- Visszafogott árazású, 300 Hz-es monitor az AOC gondozásában
- Kemény üzenetet küldött a gyártói részlegnek az Intel társvezetője
- Teljes fényárban: Chieftec Apex Lumo gépház
- A gyári kábelek fontosságára hívják fel a figyelmet az új GeForce-ok gyártói
- Gyártófüggetlen módon oldja meg a részletes geometria problémáját az AMD
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Fujifilm X
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Visszafogott árazású, 300 Hz-es monitor az AOC gondozásában
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Házimozi belépő szinten
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Új hozzászólás Aktív témák
-
rudi
nagyúr
Épp ezért írtuk bele a cikkbe. A SilverKartnál vannak a SimHouse régebbi mozgó és nem mozgó szimulátorai, azt viszont tudni kell, hogy ezekkel rendezvényekre is járnak, szóval nem mindig vannak a gokartpályán. Célszerű kilátogatás előtt telefonon érdeklődni, hogy épp mennyi szimulátor áll rendelkezésre.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
winhate
őstag
"Aki személyesen szeretné kipróbálni a SimHouse szimulátorait, Budapesten, a SilverKart gokartpályán teheti ezt meg."
Ez igaz ?
http://pouet.net/prod.php?which=5633
-
Napfénysüti
nagyúr
Elég komoly cuccnak tűnik, kipróbálnám egyszer.
Més que un club!
-
hemaka
nagyúr
Nagyon drága, mondom ezt full laikusként. De gondolom megy a szekér, szóval annyiért adják, amennyiért megveszik.
mudi︎️ • Fuji GFX 50s/35-70/110 • MBP M4Max • Syno DS3622xs+
-
neilszab
őstag
Így van, a mozgásról (hogy milyen érzés, hogyan hat rád, mennyire hasznos, stb..) teljesen felesleges képek és videók alapján prekoncepciókat alkotni, mert tök értelmetlen. El kell menni, ki kell próbálni, meg kell tapasztalni, utána lehet érdemben nyilatkozni.
Én ültem mát Force-Dynamics, illetve más ahhoz hasonló rendszerekben is, de azt kell mondjam, nem feltétlenül az jött be jobban, ami látványosabb volt.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
zpeti2
tag
Én úgy tudom ez a komplett ár garanciával. Ülés mozgást ne úgy képzeld el mint azok a hidraulikus egybe mozgó csodák, szinte függőlegesen orra esel fékezésnél, gázadásnál pedig lefekszel az a tök felesleges és túlzás. Itt centiket mozgat nem fog megfolytani az öv fékezésnél, max annyit érzel mint a valóságban amikor fékezésnél megfog az öv. Akik nagyobb mozgást szeretnének azok a hátsó öv rögzítést rugósra csinálják. Van akit zavar a mozgás, (a valóságban is dobál, ráz, nem véletlenül ülnek kagylóban nyakik beszíjazva nekem a fékezésben sokat segített, jobban éreztem mennyire nyomom a pedált, mindez riftel szinte a "valóság"
-
D.Va
senior tag
válasz #06658560 #85 üzenetére
Oké, akkor ne üljön az ember biciklire sem, mert jöhet egy kátyú, eltaknyol az ember és széttörik az ember feje a betonon. És ez megtörtént már nem egyszer... Schumacher is csak ártatlanul síelt, elesett, és annyi..., ennyi erővel szinte a világon MINDEN, rossz, és gonosz, és gyilkoló dolog..., ennyi erővel akkor éljünk egy földalatti atombunkerben elzárt gumiszobában, ahol nem eshet semmi bajunk.
-
D.Va
senior tag
válasz #06658560 #82 üzenetére
Tisztában vagyok vele de nem érted amit írtam, ugyanis arra értettem hogy ahhoz hogy kitekerje a kezed ahhoz bénázni kell, és rossz helyre nyúlni, ami csak úgy lehet ha valaki nagyon bénázik... én pl soha még kezdőként se nyúltam a kormányküllők közé, nemtudom, ehhez bénázás kell hogy megtörténjen...
Nem véletlen hogy rendezvényeken sem történik balaset pedig ott több ezer ember kipróbálja, noobok is, meg 10-15 éves gyerekek... mégse volt még baleset, nem értem minek ezen a szaron lovagolni...
Jó hogy nem már egyből azt állítják itt egyesek hogy ez egy gyilkos gépezet. Komolyan mondom...[ Szerkesztve ]
-
Lac-coo
őstag
Nem olvastam vegig a cikket, mert mar ismerem a kutyut, csak a kepeket neztem meg, igy azt sem tudom mi van benne a hatmillaba...Akinek kell ennyi az ara, akinek nem nem vesz, vagy csinal maganak jival olcsobban....Ha gep nelkul es kijelzok nelkul hatmilla, azzal en mar ugy lennek, ha ilyen kellene i kabb epitek magamnak.De nyilvan a fizetokepes reteget celoztak meg, nincs ezzel bajom .
Motor, servodrive, stb...van, programok vannak, nem egy lehetlen feladat otthon megcsinalni, aki ilyenre vagyik. Persze az se ket forint .Nekem ami nem tetszik, higy az ules mozog magaba , az eleg nonszensz higy valtozik vezetes kozben a kormany helyzete az uleshez viszonyitva ....
I love latte-avokado !
-
D.Va
senior tag
Nincs ezzel semmi baj hogy sokallod a 6 misit. Nem kell megvenni, építs magadnak akkor olcsóbban. Kíváncsi leszek hány év alatt dobod össze, és végül mennyibe fog neked kerülni. Arról nem beszélve hogy ehhez össze kell dobni a szoftveres részt is amihez nem 1-2 óra agytorna meg programozás kell... és minden egyes játékhoz külön-külön...
Rajta, hozd ki olcsóbban és kevesebb időből.
Aztán ha majd sikerül, és más is rendelne tőled, kíváncsi vagyok Te mennyiért adod majd...
Egy 3 centis kis processzor sem azért annyi mert drága az anyag, hanem a fejlesztése... (nyilván ott azért a gyártás sem olcsó)___
A kézkitekerésről még annyit hogy én 4 éve használok G27-et, soha nem akadt még bele a kezem, akkor se mikor kezdő voltam, nem értem hogy lehet a kormány közé nyúlni...
Illetve akkor az emberek ne üljenek igazi autóba sem mert az 500-szor veszélyesebb, bármikor bármi elromolhat benne, de ha még sem akkor is történhet az úton bármilyen balaset más hibájából... szóval igazi autót vezetni, és közúton eljutni A pontból B pontba sokkal veszélyesebb, szinte szerencsejáték...[ Szerkesztve ]
-
Gróf...
aktív tag
Nem a kézeltörés a lényeg! Bár, akinek verte már el autókormány a kezét, az tudja, hogy nem a legmókásabb dolgok egyike! (az én szemem még most is könnybe lábad, pedig huszonéve volt!) Hagyjuk ezt a témát!
Ellenben!
Engem, mint vevőt hol érdekel, hogy a gyártó milyen és mennyit fejlesztett rajta. Az sem érdekel ha az egész családja tönkrement emiatt.
Miért kellene nekem hatmilliót kifizetnem, az ő problémái miatt????
A másik kérdés, hogy mi késztet embereket arra, hogy megmagyarázzák ezt a hatmilliót?Namégegy: Hatmillióba hogy nem fért bele a MEGFELELŐ ÖVRÖGZÍTÉS? (merthogy az előző hozzászólásomnak ez lett volna a fő kérdése!)
Fogadatlan prókátorokra nem vagyok kíváncsi!
-
ollochances
csendes tag
Meg egyébként sokan figyelmen kívül hagyják, hogy ez már egy elég komolnyak tekinthető cucc, bár még ennél is vannak brutálabbak, persze árban is. Ennél sokkal kevesebb pénzből is nagyon jókat lehet szórakozni szimulátor fronton. Nekem sikerült kifognom egy olyan ülést, amit eredtileg kb. 100 ezer forintért árultak használtan 40 ezerért. Persze sokat kerestem fórumokon, apróhírdetésekben. Ha valakinek van egy jó PC-je, már csak egy kormány az alapkövetelmény, én abból is vettem egy G27-et használtan pár éve, asszem az is 40 körül. OK, nincs három monitor, nem rezeg és nem csúszkál az ülés, összességében pedig nem olyan kifinomult szerkezet, mint pl. ez, de nagyon élvezetes és ezzel is nagyon sokmindent megtanultam az autóvezetésről, amit a való életben is kamatoztattam. Ha valakit ez komolyan érdekel sokkal kevesebből is elkezdheti. Ezel együtt gratula a csapatnak, jó, kívánatos cuccot hoztak létre, sok sikert nekik!
-
StLui
veterán
Nekem a Logi G920 xbox one-on Project Cars-nál elég rendesen megcibálja a kezem, főleg mióta váltót használok, és sokszor próbálok kanyarban egy kézzel kormányozni, mert közben föl kéne váltanom Szóval vissza is vettem a FF hatást 65%-ra
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
-
Lac-coo
őstag
Igazabol en a keszitoktol erdeklodtem van e valami biztonsagi megoldas, kuplung , veszleallito ...stb...
A trollok felolem azt tolhatjak a hulyeseget, ha erdekelne lefotornam nalunk mekkora gepeket mozgatnak ennel gyengebb motorok, de hat ugy a trollokon csak rohogunk es leszarjuk oketI love latte-avokado !
-
Redneck
nagyúr
válasz gutriqper #66 üzenetére
Nem úgy hívnak. Ha mégis király lennék, akkor szükség lesz parasztokra is, lényeg hogy az első már megvan... Vagy inkább maradjunk csak simán az alattvalónál.
Nem értek a szimulátorokhoz, nekem így kompletten tetszett. Az ára miatt csak a lottós esélyem van rá egyelőre.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
zolee5016
őstag
válasz gutriqper #66 üzenetére
biztos nem az!
De aki csak belevakkant minden ok nélkül az hadnemondjam...
1 .Szerintem az itt csaholók többsége soha nem játszott szimulátorral de tudja a frankót
2.A Veletechen ki lehetett próbálni más programokkal,látnivalókkal eggyütt levetítve került cca 200 ft-ba ,(még az is drága volt mi?...Így nektek 50k-ért is sok lenne nemde?)ez nem tették meg ,de ők tudják,hogy kéz,és lábtörést okozhat,meg milyenszarmár,meghűdedrága .... nanemá
3.elég szomorú az ára..De ez nem a gyártó fejlesztő hibája..így elsőre a 6 misi nem kevés.....de pár év melója benne van ezt meg kéne érteni
4 .Én nagyon amatőr vagyok szimek terén,bár csak azokkal játszom....g27,LCmod ami ebbe nekem belefér .De azért aki ment már hasonló otthoni kormányokkal az tuti egy ilyen profi cuccal is elbír pár perc után mégha nem is tökéletesen ,de elég hamar ráérez...Egy 0 km-eshez képest mindenképp .[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Redneck
nagyúr
Kipróbáltam a Veletechen és nagyon meggyőzött. Vagy 5-10 érdeklődőt láttam menni vele, eléggé küzdöttek hogy ne csússzanak ki minden kanyarban. Kicsit tartottam tőle hogy ennyire nehéz lesz, de nekem nagyon jól ment és adta rendesen. Egyre gyorsabban tudtam venni a kanyarokat, igaz a határon egyszer-kétszer én is megcsúsztam, de volt hogy keresztben is meg tudtam fogni, bedriftelve a kanyart.
Barátnőmmel el is fogunk menni a SimHouse főhadiszállásra, ha pedig végre megnyerjük a lottót, kettőt kérünk!
Maximális tisztelet az alkotóknak, nagyon profi cucc!
Szerk:
A kormány ereje valóban elég ütős, pedig a Veletechen biztos le volt csavarva az ereje. Egyszer durván kirántotta a kezemből egy elméretezett rázóköves megúszásnál.
Igaz az ár kicsit borsos, azt hittem 3-4 millából kész egy ilyen szerkezet.[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
D.Va
senior tag
-
Lewzke
őstag
Komoly gépezet. Szívesen kipróbálnám egy RBR vagy Dirt Rally-val
-
Gróf...
aktív tag
Az csak engem zavar, hogy a biztonsági öv nem együtt mozog az üléssel?
Teszem azt: Fékezek a játékban, a mechanika előredönti az ülést és egyben ráhúzza az övet a vállamra.
Ezt vajon meddig kísérletezgették?
Számháború az igen! Közel másfél lóerős motor ami ezredmásodperc alatt töri el a csuklómat, ha elég hülye vagyok, hogy rosszul állítsam be. Az kell! Parasztvakítás az kell! NKH által hitelesítve! Na ne nevettessetek!
Hat millióból már egy ember is járna hozzá, aki a nap 24 órájában rendelkezésemre áll és beköt az ülésbe, megitat, törölgeti a homlokomat, pattogtatja kukoricát, stb.
Persze, ez a Prohardver. "Ennek ez az ára" "Ennyibe kerül"
Halló McFly! Van itthon valaki?Ui.: Külön köszönet izriot-nak az erőmérő celláért. Gondolom ő még azt is képes lenne leírni egy cikkben, hogy TIK-TAK! Tényleg hálás vagyok érte!
Fogadatlan prókátorokra nem vagyok kíváncsi!
-
izriot
tag
"load cella"
Magyarul: erőmérő cella.
pl [link]
Esetleg erőtávadó, ha a mérőhíd egybe van építve aktív jelkondicionáló elektronikával, ami további feldolgozásra alkalmas szabványos jelszentet generál vagy digitális adatbusz illesztést tesz lehetővé (load transducer).szerk: typo
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Mondom nekem a g25ben 120e+ km van. Load cella tuninggal, és a belső műanyag bölcső megerősítve műgyantával (ez szokott eltörni)
99%ban iRacinget nyomtam, 5760x1200-ban úgy volt belőve a grafika, hogy 120 fps meglegyen lehetőleg. Ehhez volt egy rommá tuningolt 2500K és egy 7950 kombó (volt, mert 2013ban abbahagytam a versenyzést). A vége felé assetto corsát toltam, és az is ment jól min 60 fps-sel. Most már azért komolyabb VGA menne a gépbe, és egy jó 2500K most is elég.
Ez az 5-600k nem egy ideális összeg, nagyjából ez a tesco-s minimum. Kb ennyi volt az én komplett setupom is. Mondjuk az iracing megvásárolt tartalom és az előfizetések volt még olyan 120e ft de ez más téma
-
nagyúr
válasz yodamastah #54 üzenetére
Attól függ melyik játék alá szeretnél gépet építeni.
Nálam is volt nagyon sokáig nv surround rendszer 3x 1920x1200-lesz is még 3x1440p (nyertem bajnokságot is).
Komoly gép kell alá,az 500-600K már nem elég.Persze nem mindegy melyik játék alá rakod,és milyen minőségben játszod.
Váz építés plusz ülés belerakása,szinte semmit nem jelent,semmit nem ad hozzá a versenyzéshez,nem leszel tőle jobb.
Egy valóban jó pedál szett pár évvel ezelőtt amikor még versenyeztem akkor 700-800$ árazással ment. G27-et nem tudod annyira megerősíteni,hogy tényleg erős legyen,más kormány kell.
[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
yodamastah
őstag
Olyan 5-600k-ból mindenestül összedobható egy 3 monitoros rendszer amivel bármelyik magyar bajnokságot meg tudod nyerni (azaz nem a rendszer lesz a hátráltató tényező). Enniyért persze nem lesz masszív vázad profi üléssel, meg szék mozgatással, se nemkormány+pedál kombó, de az élmény meglesz.
Vázat+ülést magad is építhetsz, egész olcsón megoldható. A profi pedál+kormány+váltó kombó mocsok drága tud lenni, de egy mezitlábas loadcella tuningolt G25/G27-tel már kiválóan lehet tolni. És ha jól meg vannak erősítve a kormány kritikusan gyenge részei, akkor egész sokáig bírni fogja (enyémben van olyan 120ezer km és még jó )
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Biztos van itt egy két arc, aki ért a szimulátor témához. Teljesen belestem ebbe a dologba. Nálunk tavaly karácsinyi partin volt bérelve egy hasonló felépítésű gép, nem tudom milyen fajta, de így nézett ki. Azóta ahol csak látok ilyet vagy hasonlót, már pattanok is bele.
Tudnátok mondani otthonra elérhető árban lévő ) ennél lényegesen olcsóbb) szimulátorokat? Egyáltalán hol tudok nézelődni, keresni?
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
nagyúr
Ők a legjobbak. Iszonyat jól nyomják.
Én elég közel álltam ahhoz,hogy rendeljek tőlük az elődből,az sokkal olcsóbb volt,kb 1.5M.
Az nem volt ennyire profin megépítve még,érthető a nagy árkülönbség.
Kár,hogy messze vagyok,kipróbáltam volna ezt,aztán nem gondolkodtam volna a rendelésen.
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
kpal
nagyúr
Ha nyernék vagy 50- 100 milliót gondolkodás nélkül rendelnék
-
Alchemist
addikt
Lehet, hogy egy hivatásos kiképző repszimulátor áráért kapsz egy kisgépet, de azon nem tudod letesztelni mindazokat a speciális helyzeteket, amelyeket egy szimulátorban gond nélkül.
Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.
-
Lac-coo
őstag
Amúgy ebbe a rettenet erős kormányba van valami kuplung beépítve, ami kritikus erőnél leracsnizik vagy valami ? ( Bármi történhet, megbolondul stb )
I love latte-avokado !
-
rolkaDb
aktív tag
Ez valami nagyon jó... Mikor az árát megláttam, minden elsötétült bennem.
-
Lac-coo
őstag
atyaégg....szimulátorban sose látott nevek osszákazeszet ...Remek !
I love latte-avokado !
-
Mice_007
tag
A Cooler Master HAF XB link nem jó a cikkben. 404
AIDA64.com
-
neilszab
őstag
válasz ManUnited #39 üzenetére
Az "emberi árba" azért kalkuláld bele azt a több hónapos/éves időt és energiát, amit bele kel feccölni egy ilyen projektbe. Próbálgatás, tesztelés, fellángolások, tévedések, problémák, rejtett költségek, infók túrása hetekig a neten, újrakezdés, remény, összeomlás, üvöltő feleség ...szopás-szopás hátán, kérdezd csak meg Pointer kollégát... ez az igazi költsége egy ilyen bulinak, nem "csak" a pénz.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
zolee5016
őstag
hagyjad..azt elfelejted hogy
a megmondóembereknek van pénze autókra mindegyikre az F1-től a GT-ig),nem hibáznak,nem törnek,és a leggyorsabbak élből.....[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
StLui
veterán
Ő (ha a porshésra gondolsz) nem profi semmiképpen, bár utcán nincs gondja évtizedek óta az erős autókkal, először és utoljára volt pályán, más koccolásából lett a bukta egyébként. De SV kupában tudod kinek volt a legnagyobb buktája, és a legtöbb is? A legjobbnak. Minél jobb vagy annál inkább benne van a hiba, mert keresed a még hiányzó tizedeket, és nem mindíg ott ahol kéne! Ráadásul egyáltalán nem csak rajtad múlik töröd e vasat, és vagy magadat is. Elég ha csak műszaki hiba miatt elszáll a féke valaki az egye kanyar előtt, és beléd száll mert te előtt pont elkezdtél befordulni. Nem kitalált sztori, motoros, a vétlennek 2 év rehabilitációba került és sosem lesz tökéletes a lába.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
neilszab
őstag
Nagyon sokan megfeledkeznek arról, hogy a szimulátor nem a versenyautó helyett kell, hanem mellé...
Ma már szinte egyetlen egy komoly versenyző sem engedheti meg magának, hogy a felkészülésnek ne legyen szerves része a szimulátorozás, gondoljunk csak a hazai legismertebb nevekre: Michelisz Norbi, Kiss Norbi, Wéber Gábor, Nagy Dani, Ficza Feri, Tim Gábor, Hatvani Bálint... mind-mind rengeteg időt töltenek, vagy töltöttek a virtuális kilométerek gyűjtésével. De ez nem csak a "magyar valóság", F1 pilóták felkészülésének is fontos részre, vagy ott van akár Pechito Lopez is aki több száz órát tölt el szimulátorban, szemben az öreg Yvan Muller-rel, aki meg nem bírja az ilyesmit...
Akinek pedig van pár fölös milliója ilyesmire, az nyilván nem kenyér, autó, lakás helyett veszi... akinek meg nincs, az még mindig bérelheti, elmehet kipróbálni, vagy akár ingyen is hozzájuthat olyan rendezvényeken, mint amilyen a Veletech.
De jó lenne, ha nem kéne megint végigolvasni 100 hsz-t arról, hogy ebből milyen Zsigát, Astrát, vagy Swift-et lehet venni, amikor a ma már szinte alapnak számító kommersz 100 ezer forintos kormányokról szóló cikkekben is ezzel van tele az összes topik...
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
StLui
veterán
válasz #06658560 #24 üzenetére
És azért összesen hány órát vezethettél, hány kört tehettél meg a pályán?
Suzuki SV kupát én is megúsztam egy szezonra 1 millióból (csak a rezsi), plusz a motor, amit nem törtem egyszer sem. Ezért volt kb 6 verseny és 6 külön edzés nap, veheted az összes alkalmat 4x20percnek, 4x8 kör körül pannonringen is és a hungaroringen is, tehát 320 kör egy teljes szezonban a legolcsóbb motoros kupában, jó gondolom az mz kupa olcsóbb volt. Tehát körönként 3000 Ft kb.
Ismerős fölugrott az 1 éves 911-gyel egy pályanapra, sikerült totálkárra törni, örült hogy élve maradt. Szóval biztos igaza van minden "ennyiből ezt meg azt veszek"-nek, hajrá lehet tolni, nekik biztos ott is van reset gomb!Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Venyera7
senior tag
Nem rossz, de ennyiért lehet építeni versenyzésre igazit is.
-
rudi
nagyúr
Egy fontos dolgot ajánlok a figyelmetekbe, ami benne van a cikkben is, de lehet átsiklottatok fölötte. Lehet ezeket a szimulátorokat bérelni is, nem kell őket kötelezően megvenni. Sőt Attiláék még versenyzői tréninget is bevállalnak. Szóval, ha megvan teszem azt a 6 milla, akkor nem kötelező megvenni a szimulátort, be lehet szállni egy valódi versenysorozatba, ebből az összegből már kijön egy-két szezon.
Viszont! Az első kezdés előtt el lehet menni a SimHouse-hoz, ott felmérik, hogy kb. mit tudsz, megtanítják azt, amit még nem tudsz, de tudnod kellene, hogy a pármillás versenyautót ne nullázd le az első versenyen. Utána lehet menni a valódi futamra. Aztán, amikor olyan versenypálya jön, amin még soha nem mentél, akkor ki lehet bérelni az egyik SimHouse gépet egy hétre, és be lehet rajta gyakorolni a pályát. Ez sokkal-sokkal-sokkal olcsóbb, mint kimenni a valódi pályára akár csak egy napra is. Nyilvánvaló, hogy a szimulátor nem helyettesíti a valódi köröket, de az alaptudás és helyismeret olcsóbban felszedhető rajta mint a valódi autóval.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
ManUnited
aktív tag
Ennek egyedi az alapja vagy simexperience? Csak mert nagyon hasonlít rá, és a stage1 már 2400 USD körül kapható. Nem kötekedésből kérdezem, komolyan érdekel hogy az is egy jól használható rendszer-e, vagy ez egy teljesen más liga?
-
válasz rambustibi #26 üzenetére
Ez se ma volt Zoli beleőszült az évekbe.
Poco X7 Pro bemutató: https://logout.hu/bejegyzes/poco_x7_pro_bemutato_video.html ,,,Bármilyen témában szívesen segítek, SSD, Robotporszívó, Xiaomi, Poco mobilok ,de 2025-ben már szinte csak privátban leszek elérhető. :)
-
rambustibi
őstag
Riport és árak 2010 évben (legolcsóbb kupasorozat), úgy gondolom ez hiteles forrásból hangzik el: [link]
[ Szerkesztve ]
Klaus: Audi C5 RS6 2.7V6 biturbo (Audimaxpower Team) "Der will nur spielen"
-
tibaimp
nagyúr
Nem akarok kötekedni tényleg, maximális tiszteletem a készítőknek, de az jutott hirtelen az eszembe, hogy ennek az árán már veszel egy igazi (igaz nem verseny) autót, mint az én 15 éves Astra-m...
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
davidsone
addikt
válasz 7Heads Drago #21 üzenetére
azért több mint 0 beíva összeverekednénk rajta meg fejest ugranánk rá...
...repülne ott minden mint egy rendes ütközésnél...reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik...
-
rambustibi
őstag
PH: Hogyan zajlik a szoftver és hardver illesztése?
SimHouse: Az autószimulátor programok, mint például az iRacing, a NetKar Pro vagy az ISI motort használó játékok (rFactor, Race On, GT Legends stb.) jellemzően rendelkeznek valamilyen telemetria outputtal, melyen keresztül rengeteg adat nyerhető ki a szimulátorban futó jármű aktuális mozgásáról (kerekenkénti sebességek, pedálállások, különböző irányba ható erők és gyorsulások, futóműadatok és még sok minden). Ezeket az információkat használja fel a vezérlőegység, mely különböző számítások útján a megfelelő reakciókat küldi tovább az ülés mozgatásáért felelős karoknak. Ezeknek a hatásoknak a finomítása és az egyes komponensek összehangolása a legnagyobb feladat a szimulátor fejlesztésében, hogy minél valóságosabb érzést keltsenek a pilótában.
Szerencsére világszerte vannak más hozzánk hasonló, lelkes csapatok, akik foglalkoznak ezzel a témával, és megtalálhatók a neten azok a fórumok, ahol megbeszélhetők egymással az elért eredmények és a technológiai részletek. A legtöbb problémára fellelhető rész-, illetve akár komplett megoldás is az interneten (fizetős vagy nyílt forráskódú programok, programrészletek formájában), melyeket aztán lehet tovább csiszolgatni, paraméterezni a saját rendszereken. Valahol olyan ez, mint egy versenyautó beállítása, csak mi fordítva csináljuk. A telemetria alapján nem az optimális tapadási és vezetési konfigurációt keressük (már ami az ülésmozgatásért felelős rendszer finomhangolást illeti), hanem azt, ami tapasztalataink szerint a legélethűebb érzést kelti a vezetőben.
Azóta hozzá jött az Asetto Corsa. Ha esetleg Attila erre jár, szerintem szívesen ír róla.
7Heads Drago: +1
[ Szerkesztve ]
Klaus: Audi C5 RS6 2.7V6 biturbo (Audimaxpower Team) "Der will nur spielen"
-
7Heads Drago
veterán
Hát ez nagyon baba egy cucc. Kár hogy az ára is ott van.
Strezi: Gondolom a 6 millából kijön egypár törés is. Mert hibázni a legnagyobbak is szoktak, nem hogy egy amatőr. Arról már nem is beszélve ha komoly a baleset, akkor életveszélybe is kerülhet az ember. Ami ennél a cuccnál majdnem hogy 0-ra redukálódik. A másik hogy egy komoly autóba nem is ülhet bele akárki. Életkor és egészség függő is. De legalább már tudjuk, hogy te ültél ilyen autóban.
[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Strezi
őstag
Nem tűnik valami komolynak... Öt éve is voltak már hasonló árban full három képernyővel komolyabbat és gyorsabban mozgó szim keretek. Ott a három képernyő is mozgott, nem csak remegett a keret szélén
Igen, vezettem olyat, Igen, sokatMár csak azért mert csak szinte a hardverről volt szó. Gondolom egy r-Factor van alatta szoftverben, semmi egyedi, nem? Akkor ez mitől sim?
Aki meg pályázás helyettesítőnek gondolja, meg olcsósít, az szerintem menjen 6 milláért egy szezont bérelt versenyautóval valamelyik hazai sorozatban (bőven kijön belőle) aztán mondja meg meyik volt nagyobb élmény Igen, mentem ott is mielőtt valaki megkérdezi
Persze ez csak az én véleményem, aki szintén ment és próbálta mindegyiket lehet más nézőponton
Deye rendszerek felügyelete, javítása - Használt 14.3 kWh LifePo akkuk eladók ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
davidsone
addikt
-
atike
nagyúr
Bírnám ha annyit keresnék, hogy ne adja fel egy ilyen megvétele. Na igen, akkor már valószínűleg lenne is hova tenni... Tetszik!
-
StLui
veterán
válasz rambustibi #13 üzenetére
Arra írta a 6 milliót, hogy abból megvan az autó, csak elfelejti, hogy szezononként elmegy még annyi anélkül hogy törné a kocsit, de ez még egy 2-300 ezres kormányról szóló cikknél is felmerül, mert abból meg ladát lehet venni, és lehet menni csapatni
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
D.Va
senior tag
Én meg itt örülök a kis G27-emnek egy rozzant fotelben (mondjuk tervezek venni idén egy csöves playseat-et...)
___Ez viszont nagyon brutál cucc, szívesen tolnék benne egy flájin finnland kört Dirt Rally-ben... Állat lehet..
-
rambustibi
őstag
Arról nem is beszélve, hogy melyik pályán. Barcelona, Monza vagy akár Laguna Seca...oda el is kell utazni, hogy tudjon ott pályázni, sokan ezt is kifelejtik a szimulátor árának képletéből. Még mindig olcsóbb szimulátoron "gyakorolni" ezeket a versenypályákat, mint odautazni és ott "gyakorolni"
Elég, ha Nordschleife-t kiszámolja, mennyibe kerül ott 4 kör. (Kifele út, 4 körös pályabérlet ott alvás, hazaút, természetesen minden egyéb járulékos költséget számítva) . Ja! És a pályaautó áráról sem elfeledkezni, mert autó nélkül nehéz..[ Szerkesztve ]
Klaus: Audi C5 RS6 2.7V6 biturbo (Audimaxpower Team) "Der will nur spielen"
-
Lehet, csak az is egy dolog..
Meg a szimulátorban ha besokallsz egy kanyarban, akkor nem 6 millát dobsz el..
Profi vagy autóvezetésből, mert ha nem, akkor Te is , én is bárki ,de a profi is eldobja a vasat... Onnantól meg mehet a sírás.
Poco X7 Pro bemutató: https://logout.hu/bejegyzes/poco_x7_pro_bemutato_video.html ,,,Bármilyen témában szívesen segítek, SSD, Robotporszívó, Xiaomi, Poco mobilok ,de 2025-ben már szinte csak privátban leszek elérhető. :)
-
bdlackoo
tag
Szep - szep. De brutalisan darga. Ennyiert boven palyazasra alkalmas autot is kapni.
dinosaurs are jesus ponies
-
senior tag
A szőke hölgy a fehér topban kicsoda?
Már a Cessnás cikkben levő fotón is szerepelt.[ Szerkesztve ]
-
Balint1408
aktív tag
Jók ezek a gépek.
A térerő veled van!
-
rambustibi
őstag
Tavaly évvégi PlayIT rendezvényen próbáltam ki, nagyon profi cucc. Azt azért jó lett volna leírni, hogy Attilának vannak tapasztalatai a valós motorsport világából (drag, pályaautó). Szóval nem egy "átlagos" vezetőtervezőről van szó többek között, ezért is lett nagyon jó cucc az S1M One.
Hajrá srácok és grat.!Klaus: Audi C5 RS6 2.7V6 biturbo (Audimaxpower Team) "Der will nur spielen"
-
kromatika
veterán
Ez tetszik.Szivesen kipróbálnám.
-
Mooka-Miki
senior tag
Szerintem az oldalsó kijelzőket lehetett volna erősebb vázra is tenni, nagyon lifegnek.
Ezen kívül nem tudok belekötni, elfogadnám. -
elefant
őstag
Eléggé adja
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatás
- Autós topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Fujifilm X
- Politika
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- További aktív témák...
- Apple iPhone 13 128GB, Akku: 88%, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal 1 Év Garanciával!
- Dell Vostro 3500 felújított karcmentes álalpotban eladó!
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 8/256GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Xiaomi Poco M6 8/256GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Lenovo Thinkpad T420 (i5 2nd, 8 GB, 120 SSD+ 320 HDD)
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest