- Autóhifi
- Philips LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Házimozi haladó szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
Új hozzászólás Aktív témák
-
oraihunter
aktív tag
"a statikus particionálással kísérletező fejlesztők a hardver egyenlő felosztásával 20-30%-os gyorsulást mérnek különböző komplex képszámítási feladatokban ahhoz képest, mintha az IGP egy egész erőforrásként működne"
Azért a 20-30% nem semmi különbség, persze tudom, hogy csak adott esetekben, de akkor is.
-
zsigus
őstag
válasz
cipofuzo87 #20 üzenetére
Nem lesz jobb, az Xbox One APU-jának egy tetemes részét a 32 MB eSRAM teszi ki.
Itt láthatod, hogy a két SRAM blokk (van egy kisebb harmadik is) nagyobb mint a két CPU blokk.
-
stratova
veterán
Xbox one felépítését és a HW megválasztását kiveséző cikk (benne a memóriahasználattal).
PS4 felépítését és annak okait taglaló elemzés (kis kitérővel a Hawaii lapka 8 ACE egységére).
S az állatorvosi ló: Killzone shadow fall demo - post mortem elemzésEgy másik összehasonlító tesztből:
Vgleaks has a wealth of info, likely supplied from game developers with direct access to Xbox One specs, that looks to be very accurate at this point. According to their data, there’s roughly 50GB/s of bandwidth in each direction to the SoC’s embedded SRAM (102GB/s total bandwidth). The combination of the two plus the CPU-GPU connection at 30GB/s is how Microsoft arrives at its 200GB/s bandwidth figure, although in reality that’s not how any of this works. If it’s used as a cache, the embedded SRAM should significantly cut down on GPU memory bandwidth requests which will give the GPU much more bandwidth than the 256-bit DDR3-2133 memory interface would otherwise imply. Depending on how the eSRAM is managed, it’s very possible that the Xbox One could have comparable effective memory bandwidth to the PlayStation 4. If the eSRAM isn’t managed as a cache however, this all gets much more complicated.
Mégis egy másik elemzés szerint éppen az esRAM kis mérete jelentheti a problémát az 1080p-s megjelenítésnél. A másik hátránya egyesek szerint a ROP blokkok alacsonyabb (1/2) száma PS4-hez mérten, bár ez a helyi cikk szerint áthidalható (mit ad Isten Compute használattal, csak akkor megint oda lyukadok ki, hogy PS4 mintha jobban gyúrna erre).Amit ebben érdekesnek tartok:
Xbox One
2 Graphics commad processor 2 Asynchonous Compute EnginePS 4
1 Graphics commad processor 8 Asynchonous Compute EngineSony látszólag sokkal jobban akar építeni a GPU kihasználatlan elemeire compute feladatokra befogva azt (vagy ha úgy tetszik az én értelmezésem szerint rugalmasabban tudnák befogni az egységeket erre a célra).
-fizika
-AI
-részecskeszimuláció
stbAbu: a helyi elemzésben is szóba került, hogy a 4 magos Kabini mondhatni igen sok (4) ACE egységet tartalmaz (viszonylag kicsi) 2 CU-s GPU-hoz mérten (pláne Kaveri 8 vagy R9-290X 44 CU-jához képest).
Mintha ez a kicsi APU kimondottan a gördülékeny Compute felhasználásra lenne kihegyezve (HP Moonshot 1500 mikroszerver Proliant M700 Opteron X2150-es szerverkártyával bár gondolom a compute képesség inkább Freedom mellett lesz kiaknázva:
The SM15000™ microserver, with its patented Freedom™ Fabric technology, provides OpenStack and other applications the compute, storage and networking flexibility necessary in an integrated package of 64 servers and 1.28 Tbps of throughput in 10 rack units. This technology enables data centers to be optimized for compute (Nova), storage (Swift) or networking (Quantum). Whether it is bare metal (Ironic, a.k.a. OpenStack on OpenStack or OOO) or virtualization, the SeaMicro SM15000 provides scale-out capabilities using off-the-shelf components, and is capable of reducing an operation’s expense by up to 50 percent.). -
Ruuwa
tag
Kérdés, ha van "statikus particionálás", akkor létezik dinamikus is? Azaz elméletben a parancsprocesszorok terhelésfüggően gazdálkodnak a fixfunkciós és shader procikkal? Ez már nagyon boszorkányságnak hangzik.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Régóta ismertek az architektúrák képességei. A Sony másban nem is gondolkodott, míg az MS több versenyző közül választott elsősorban úgy, hogy az AMD-nek volt leghamarabb időpontja a lehetséges startra. Az ARM és az NV 2016-ra tudta volna vállalni a tendert. Annyit az MS nem akart várni.
Az fontos, hogy minden command buffer API a GCN-nek kedvez, ez szimplán az architektúra működéséből ered. A többiek jobban idomulnak a mostani API-k feldolgozási modelljéhez, míg az AMD ezt inkább beáldozta. Azért ne feledjük, hogy a DX12 2015 végén jön leghamarabb. Addigra a Maxwell, Kepler, Gen8 már a múlt lesz. Az AMD-nek csak azért érte meg a GCN-t ilyenre tervezni, mert tudták, hogy készítenek egy low-level API-t. Ergo nekik ebből a DX12 előtt előnyük lesz.
-
Crytek
nagyúr
Mindig öröm ilyeneket olvasni,de áll-leejtős játék meg nincs.Már lassan otthonról vezéreljük a marsi szondákat űrhajókat olyan a HW a grafikai színvonal meg megreked
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nyilván jó okkal raktak mindkét konzolba GCN-t. Még extrém drágán is megérte az MS-nek és a Sony-nak. Ha olvastad az OpenGL 5 előzetest, akkor abban lényegében azt kérik a Khronostól, hogy a GCN-re tervezzék az új API-t. Teljesen normális hozzáállás, amikor a fejlesztők látják a leírásokban a hardver működését, de igazából nem tudnak hozzányúlni a funkcióhoz, mert nincs benne az API-kban.
Azért jön ez elő, mert ez az architektúra messze többet tud, mint amit még kihasználnak a mostani platformok. Olyan mint a Larrabee koncepciója. Sok újítás beépítése csak egy szoftverfrissítésből megvan. De ez most speciel nem, mert csak az Xbox One-ban van két grafikus parancsprocesszor. PC-s hardverben ilyen még nincs a GCN-nél sem. -
SkyS1gn
félisten
"Nyilván az AMD esetében egyszerűen csak elő kell venni az Xbox One terveit és átmenteni a fejlesztéseket, de az NVIDIA és az Intel, illetve a Qualcomm még nem beszélt erről az irányról."
Jajj már nem is tudom hány hírnél halljuk ezt hogy így meg ugy AMD, meg tök sok előnye van, meg ilyen tech meg olyan reverb bla bla bla aztán az egészből úgyse lesz az égvilágon semmi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- Red Magic 10 Air - gaming telefon is lehet kecses
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Renault, Dacia topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magisk
- Autóhifi
- Íme az új Android Auto!
- Prohardver app (nem hivatalos)
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 12400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 13400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB DeepCool MATREXX 40 650W
- Lenovo V130-15IGM laptop (Pentium Silver N5000/8GB/256GB SSD
- Az ASUS TUF Gaming B550-Plus csak rád vár! Kamatmentes rèszletre is!!
- Bomba ár! Dell Latitude 3590 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged