Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pcnet

    addikt

    válasz tome.jr #1407 üzenetére

    Természetesen elsőbbségi ajánlott levélként adtam fel. Egy 35-40e ft-os cuccot nem fogok sima levélként/csomagként feladni. Abban igazad van, hogy fogyasztóvédelemmel kellett volna fenyegetőzni. De sok esetben ők sem tudnak mit tenni. Nyomtam már fel Vodát is, mert olyan opció volt kártyámon aktív ami az adott tarifacsomaghoz nem is választható. Végül elengedtek négy havidíjamat (4x1e ft) aztán mikor lejárt a szerződés egyből mentem be, hogy bontani szeretném a szerződést. Közölték velem, nem lehet, amíg számla tartozásom van. 5ezer pár száz forint hátralékom volt. Kiderült a 4e ft-ot amit elengedtek most kamatostul követelik vissza. Gondoltam a fogyasztóvédelemre, de akkor sem tudtak segíteni. Egy jogász ismerősömmel beszéltem aki azt ajánlotta fizessem inkább be azt a "pár" ezer forintot, mert csak polgári peres útra tudom vinni a dolgot, de ott egy Vodafone méretű céggel szemben esélyem nincs. Fizethetem a perköltséget és a hátralékot. Szóval ennyit fogyasztó védelemről is. Látszólag elengedték a havidíjat, utána meg kamatostul követelik.
    Vodánál egyébként többször is eljátszottuk ezt a fogyasztóvédelem dolgot, volt, hogy 38e ft-os számlát küldtek ki, mert szerintük túlléptem az 1 GB mobil adatforgalmat és akkor maz még 17e ft volt és GPRS alapon. Jó vicc! Erre azt válaszolták, hogy nem tudják naprakészen tartani a rendszerüket, ha lekérdezem az adatforgalmam az akár lehet több napot megelőző állapot is. És különben is a ConnectMe szoftver egy tájékoztató jellegű adatot közöl. Köszi! Telefonom adatforgalom számlálója 700 valahány megán állt. Ha ConnectMe téved pár %ot, ok, van egy bizonyos hibatűrés. De +30% az már kicsit meredek. És Vodának volt igaza.

Új hozzászólás Aktív témák