- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
Új hozzászólás Aktív témák
-
bcl
senior tag
Köszi a választ!
Előrendelésben vettem, a Samsung webshopból rendeltem.
A fólia feljönni picit kezdett, akkor indítottam az "ügyet". Illetve vittem be itt, Szegeden a szervízbe, ahol mondták, hogy kell hozzá gari papír.
...ami nem volt, mert nem küldik automatikusan.
Ekkor kb egy kisebb kisujjkörömnyi darabon kezdett a hajtás tetején felválni. Erről van fénykép, videó is, akkor így raktam dobozba.
Ez ugye fokozatosan történt, nehéz megmondani, hogy mikor kezdődött...Namost mire megjött a garipapír, a telefon az eredeti csomagolásában, kinyitva, szobahőmérsékleten tárolva, egy hét alatt felvált a fólia végig...
Valami olyasmiről tudok, hogy a fólia kijelző olyan szerves része, amely eltávolítása garancia vesztést hoz maga után, tehát a létezése nem kedvesség Samsung részéről.
Sőt, már volt róla szó, elvileg ingyen cserél a Samsung. Hogy egyet (egy darabot), vagy az "első évben", vagy "évente egyet", nem tudom, erről több verziót olvastam. -
bcl
senior tag
A fóliáról nincs szó benne, csak a kijelzőről. Szerencsére annak nincs baja
(illetveee.... eddig nem volt... de másfél hete nem volt a kezemben a telefon...)Azt mondták a Samsung üfsz-nél, hogy ők a szervizes dolgokba nem szólhatnak bele, adtak egy mail címet, amiben kérhetek méltányosságot. Ráadásul hivatkozhatok a mostani beszélgetés számára, így egyszerűbb, nem kell leírni mindent töviről hegyire
Azt is mondta - ezt jó tudni, hátha más is találkozik ezzel - hogy a gari papír nem kellett volna a Samsung webshopos vásárláshoz. Csak éppen ezt itt, helyben nekem nem így mondták. Hogy direkt (nem hinném), vagy simán nem jól tudta az illető, nem tudom.
Az árát nem tudom, anekdótikus infóim vannak olyan tizensokezer (18?) körüli költségről.
Folytatom, van másik telefon, ez meg ráér...
-
motown5l
senior tag
Nekem a tollas cserélhető támaszos eredeti Samsung tok volt rajta. És Samsung fólia volt rajta. Ruhával, rántottam le a földre. Akkor tört a hátlap és a zsaner sarka sérült meg. Tok csak magától le pattant. Mikor eset. Pattogott mint a labda. Utána esett le és tört a készülék. De javítás után égyből vettem rá egy spigen slim amor pro tokot. És egy hozzá való spigen üveg fóliát. Így már védve van az oldala is.Es rá van ragasztva Remélem nem lesz vele már több probléma. Nem szándékosan ejtettem le egyszerűen le rántottam a ruhával.
[ Szerkesztve ]
-
bcl
senior tag
Igazad adok, ezzel együtt kis kiegészítés:
(i) A reddit is tele van ilyesmivel, több országból. A r/GalaxyFoldd reddit perpill 67k member. Túlzás nélkül naponta vannak ilyen hozzászólások. Sajnos.
(ii) Redditen van olyan is, itt valóban nem emlékszem rá. És sokszor (nyilván csak elhinni tudom, amit írnak) _tényleg_ csak felületi karcról van szó.
(iii) Valóban, de egy példa: nekem a nyáron kezdett elváni a Fold4 fólia. Tavaly előrendelésben vettem, kb 10 hónapig bírta. Elvileg garanciális javítás, talán az első évben ingyen cserélik. (Kis plusz: nem nagyon veri nagydobra a Samsung a fólia csere feltételeit...) Szegedi vagyok, fel kellett küldeni Bp-re, majd egy bő hét múlva szóltak, hogy csak 18 000Ft-ért cserélik. Mert csak. Kértem méltányosságot, majd egy bő hónap múlva megadták, és visszakaptam fóliacserével. Összesen volt vagy 4-5 hét.
Ez számomra elfogadhatatlan. Egy prémium készülék hetekig ücsörgött egy dobozban, miközben manapság az ember még a banki ügyeit is nagyrészt azon intézi.
(A sztori hosszabb volt, mert mivel előrendelés, webshop, nem kaptam garipapírt. Az itteni szervíz meg kérte, és a Samsungtól kellett elkérni... szóval volt még plusz egy bő hét (így már majdnem 6!), míg dobozban volt a készülék. Utólag kiderült, hogy az itteniek rosszul tudták, de ez rajtam nem segített).
(iv) A Foldoknál elég nagy a valószínűsége. Mechanika (hány Fold nem nyílik ki 180 fokban, és mennyiszer olvasom, hogy a Samsung szerint ez nem garanciális probléma...), belső kijelző, rajta a fólia... sőt, sok esetben a két felét összekötő kábel is tud gondot okozni: törik, vagy a csatlakozás kilazul... Ezek könnyen megadhatják magukat. Ez önmagában nem is lenne gond, de a hernyó hozzáállás, az ügyintézés lassúsága elfogadhatatlanná teszi a dolgot.
Igaz, vannak a Redditen olyan topicok is, ahol Fold1-eket mutogatnak, amik a mai napig hibátlanok. Egyszerűen nagyobb az esélye a problémának, és akkor viszont nem lehetsz biztos a korrekt elbánásban.Nekem volt 3, és 4 is, de ezek után szépen vettem egy S23U-t, és várok pár generációt.
Imádtam a Foldokat, majdnem két évig voltak, és azt mondtam, soha többet "rendes" telefon, de így nem. Nem sokkal lejjebb is volt még egy hozzászólás (ah, megvan: #1300, vinczetibor) - mintha én írtam volna... (nekem a fólián kívül más nem volt, de a többivel mélységesen egyetértek)
Nem a 18 000Ft a gond, hanem az elvek, meg az olvasott, meg a saját, fenti tapasztalataim. Meg a Reddit, a soktízezer felhasználójával. Az már elég nagy minta, szerintem.Bocsi, hosszú lettem.
[ Szerkesztve ]
-
lbence
aktív tag
Most volt időm alaposabban átnézni a telefont, nemcsak a külső keret teljesen új, hanem a hinge is, és a belső kijelző körüli fekete keret is, pedig a hinge felső részén - ahol nem védte az UAG tok - volt pár körömhegynyi karc. Szóval tényleg +++ volt a garanciális ügyintézés.
-
Ármester
Még gondolkodom rajta, de ha lesz, mindenképp.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
motown5l
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest