Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    félisten

    LOGOUT blog

    @kretenallat: Hát én jobban félnék egy olyan stúdiótól, ami semmin nem mer változtatni.

    Especiel az elmúlt 20 évben nem nagyon jött ki olyan Battletech játék, amely kőkeményen figyelembe vette a "gyári" értékeket. Paradox módon a Mechwarrior 2 ilyen volt, 21 éve, és az azért kiderült, hogy nem is igazán vált be a kiegyensúlyozás ott (tegye fel a kezét, aki AC/2-őt vagy AC/5-öt szerelt fel Mechwarrior-ban)...

    Egy fantáziátlan, az eredetihez túlságosan ragaszkodó stúdió könnyedén meg tud ölni egy játékot, pláne olyat, aminek a műfaja (mint páran írták itt is) könnyen unalomba fullad.

    Azért tegyük szépen hozzá, hogy miután körrendszerű játékról van szó, a Battletech játék pont a Battletech táblás játékot akarná átültetni modern stílusban. Volt pár éve egy ilyen kezdeményezés (az MWO-val egyidőben), de elbukott.

    de a táblással nem játszottam, így nem tudom, mi az általános vélemény a játékegyensúlyról.

    A játékegyensúly 3025-ben nagyon jó volt, 3050-55-ben viszont a sok Csillagligás / Klán tech alaposan felbolygatta az egészet (igazából egy játékban sem sikerült igazán visszahozni a Klán / Belső Szféra tech különbség realitásait).

    A nagyobb sebzésből én arra következtetek, hogy az MWO-hoz hasonlóan itt is minimum megduplázták a páncélzati / belső szerkezeti pontokat, hogy ne pusztuljanak meg olyan könnyen a Mech-ek (egy AC/20-as találat bármelyik könnyű Mech-et instakill-eli).

Új hozzászólás Aktív témák