- A Solidigm elhagyja a végfelhasználókat célzó SSD-k piacát
- Kvantumpontos OLED monitorokkal bővült az ASUS ROG-os portfóliója
- A GravaStar egyedi megjelenésű fémegerei is beléptek az ultrakönnyű szegmensbe
- 520 Hz-es monitorok duója az ASRock védjegyével
- CL 30 alá mennek a G.Skill hamarosan debütáló RAM-jai
- Google Home/Nest
- Házimozi belépő szinten
- 3D nyomtatás
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen RAM-ot vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen videókártyát?
Új hozzászólás Aktív témák
-
komi77
senior tag
válasz viharhozo #314 üzenetére
Nem vagyok média közgazdász ezért csak feltételezem, hogy értem a leírtakat. Azt gyanítom, hogy nagyobb reklámbevétel = nagyobb nézettség, viszont a vizsgált korcsoportoknál ez csökkenő trendet mutat.
Hadd kérdezzem meg, hogy ez itthoni viszonylatban van így vagy globális? Ha itthoni, akkor a reklámadó növekedés okozhat-e reklámbevétel csökkenést? A megváltozott fogyasztói/vásárlói szokások okozhatnak-e reklámbevétel kiesést?
Ha ezek összefüggenek a reklámbevételek csökkenésével, akkor evidens-e a tényleges nézettség csökkenés? Vagy máshogy kell értelmezni a számokat.
(Pusztán érdeklődés szintűek a kérdések, nem értek a témához)Szegény ember kézzel nőz.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest