Új hozzászólás Aktív témák

  • borg25

    senior tag

    Azért nem eszik olyan forrón azt a kását. A cím alapján elsőre az ugrott be, hogy te jó ég 300 hiba a 12c-ben, merthogy számomra, ahogy gondolom a többség számára is Oracle = adatbázisszerver. Tudom megvette a sunt, ezért övé a java, MySQL-t is tőle lehet letölteni, sőt találkoztam a „csodás” vállalatirányítási rendszerével is, de elsőre akkor is a 12c ugrik be, mint a cég sikerterméke. Ha azt nézem mekkora portfolióra oszlik szét a 300 hiba nem is olyan sok. Ennyit szerintem az M$ vagy az IBM is megtermel…
    Miért probléma, hogy csak negyed évente van frissítés? Egy adatbázisszerver nagyon nem Vér Pistike MySQL-el megtámogatott webszerverecskéje. Az egy dolog, hogy kijött a frissítés, az pedig egy másik, hogy a teszt síkra felrakják a javítást, letesztelik, és ha minden jól megy, akkor a következő change ablaknál mehet az éles síkra is. Szerintem kevés cégvezető van, aki attól parázik, hogy egy hete kijött a javítás, meg 3 hónapja ismert hiba, és még mindig nincs kint a patch az éles síkon. Inkább attól szoktak parázni, hogy pár napos tesztelécske után kimegy a javítás az éles síkra, és ledöglik a könyvelés.
    Javaban írt programnál még nagyobb a kockázat, hogy megy-e az új Java-val is.
    Szóval nem hiszem, hogy annyira SOS-be frissítenék nagyvállalati termékeket. Főleg, ha kívülről nehezen elérhető. Egy nyilvános webszerver más tészta, de ez nagyon más.
    Kérdés: Mennyivel lenne jobb, ha havonta, két hetente adna ki javítást? Egyik hónap java, másik, MySQL, aztán Oracle 12c. Jah, hogy akkor is negyed évente jön frissítés a 12c-re? Ugyanott lennénk...

Új hozzászólás Aktív témák