekükbe.
Egy sima kampány játék kellene, a classic mechwarrior1-2-3 folytatása (4 szerintem már fura volt) összeszedett változatos formában 15-20 óra játékidővel. A DLC gyár mekkája lehetne utána a játék, hiszen elég lenne évente kiadni egy új ház/birodalom szemszögéből történő mellékszálat, szintén hasonló játékidővel. Multi meg olyan szinten mint volt a 4-ben pl. nem kel több. Ennyi bakker, potom pénzből összehozható egy crytek vagy unreal grafmotorral, mert nekünk fanoknak egy középgrafika bőven elég és robotot modellezni nem nagy tudomány. A MWO-ban sem a kinézettel van a baj, messze nem...igaz régen nem játszottam, de meglepődnék ha javult volna markánsan a játékélmény, ami alapból kötött a jellege által egy bizonyos irányba.
MADcat: én két játékot vittem végig sokszor életem folyamán, fallout2 és mechwarrior3.
Xp-n ment igen. Nem is egyszer...
-
MW3-at fel kéne tennem
Megjött a kedvem. Csak most nincs fent virtuális gépem.
Xp-n még elindult nem?
-
robogos10
senior tag
1-nek nem rossz!
Vajon erre a játékra hány peccskészül majd?
-
ViZion
félisten
Ha már intro... csak MW2
Clan Wolf [link]
Jade Falcon [link]
Intro, imádom [link] remake: [link]
MWO Steam Launch trailer [link]MWO topik [link]
UAC is 3-4 db kell, mert beragad -persze lehet scriptelni, de inkább AC5. AC20 nagy dög, sajna közepes sebességű gépre más nemigen fér fel mellé, öngyilkos dolog ez, lőszer is nehéz. AC10 elég jó, klánosok főleg. Mondjuk én IS vagyok, tisztán.
Killer01: MW2-ben erős rakétás mech volt, mivel klános, így MWO-ban nekem kiesik. Gyengécske az oldala, háta, ha közel lehet kerülni és nem cirkálnak mellette, akkor szét lehet hamar bontani.
-
duvi
nagyúr
Na még egy Battletech mozi, csak a kedvcsinálás végett
Mechcommander intro
Ha már szóba került a fegyverzet, akkor AC helyett inkább az UAC-t (Ultra Autocannon) preferálom -
kretenallat
senior tag
-
ThorsHUN
őstag
Azert egy sima AC20-hoz bazi kozel kell menni. Amin AC20 van az meg nem sebessegbajnok.
Ket dolog van ami fontos szerintem.
1, maradjon az eredeti sebzes tabla, kiosztas stb
2, gyari gepek gyari verzioi legyenek, azokon ne lehessen modositani... a sava borsa a jateknak egy fos cuccokkal felszerelt gepbol kihozni a legjobbat.Jah es igen, 3025 naggyon meno. a klanos ultra OP gepek... eh hagyjuk mar
-
@kretenallat: Hát én jobban félnék egy olyan stúdiótól, ami semmin nem mer változtatni.
Especiel az elmúlt 20 évben nem nagyon jött ki olyan Battletech játék, amely kőkeményen figyelembe vette a "gyári" értékeket. Paradox módon a Mechwarrior 2 ilyen volt, 21 éve, és az azért kiderült, hogy nem is igazán vált be a kiegyensúlyozás ott (tegye fel a kezét, aki AC/2-őt vagy AC/5-öt szerelt fel Mechwarrior-ban)...
Egy fantáziátlan, az eredetihez túlságosan ragaszkodó stúdió könnyedén meg tud ölni egy játékot, pláne olyat, aminek a műfaja (mint páran írták itt is) könnyen unalomba fullad.
Azért tegyük szépen hozzá, hogy miután körrendszerű játékról van szó, a Battletech játék pont a Battletech táblás játékot akarná átültetni modern stílusban. Volt pár éve egy ilyen kezdeményezés (az MWO-val egyidőben), de elbukott.
de a táblással nem játszottam, így nem tudom, mi az általános vélemény a játékegyensúlyról.
A játékegyensúly 3025-ben nagyon jó volt, 3050-55-ben viszont a sok Csillagligás / Klán tech alaposan felbolygatta az egészet (igazából egy játékban sem sikerült igazán visszahozni a Klán / Belső Szféra tech különbség realitásait).
A nagyobb sebzésből én arra következtetek, hogy az MWO-hoz hasonlóan itt is minimum megduplázták a páncélzati / belső szerkezeti pontokat, hogy ne pusztuljanak meg olyan könnyen a Mech-ek (egy AC/20-as találat bármelyik könnyű Mech-et instakill-eli).
-
kretenallat
senior tag
Biztos lesz hozzá vanilla mod, nyugi. Mivel ebben a pár hozzászólásban sem te vagy az első, aki ezért kiált, így tippre lesz, aki meg is csinálja.
ViZion: Ez szerintem minden játékban megtörténik, amiben pénzbe kerülnek a karakterek... Nem is vagyok oda ezért az üzleti modellért.
Anno nagyon vártam a MWO-t, de néhány óra után letettem és valahogy nem hiányzik. (Ez nem az üzleti modell hibája, annyit nem is játszottam, hogy közben kijött volna bármi új. Csak megemlítettem.) Nekem személy szerint nem a mechek miatt jött be a BT, hanem a karakterek és a remek politikai szálak miatt. Az MW 3 és 4 jó volt, de számomra a kedvenc játékok a MechCommanderek voltak. (Még akkor is, ha öcsém legyakott benne.) Személy szerint abban reménykedem, hogy nem csak a játékmenetet akarják jól megcsinálni, hanem a történetet is. Tekintve az RPGs hátterüket, erre látok is esélyt.
-
ThorsHUN
őstag
En azt nem ertem, ha mar korokre osztott, miert nem pontosan ugyanazt a szabalyrendszert masoljak le mint amit a tablas jatekban kovetnek. Miert sebez a PPC 50et? miert nem 10et mint normalisan?
Eh...
Jo persze ez csak ilyen regi BT jatekos finnyogas de akkor is. Ugy orultem neki h vegre lesz egy tokugyanolyan mint a tablas, erre.. majdnem -
ViZion
félisten
válasz
kretenallat #22 üzenetére
MWO-nál már kialakult egyfajta rendszer. Jön új mech pénzért, azt feltápolják, szinte sebezhetetlen, a fegyverei hűlnek és ütnek is... Majd jön az újabb, akkor ettől elveszik az extrákat, az újat tápolják... Már sokan megjegyeztük ezt.
Kevesen mentek light-al, erre sok bónuszt kaptak, hevy-assault mérete nőtt, vakok is eltalálják, a light-ok kisebbek lettek... Legutóbb vettek vissza az extrákból. Bakker nem lehetett eltalálni őket, némelyik annyi extrát kapott manőverezésre.
Szal. arra lehet számítani, h folyamatában kell egyensúlyozni a játékot. Csak ne fordítva süljön el. -
kretenallat
senior tag
Hát én jobban félnék egy olyan stúdiótól, ami semmin nem mer változtatni. Egy fantáziátlan, az eredetihez túlságosan ragaszkodó stúdió könnyedén meg tud ölni egy játékot, pláne olyat, aminek a műfaja (mint páran írták itt is) könnyen unalomba fullad.
Szerintem ez így jól néz ki, a játék kiegyensúlyozására még van idejük. Nagyon szeretem a világot (különösen a kláninvázió előtti korszak regényeit Stackpoletól), de a táblással nem játszottam, így nem tudom, mi az általános vélemény a játékegyensúlyról. Mindenesetre ilyen játékokhoz gyakran jönnek modok, nem? Biztos lesz vanilla ruleset.
-
szupermacs
veterán
SHOGO folytatást a népnek!
-
A Battletech a "politika" áldozata lett..
Meg sok másé. Sajnos az egész oda vezethető vissza, hogy a FASA kegyetlenül mellényúlt pár dologban...
A legfájóbb, hogy sok egyéb világ is a Battletech mellett erre a sorsa jutott (Renegade Legion...).
A jogok össze vissza repkedtek és az MS se kezelte túl jól a dolgokat anno.
Szigorúan SzVSz, de ezzel nem értek egyet. Az MW3 mestermű volt, az MW4 sem volt rossz, a két MechCommander pedig zseniális játékok voltak. Szóval amíg figyelt rá, a MicroSoft nagyon is jó gazdája volt. Csakhát jött az XBox-only gondolkodásmód, és hát...
Bőven lehetne ebből is egy Trónok Harca színvonalú sorozat, mert nagyon alaposan kidolgozott világ.
Aha, úgy 3058-ig. Aztán egyre elvetemültebb, és egyre több marhaságot sikerült beleszőni (Rotary AC, Heavy Laser, 100 tonna feletti Mech-ek, ProtoMech-ek, stb.).
Viszont a 3025-3055 közötti időszak tényleg zseniális.
Az látszik, hogy rajongók készítik rajongóknak, szóval elég jól is elsülhet a dolog, persze aztán majd kiderül, gondolom január körül már többet látunk belőle.
Sajnos az is látszik, hogy belenyúltak a sebzésrendszerbe. Az LRM rakéták 4-et sebeznek? Az SRM rakéták 10-et...
-
Kövezzetek meg, de ez nekem nem jön be.
-
big-J
őstag
Ha mar korokre osztottat akarjak eroltetni ennyire, akkor androidra is csinalhatnak.
-
Quent1n
senior tag
A Battletech a "politika" áldozata lett.. A jogok össze vissza repkedtek és az MS se kezelte túl jól a dolgokat anno. Nekem spec a kedvenc univerzumom és szomorú látni, hogy bár a könyvek nagyon ütősek (szigorúan a BT széria, az MW már messze nem az a szint) de a videojáték és filmipar terén, sose aknázták ki a benne rejlő lehetőségeket. Bőven lehetne ebből is egy Trónok Harca színvonalú sorozat, mert nagyon alaposan kidolgozott világ. Játékokat tekintve meg.. Hát igen.. Mechcommander stílusú RTT azóta se igazán született. MechWarrior szintén elég egyedi cucc. De akár egy Imperium Galactica szerű alkotásba is nagy lehetőségek lennének. Az egyik legjobb parlagon heverő univerzum.
MWO-t én anno eluntam de már egy ideje tervezem, hogy újra ránézek mit újítottak benne.
Ez a játék meg.. Nem vagyok az ilyen körökre osztott cuccok híve de egy esélyt mindenképpen megérdemel majd.
Az látszik, hogy rajongók készítik rajongóknak, szóval elég jól is elsülhet a dolog, persze aztán majd kiderül, gondolom január körül már többet látunk belőle.
-
duvi
nagyúr
Én is jobban örültem volna egy MechCommander folytatásnak, de már annak is örülök, hogy készül egy új BT játék. Másrészt szeretem a körökre osztott játékokat is, ezért számomra ez nem kizáró ok
Heroes sorozathoz is készült történeti szál, ami színesebbé tette a világot. Remélem itt se fogják elhanyagolni!
(Sajna az MWO nagyon nem jön be
Túl egysíkú lövölde lett belőle)
-
ViZion
félisten
"Az egy szem MechWarrior Online kivételével hanyagolták ezt a nagyszerű univerzumot."
+1
és az MWO-val sem vagyunk kényeztetve, rengeteget kellene hegeszteniük rajta. Az a baj ezekkel a körökre osztottakkal, h agyenge a történet, hamar megunom... Warhammer 40000 Deathwatch-al is ez lett, felénél meguntam, minden ugyan az, kevés a külső körülmény, jönnek, csoportba állunk, focus fire, meghalnak, load. -
duvi
nagyúr
Végre!
A 2001-es MechCommander 2 óta várom, hogy végre valaki készítsen egy újabb BattleTech játékot! Az egy szem MechWarrior Online kivételével hanyagolták ezt a nagyszerű univerzumot. Nem is értem, hogy az eltelt évek alatt mi volt visszatartó ok? (Talán a jogok, amik az MS-hez kerültek?) Részemről jelenleg a legvárósabb játék a piacon. A látottak alapján jó úton haladnak a fejlesztők. Mind a látványvilág, mind a játékmenet nagyon jónak tűnik
Azok számára, akiknek nem mondanak semmit a MechWarrior és MechCommander címek és a Battletech világa, ajánlom figyelmükbe a magyar nyelven is kiadott Battletech regényeket!
(#4) k-adi
Semmi köze az XCOM játékokhoz, azt leszámítva, hogy a BATTLETECH (PC) is körökre osztott játék lesz. Ezzel az erővel az összes Heroes rész is hasonlíthatna az XCOM-hoz. -
k-adi
nagyúr
szóval..... egy xcom robotokkal?
-
errorcode06
őstag
Ideje volt!
-
killer095
őstag
Nem az én játékom, de szerintem ezzel sokan leszünk így!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Formula-1
- Vezetékes FEJhallgatók
- Laptop csatorna inditasa 2023 vegen YouTube-on?
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Forrmell.enn
- Nők, nőügyek (18+)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Suzuki topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA be quiet! 650W
- 35" ASUS ROG Swift PG35VQ curved GAMER monitor
- Használt Intel procik - Core 2 - Dual Core
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X280 - i5-G8 I 8GB I 256SSD I 12,5" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Kingmax 1x2GB DDR3-1333 RAM
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest