Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
Új hozzászólás Aktív témák
-
vinczetibor
aktív tag
válasz rolandd1990 #1314 üzenetére
S24 Ultrát vettem a Fold helyett és én is szeretem.
Nagyon szerettem a Foldot is, ameddig nem lett elegem abból, hogy hímestojásként kell rá vigyázni és még akkor is történik vele valami baj. A Samsungnak vagy rá kell feküdnie, hogy strapabíróbbá tegye a hajtogatós telefonjait, vagy teljesen máshogy kell hozzáállnia a garanciális javításokhoz.[ Szerkesztve ]
-
vinczetibor
aktív tag
Nekem félévente feljött a belső fólia és a Fold 4-nek 11 hónap után elromlott a zsanérja. Szinte csak a belső kijelzőt használtam, de hát éppen azért a nagy belső kijelzőért vettem.
Amikor először a kezembe vettem a Fold 3-at, azt mondtam, hogy soha többé hagyományos telefon. Aztán az állandó fólia és végül a zsanér problémák miatt alig vártam, hogy túladjak rajtuk.
Ráadásul a Samsung is mindent elkövet, hogy mondvacsinált okokra hivatkozva elkerülje a garanciális javítást, ami szégyen. Hiányzik a Fold, de nekem nem éri meg, hogy állandóan attól rettegjek, hogy mikor adja meg magát. -
vinczetibor
aktív tag
Mi ebben az elletmondás?
Mivel még nem forrta ki magát, ezért jobban kellene vigyáznia rá, mint ahogyan tudna. Kiforrott konstrukcióra kevésbé kell vigyázni, mint erre a kiforratlanra.
Nekem is volt Fold 3 és Fold 4 összesen 2,5 évig, de bárhogy vigyáztam rájuk, elromlottak, ezért vissza kellett térnem a hagyományos telefonra. -
vinczetibor
aktív tag
Válaszolok, de nekem elromlott a zsanér egy éven belül és cserélték a belső kijelzőt is.
Volt Fold 3 és most Fold 4 van. Nem igazán látom, hogy a generációk strapabírósága között lényeges különbség lenne. Nagyon csodálkoznék, ha az 5-ös széria sokkal megbízhatóbb lenne, mint az előző két széria. Valahogy úgy tűnik, hogy a Samsung elégedett azzal, amit elért és nem akar vagy nem tud kézzelfoghatóan előre lépni semmilyen irányba. Lehet, hogy a mai technológia csak ennyit enged meg, de ez így nincs jól. -
vinczetibor
aktív tag
Valamit elállíthattam a telefonon, mert egy ideje a belső kijelzőn a Chrome böngésző mobil nézetben jelenik meg hiába próbálom az Asztali webhely nézetre állítani.
Ha elforgatom a kijelzőt, akkor az asztali nézetet mutatja.
A külső kijelzőn jól, a beállításoknak megfelelően jelenik meg a tartalom.
Idegesítő, hogy egy ilyen nagy kijelzőt mobil nézetben kell használnom vagy állandóan forgatnom kell, ha többet szeretnék látni.
Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet az ok? -
vinczetibor
aktív tag
Elromlott a Fold 4-em zsanérja. Szerencsére 48 óra alatt javították garanciában Angliában. Cserélték a külső és belső kijelzőt és az akkumulátorokat. Ezeknek semmi baja nem volt. Amit észrevettem, hogy hihetetlenül finoman záródik a telefon. Az utolsó fél centinél záródik össze magától. Addig bármilyen állásban úgy marad. Alig van valami hangja, amikor összecsukódik. Nem emlékszem, hogy ilyen lett volna újonnan.
-
vinczetibor
aktív tag
válasz Sumptuous #1022 üzenetére
Enyém is egy éves és még nem válik fel sehol a belső fólia, de a mélyedésben (crease), ahol összehajtódik a telefon, már érzek karcokhoz hasonlító sérüléseket. Valószínűleg hamarosan megadja magát a belső fólia és cseréltetnem kell. A Fold 3-nál is így kezdődött és utána hamarosan feljött a fólia. Ettől függetlenül idén nem lesz új Fold vétel. Itt, ahol lakom van egy Samsung Support Centre, ahol tavaly néhány óra alatt cserélték a fóliát.
-
vinczetibor
aktív tag
válasz gilfoyle #956 üzenetére
Csak újat vennék, mert ugyan a Fold 4-nek még nem jött elő olyan gyengesége, mint a Fold 3 belső kijelző törése, de minél korosabb, használtabb a készülék, annál nagyobb a valószínűsége, hogy valami történik vele.
Nem készülök lecserélni a Fold 4-et a Fold 5-re, hacsak el nem kezdődnek ezzel is a problémák.
Mivel nincs Fold 4-ed, ezért én megvárnám az 5-öst, hacsak nem nagyon sürgős.[ Szerkesztve ]
-
vinczetibor
aktív tag
Volt már valakinek problémája a belső kijelzővel (repedés rajta vagy valami hasonló) ?
A Fold 3-nál sorra jön elő a belső kijelző repedése. Nagyon utáltam magam, hogy lecseréltem a Fold 3-at a 4-re, mert nekem nem ad szinte semmi pluszt a 4, de most már kezdem nem bánni. Viszont olyan hírek jönnek, hogy a Fold 5 az szinte semmi lényegesben nem fog eltérni a 4-től és nagyon nem akarok kidobni egy nagyrakás pénzt a szinte semmire, de ha a 4-essel is elkezdődnek a problémák, akkor kénytelen leszek előremenekülni.[ Szerkesztve ]
-
vinczetibor
aktív tag
Az meg csak akkor van, ha készüléket és előfizetést is veszel. Ez kb. olyan, mint amikor egy évig csak az előfizetési díj felét fizeted, majd a második esetleg harmadik évben az egészet. Nem azt mondom, hogy nem jó, csak akinek már van előfizetése vagy nem akarja feleslegesen elkötelezni magát a szolgátatóhoz, annak ez nem jó.
[ Szerkesztve ]
-
vinczetibor
aktív tag
Az az akció csak a bemutató után volt néhány hétig. Tegnap néztem és 150 fontért beszámítják a meglévő telefonodat pl. az S22 Ultrát vagy a Fold 4-et, de ugyan annyit adnak egy rossz Samsung telefonért is és az új telefon mellé adnak egy 300 font értékű vásárlási utalványt, amin Adidas cuccokat lehet vásárolni. Csöcs az egész.
-
vinczetibor
aktív tag
Egy sor olyan hozzászólást olvasok, hogy a magyarországi garanciális javításokat végző cégek mindent elkövetnek, hogy ne kelljen teljesíteniük a garanciális javításokat. Mondvacsinált indokokkal megtagadják a javítást és csak fizetősen vállalják.
Így adhatnának rá örök garanciàt is, mert nem lehet az igényt érvényesíteni...
Nekem többet ér egy rövidebb, de biztos garanciális idő, ahol senki nem kérdez semmit és nem akadékoskodik, hanem csinálják amiért vannak. -
vinczetibor
aktív tag
Nehéz értelmeset válaszolni, de megpróbálok...
Egy tökéletesen működő, a Samsung mérnökei által finomra hangolt rendszerbe miért akar bárki is belepiszkálni? Mekkora az esély, hogy javítunk a rendszeren és mekkora, hogy rontunk rajta?
Még akkor sem piszkálnánk, ha tudnánk, hogy mit csinálunk, de így, hogy nem is értünk hozzá...
Persze, tudunk javítani az üzemidőn, ha kikapcsolunk bizonyos funkciókat, de mi a biztosíték arra, hogy valamelyik alkalmazás nem támaszkodik rá és nem jelentkezik hiba a kikapcsolgatás miatt?
Miért gondolja bárki is, hogy a szakemberek nem gondolnak pl. a cache törlésre és az nem történik meg rendszerfrisdítéskor?
Csak annyit tudok javasolni, hogy használd a telefonod és akkor nem lesz vele semmi gondod.
Ha beleposzkálunk a rendszerbe és hibákba ütközünk, akkor ne a Samsung vagy Android anyukáját szidjuk. hanem a sajátunkat. -
vinczetibor
aktív tag
-
vinczetibor
aktív tag
válasz Gabb0225@ #474 üzenetére
Ebben az esetben viszont az az érdekes, hogy a Vodafone-nál vásárolt készülékeket a Vodafone-hoz kell garanciális javíttatásra küldeni Angliában.
A másik dolog, amit nem értek, hogy gyártói garanciáról van szó, aminek a nevében már benne van, hogy a gyártó, azaz a Samsung vállalja a garanciális javítást. Hacsak nincs olyan eladási konstrukciójuk, hogy olcsóbban adják a telefont annak fejében, hogy az értékesítést követően a gyártó cég nem vállal a termékért semmiféle felelősséget.
De, szerintem törvény rendelkezik minden országban arról, hogy a gyártónak garanciát kell biztosítania az általa gyártott termékekre.
Egyet tudok csak elképzelni, hogy a garanciális feltételek a világ különböző régióiban mások és mások, de abban az esetben is valahol élnie kell a gyártói garanciának csak el kellhet küldeni a készüléket az ottani szervizbe.
Ha a Samsung eladta a készüléket és nem ellopták tőle, akkor teljesen mindegy, hogy a vásárló végfelhasználó kitől vette. A Samsung már beépítette az értékesítési árba a gyártói garancia értékét és törvény kötelezi, hogy helytálljon a keletkezett meghibásodásért.[ Szerkesztve ]
-
vinczetibor
aktív tag
válasz gilfoyle #469 üzenetére
Nem értem ezt a garancia dolgot...
Angliában vettem tavaly egy sufni gsm-ben egy Fold 3-at. Semmilyen garancia papírt nem kaptam. Úgy nézett ki a szoftver verzió alapján, hogy Vodafone-os a készülék, de hogy hol, egyáltalán melyik országban vették az számomra még most is talány.
Ettől függetlenül amikor a külső, belső fóliákat cseréltettem, akkor a Samsung Repair Centre-ben semmit nem kértek, kérdeztek, hanem simán a gyártói garancia alapján ingyen cserélték. Egyszerűen megnézték az interneten, hogy mikor és hol adták el és még garanciális-e.
És most senki ne jöjjön azzal, hogy az Anglia és ez meg Magyarország. Ugyan azok a szabályok kell, hogy vonatkozzanak az összes Samsung cuccra Magyarországon is, mint bárhol máshol az EU-ban vagy az UK-ban. Nem különböztetheti meg hátrányosan a magyar vásárlóit. -
vinczetibor
aktív tag
válasz torrente777 #455 üzenetére
Nekem még nem jött meg.
Nem 13L kellene nekünk?
A 12L hozott egy sor pluszt a 12-höz képest. Remélhetőleg a sima 13 már tartalmazza alapból azokat. -
vinczetibor
aktív tag
válasz vinczetibor #340 üzenetére
A fenti hozzászólásomhoz egy kis adalék.
3 óra képernyőidő a nagy kijelzőn és még 71%-on van az akku.
Nem rossz. -
vinczetibor
aktív tag
Kíváncsiságból bekapcsoltam a További akkumulátorbeállítások -> Teljesítményprofil -> Energiatakarékos üzemmódot és nagyon ígéretesnek tűnik a képernyőidő.
Csak a belső, nagy kijelzőt használva 2 óra 11 perc alatt 78%-ra csökkent az akku töltöttsége. Wifin kb. 1 órát interneteztem és 1 órát Youtube videóztam. A böngészés közben 24 percig telefonon is beszéltem. A szobában meglehetősen sötét van, ezért a kijelző elég alacsony, adaptív fényerőn van.
9-10 órás kijelzőidő jósolható az eddigi adatokból folyamatos belső kijelző használat mellett... -
-
vinczetibor
aktív tag
Megjelent a Fold 4 kamera tesztje a DXOMARK-on.
Nagy előrelépés nincs a Fold 3-hoz képest...
[link] -
vinczetibor
aktív tag
válasz -=Starwing=- #229 üzenetére
Szerintem sincs semmi értelme viszont a külsőre érdemes rakni, mert a Fold 4 árába már a külső fólia nem fért bele.
-
vinczetibor
aktív tag
Mi lehet az oka, hogy a Play Áruház wifi-n nem akarja frissíteni az alkalmazásokat?
Az Alkalmazásletöltési preferencia és az Alkalmazások automatikus letöltése Csak wifi hálozaton keresztülre van állítva.
Minden más alkalmazás simán használja a wifit. -
vinczetibor
aktív tag
A képernyő nagyítást maximumra véve és a betűméretet megnövelve már használható UHD felbontás mellett a DEX.
Összehasonlítva a Windows laptopommal azért még sokat kell fejleszteni a DEX-en, hogy hasonló élményt nyújtson, mint egy PC...
Kár, hogy a Samsung elhanyagolja a fejlesztését.
Engem a DEX tart a Samsung mellett még akkor is, ha nem használom, mert már nem szeretnék a későbbiekben otthoni használatra laptopot venni. Ilyen ütemű fejlődés mellett, azért még évek kellenek, hogy megközelítse a 2020-as laptopom tudását, sebességét és annak a felhasználói élményét. -
vinczetibor
aktív tag
Sikerült a 4K kábellel, de a Chrome, mint böngésző nevetséges ezen a felbontáson. A képernyő közepén egy keskeny csíkon van minden és a képernyő legalább 2/3-a kihasználatlan.
Van olyan böngésző amin normálisan jelenik meg a tartalom, vagy meg kell várnunk, hogy a Samsung támogassa a 4K felbontást a DEXszel? -
vinczetibor
aktív tag
Értem amit írsz, de legtöbbször emberi felelőtlenség okozza a gondot.
Alapelvként azt kellene tudomásul venni az embereknek, hogy ahogy nem vízálló eszközt nem teszünk ki víz behatásának, még a legkisebbnek sem pl. nem mosunk nem vízálló órában kezet, ugyan úgy nem porálló eszközt sem teszünk ki por behatásának.
Ez egy teljesen egyszerű, mindenki számára érthető alapelv.
Hogy miként kivitelezhető az már más kérdés... -
vinczetibor
aktív tag
Az internetes fórumokon azok írkálnak, akiknek problémájuk van a készülékekkel, akiknek nincs azok hallgatnak. Ebből következik, hogy például, ha olvasol száz esetet arról, hogy gondok vannak a zsanérral és nem veszed figyelembe, hogy a hallgatag egymilliónak semmi problémája vele, akkor azt hiheted, hogy valamilyen konstrukciós hibája van a készüléknek, pedig nincs.
A Fold esetén valóban vigyázni kell a porral, de ezt a gyártó közli is, hogy ellentétben a hagyományos kialakítású Samsung telefonokkal, ez nem porálló.
A zsanér probléma extrémen poros környezetben történő használatnál jön elő, de ott szinte mindig. Nem szabad olyan környezetben használni és nem lesz vele gond. -
vinczetibor
aktív tag
Olyanok írnak a Fold hátrányairól akik azt soha nem használták.
Sorolják a szerintük létező hibákat, hiányosságokat miközben semmiféle tapasztalatuk nincs a kérdésben. Akinek nem tetszik a koncepció, annak nem kell megvennie.
Ez egy telefon+tablet egy a kettőben készülék. Hogy melyik a jobb a Fold vagy a két készülék külön-külön az felhasználó függő.
Viszont az nagyon zavaró, hogy olyanok érvelnek a két külön eszköz mellett akik nem használtak még Foldot.
Úgy mondani véleményt valamiről, hogy nem használták még, meglehetősen furcsa dolog...
A saját véleményem, hogy Samsung S20 Ultra után egy csodának éltem meg a Fold 3-at. A Fold 4-et a 3-as után felesleges pénzkidobásnak tartom. Elkövettem és remélem, hogy tanultam belőle. Jobb a Fold 4, mint a Fold 3, de maximum 100.000 forintot ér nekem a kettő különbsége és ennek a többszörösét fizettem érte.
Azt javaslom, hogy akinek Fold 3 van, az várjon valamelyik jövőbeni kiadásra és akkor fizessen több százezer forintos felárat a készülékre, amikor már lényeges a különbség az új és a régi készülék között. A Fold 3 és 4 között ez a lényeges különbség nincs meg.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hardcore café
- LEGO klub
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Parfüm topik
- Mikrotik routerek
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- TCL LCD és LED TV-k
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- További aktív témák...
- Apple iPhone 13 128GB Green, Bontatlan, Új, 0 Perces, Független, Zöld, 1 Év Apple Garancia
- iphone 14 Pro 256 GB - használt, független, 230 000 HUF
- Honor 200 Pro új, 12/512GB black eladó!
- Apple iPhone 14 256GB - független, 87%, Apple garancia, doboz
- iPhone 16 Pro Max 256 GB Black Titan - Bontatlan - ApCom
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest