Új hozzászólás Aktív témák

  • aswmaster

    tag

    Sziasztok

    Nem kimondottan Note 9-re érvényes, de nálam itt jött elő a garancia téma és most tovább gondolva és olvasva a Samsung oldalát, valamint beszélve egy Samsung boltban is egyre kuszábbak számomra a dolgok.

    Azt mondták a boltban kb egy hónapja (még a zöld kijelzős hibámnál), hogy ha vásárolsz báráhol (most maradjunk egyelőre mondjuk az EU-ban) egy Samsung telefont, akkor 1 év globál garancia van rá, amit BÁRMELYIK Samsung szervizben lehet érvényesíteni. Igaz, azt is mondta a kolléga, hogy a jótállási jegy (ami a telefonom dobozában volt) kb bárhol beszerezhető (ezért is nem volt rá érvényes a 2 év magyar gari, amit csak hivatalos Samsung partner adhat).
    1. Vettem mondjuk Spanyolországban egy Samsung telefont egy GSM boltból. Bontatlan doboz. Két hónap múlva elfossa magát a telefon és beviszem itthon egy Samsung szervizbe. Honnan tudják, hogy mikor vettem a készüléket - ergo hogyan ellenőrzik az 1 lv garancia idő meglétét?
    2. Honnan tudjam, hogy mi számít hivatalos magyar Samsung kereskedelmi egységnek? Hisz - az én példámnál maradva - azt mondták, a jótállási jegy kb bárhonnan hozzáférhető?

    Igazából az első az, ami a legjobban piszkájla a csőröm, de nem találtam rá egzakt leírást. Ha jól emlékszem, minden gond nélkül ment a telefon, amikor kibontottam, mert Apple-nél pl ugye aktiválja is, onnan számít az 1 év, de anélkül nem is tudod gyakorlatilag használni. Itt ilyenre nem emlékszem...

    "A tudományban a kísérletek és az elemzésük időhöz kötöttek, mégis úgy képzeljük, hogy időtlen természeti törvények bizonyítékát tárjuk fel. A törvények nem időtlenek, ezek is a jelen tulajdonságai, és idővel változhatnak." - Lee Smolin

Új hozzászólás Aktív témák