Hirdetés
-
Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
it Musk a befektetőknek arról beszélt, hogy már az idei év végén gyárakban dolgozhatnak a Tesla Optimus robotok, a forgalmazás jövő év végén indulhat.
-
Május 7-én lesz az új iPadek bemutatója
ma Online termékbemutatót tart az Apple május 7-én, a közvetítésen iPadek és hozzájuk tartozó kiegészítők lesznek a téma.
-
Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
ph A szokatlan külsejű CineBeam Q képes a 4K felbontás megjelenítésére.
Új hozzászólás Aktív témák
-
myckey
veterán
válasz Dilikutya #39 üzenetére
Elméletileg 15 ben ( Körül ? ) kezdett neki Stig Asmussen ( God of War III Rendezője ) ....és meglehetősen jól haladt vele, majd az Unreal Engine 4 hez is könnyebb volt fejlesztőket találni. Meg ehhez a játékstílushoz-rendszer ez illett is, számukra megfelelő volt.
A játék valóban nem SW köntösben volt a kezdeti fázisban, el is mondták. DE az alapvető elemek- harcrendszer, logikai és ügyességi elemek és ez az összefüggő pályatervezés- jónak bizonyultak ehhez a SW programhoz. Meg egyébként is ezzel szokták kezdeni a hasonló stílusú játékoknak a fejlesztését, ha igaz ez is. .......Legalább is Asmussen így adja elő.
Aztán persze volt még bőven idő belerakni a SW világot.
Az EA elvileg nem erősködött velük.Ezeket mondták el interjúkban.
Miből mi igaz........
Fene tudja, de annak amit ők mondanak, talán még mindig több köze van a valóshoz, mint amit kitalálnak olyan emberek, akiknek semmi közük a dolgokhoz.[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "