Új hozzászólás Aktív témák

  • Sinesol

    veterán

    válasz tatararpad #34 üzenetére

    Haswellnél maximum 4 shader tömb volt, minden shader tömbben 10 execution unit-al és igy jött ki a maximális 40 feldolgozó, masnéven 40 shader processzor.
    Ebből következtetve gondolom 72 feldolgozó egység az 72 shader mag, csak az intel más néven nevezi ennyi.

    Viszont támpontot ez nem sokat ad, mivel eltérő architektúrák, eltérő működéssel. Tehát shader magok száma alapján nem összevethető más gyártók megoldásaival. Házon belül is új fejlesztések lesznek tehát nincs mihez viszonyítani. Meg kell várni a teszteket.

    Ott volt anno a Hd6950 1408 stream processzorral és mégse tudta megverni a csak 480-al rendelkező Gtx 570-et. Ebből is látszik nem összevethető 2 eltérő architektúra a shader processzorok puszta száma alapján.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák