Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziasztok! Lenne egy olyan problémám, hogy adott egy Harman Kardon avr 171s erősitő és 5.1-be használnám. Canton sp206 frontok és kef c6 lcr center van egy Velodyne impact 10-es subbal megtámogatva. 18nm-es a szoba és ezeket kellene valahogy összehangolni. A sub lfe-be van bekötve gondolom ilyenkor a poti subon nem állitható. Ebbe kellene segitség mit mire állitsak a subon meg az erősitőn mert néha brutális hangerő néha meg alig halom a filmet.Ha kikapcsolom a subot néha még akkor is sok a basszus pedig az erősitön A tone üzemmód alatt a bass-t leveszem - 10db-re. Mi lehet az oka?miket kellene beállitanom? Kezdő vagyok ebbe a témában. Válaszokat előre is köszi.
-
zetor2000
őstag
ha már a szépségnél tartotok, akkor Krell :-) igaz, más imenziók... (árban, minőségben)
Nekem ezek azért nem tetszenek, mert sok rajtuk a gomb... erősítőre max a hangerő kell, a többit oldja meg más berendezés. Előfokozat, hangprocesszor, amit akarsz, az. Ez meg csak erősítsen, hangot. -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Turbolada II #35 üzenetére
Bőven belefér a stb-be. Talán még pár régi Technics is.
-
Turbolada II
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #34 üzenetére
A NAD-ot kihagytad.
Egyébként a HK-ban az a szimpatikus, hogy nagyjából valós teljesítményt ír az erősítőire.
-
MaUser
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #13 üzenetére
Ugyan, olyat csak simán nem kell venni. Pio Elite egy vagyonba kerül, de legalább rosszul is szól.
-
Bitlisz
aktív tag
válasz
#72042496 #27 üzenetére
Jaigen, bocs, így van. Ez a széria (is) bugos volt.
Vagy a kép jó (közvetlen a TV-re a HDMI), vagy a hang jó (HDMI az erőlködőbe).A HDMI Handshake problémáktól én is szenvedtem (PC-vel)...
Csakúgy mint az új, olvastam pár kommentet:
- Lefagyhat, ha Standby-ban van hagyva egy darabig (hátulján ki kell kapcsolni, vagy kihúzni, de min 10másodpercig...)
- ARC-t használva a hang kihagyhat, vagy le is fagy, és resetelni kell.
- Ha már 7.2 akkor a 2 subhoz (anyám) miért csak 1 trigger kimenet van?