- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
Új hozzászólás Aktív témák
-
adam576
csendes tag
Az új Patch sikeresen javította nálam a "Failed to initialize Direct3D with current settings." névre hallgató hibaüzenetet. Ajánlom minden nVidias-nak.
Egyébként nagy szerencse, hogy van ATI kártyám is. -
Attix82
addikt
GTX660 TressFX benchmark : [link]
-
flakter
tag
Remélem az angol changelog is elég
"List of changes v.1.0.718.4:
- Addressed some stability and startup issues on machines that have both Intel
and NVIDIA graphics hardware.- Fix for players being unable to progress related to the boat in the beach area.
- Some fixes for crashes on startup and when selecting Options.
- Some small improvements to TressFX hair rendering.
- Fixes for various graphics glitches, including certain effects not being visible
in full screen mode.- Fixed a problem that caused some users to not be able to use exclusive fullscreen.
- Added support for separate mouse / gamepad inversion for aiming, as well as
support for x-axis inversion.- Fixes related to the benchmark scene and benchmark mode.
- Various other small fixes"
-
LÁZ
addikt
most volt vmi frissités, azt lehet tudni mit tud?
-
Attix82
addikt
válasz
WongFeiHong #94 üzenetére
ÉS tényleg
...mondjuk a game elég gyenge, kiírja mit csinálj, ha nem azt akkor meghalsz
-
LÁZ
addikt
válasz
WongFeiHong #99 üzenetére
még szerencse, hogy fizettünk is érte
-
WongFeiHong
senior tag
válasz
- = Zk = - #98 üzenetére
kipróbáltam,működik tényleg vannak effektek
Elképesztő ez a port basszus.
-
- = Zk = -
félisten
válasz
WongFeiHong #96 üzenetére
nabakki, ezt kipróbálom
-
TTomax
félisten
válasz
WongFeiHong #94 üzenetére
Így van,már a menüben látszik ...
-
LÁZ
addikt
válasz
WongFeiHong #94 üzenetére
nekem nem adja be a linket
-
WongFeiHong
senior tag
Steamen van megoldás rá,fullscreent használva kimarad pár effekt a játékból.
pl:vér,vízcseppek,fények stb
-
True
aktív tag
Végre rájöttem... A hosszabb játékidőt úgy érik el, hogy fagy/akad a játék... Ez az új stratégia... Így akár 2-3 héttel is kitolható, mire végez vele az ember... Már ha fagyás előtt eléri a következő chekpoint-ot, mert persze mentés sincs benne, mint a régiekben...
-
apevia
aktív tag
Érdekes !
-
apevia
aktív tag
WongFeiHong : milyen kártyád van ? mert 680nál nem megy le 30fpsre és nem bugos .
-
WongFeiHong
senior tag
Nvidia tulajok a depth of fieldet állitsátok normalra,mert maxon az is bugos. Kemény dropokat okoz ha bekerül a kamerába egy bokor,fal vagy bármi és közelitesz rá. Nekem a butitás megoldotta.
+Level of Detailt is normalra mert high,ultra beállitások mellett nagyobb helyeken lement az fps 30-ra is.
+Post Processinget is offolni kell,mert a drága vagy 10/15 fpst leevett
Ennyi.
(persze lehet konfig és driver függő is a dolog)
-
apevia
aktív tag
Keksz03 : meg oldódott! 1000 hála !!
-
apevia
aktív tag
Keksz03 : köszönöm , meg próbálom !
-
apevia
aktív tag
Sziasztok !
Nekem egy olyan problémám van hogy 5-10perc után a játék ki lép ! a következő hiba üzenettel !
Tomb Raider Működés le ál! persze a játék steames nem tört ! van valakinek valami ötlete hogy lehet orvosolni , már rég vártam ezt a játékot ! Nvidia Gtx 680asom van .Előre is köszönöm a választ!
-
Sondi1986
addikt
-
Attix82
addikt
Megnéztem a játékot, hát mit mondjak. TressFX-et kikapcsolva sokat nem terhel a VGA-n. Bekapcsolva meg +250 MB VRAM és fele fps.
De ahogy látom a HD7870 se sokkal jobb. [link]
Ma valószínű csinálok felvételt a GTX660-ról.
-
TTomax
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #72 üzenetére
Igen sajnos a játék indítása után nagyon sok effektet lekapcsol...néztem én is teszteket,PCGHn meg erre-arra,hitetlenkedve a 50-60-70fpsken.Itt egy alternatív megoldás,aki írta amúgy nem hülyegyerek... [link]
-
TESCO-Zsömle
titán
Az a vicc ,hogy ha játék előtt állítom be, akkor minden megy, és 60/55-öt tol a bencsmárk. TressFX nélkül 60/60-at. Viszont ha játékon belül állítok akkor megzuhan az FPS az alább írtakra. És megy az AA meg minden, emrt látszik Lara karján, hogy függőleges-közeli helyzetben receficés FXAA-val, SSAA-val meg nem.
Azt még nem néztem meg ,hogy játékon belül érvényesül-e ez a dolog, mert ha igen, akkor az összes eddigi teszt érvényét veszíti, mert minden indítás után az első állítás előtt jobban megy a játék.
-
TTomax
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #70 üzenetére
A SSAA4X-est is így kell ki-be kapcsolgatni hogy menjen.
-
TESCO-Zsömle
titán
Én az előbb elindítottam és toltam egy Bencsmárkot minden fullon:
Max/Avg: 60.1/55.4 A Min használhatatlan, valszeg indulási hülyeség, de nem ez az érdekes. Kíváncsiságból kikapcsoltam a TressFX-et, és ezek az eredmények születtek: Max/Avg: 54.4/44.1. Csodélkoztam, így visszakapcsoltam a TressFX-et és újra próbálkoztam: Max/Avg: 32.6/22.8.Még keresem a jelenség okát...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TESCO-Zsömle #68 üzenetére
Eszegeti. De elég jól skálázódik.
Az kérdés, hogy te mennyire jársz előrébb, mert én csak az első pár percet nyomtam le. Nagyjából addig, amíg kiértem a barlangból. Azért a játék nagy részéről még nincs teljesítményképem.Lehet, hogy én is kapok majd 30 fps-t, vagy kevesebbet.
-
TESCO-Zsömle
titán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Full HD a felbontás. Az AA, ami került a játékba nem mindig volt így. Eredetileg MLAA jött volna compute shaderrel gyorsított MSAA-val. A végső buildbe compute shaderes FXAA került, mert konkrétan jobban fekszik a Radeonnak a sebesség szempontjából, mint az MLAA. Az MSAA-t SSAA váltotta, főleg azért, mert alig lassabb, mint a compute shaderes deferred MSAA, és jóval jobb a minősége.
-
TTomax
félisten
Felbontást nem írtál,mert az nagyon nem mindegy,no meg persze FXAA,egyébként nem kellett volna esetleg több alternatívát adni az élsimitáshoz?
(#65) TESCO-Zsömle
Na igen persze,lehet így tenni,senki nem gátol meg benne,sőt igazad is van.Ám egyéb gondok is vannak játékkal,ennél sokkal mélyebbek...amikor tesszelációt nem lehet bekapcsolni,az elég látványos a minőségre nézve...ennek pedig köze nincs a tressFXhez, a kiadott patchet visszavonták mert a mentések elvesznek tőle.A kiadó sem áll a helyzet magaslatán sajnos,Cry3al kevesebb gond volt... -
TESCO-Zsömle
titán
Nem nem akarom megérteni,mert én FELHASZNÁLÓ vagyok, játszani szeretnék ..ez nem benchmark,hanem játék..
Akkor kikapcsolod, és játszol úgy, mintha nem is lenne. Minden gondod megoldódik tőle. Semmivel se lesz rondább, mint bármely más TressFX nélküli játékban.
Hol itt a gond? Crysis a maga idejében szintén tele volt hasonló "vackokkal" amik megfektették a VGA-k zömét és itt se a TressFX adja a grafika oroszlánrészét. Az csak egy lehetőség. Egy lehetőség, aminek ára van. Egyelőre ez elég magas, de vagy ez, vagy ugyanez 5 év múlva. Lehet választani. Érted...
Arról nem a készítők tehetnek, hogy a leggyorsabb kivitelezési mód se elég gyors átlag user szemével.
Abu85 : De egy átlag User csak annyit lát, hogy kicsit másabb lett a haja, amiért cserébe 10-20 FPS-t bukott. Ráadásul a haj -ahogy mások is mondták már- semmivel se lett valósághűbb. Nem lesz vizes, a gravitáció nem hat rá, stb... Én értem, hogy ennél többet nem lehetett, mert már ez is az elérhető erőforrások határát feszegeti, és örülök, mert a "kis" fejlődés is fejlődés, de egy átlag User ebből nem profitál. Úgy érzem erre próbálja TTomax felhívni a figyelmed.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Én mondtam, hogy ezt lehet úgy is csinálni, hogy felállítják a geometria sorrendjét, csak így még várni kellett volna pár évet a TressFX beépítésével, mert nem futna a program valós időben.
Hülyeség azt megkérdőjelezni, hogy a fejlesztők miért választották erre az effektre a lehetséges leggyorsabb implementációt. Egyértelmű, hogy azért választotta, mert messze ez a leggyorsabb. És ezzel konkrétan te járták jól, mert bekerült a játékba. Persze ha nem elég gyors, akkor ki lehet kapcsolni, és már játszhatsz is. Komolyan mondom, ha nem így csinálják, akkor nem tudták volna belerakni a játékba a TressFX-et, ezzel ugyanott lennél, mint egy opcionális kikapcsolásnál.Nekem 40 fps alá még nem ment HD 7850-en. Egyedül az SSAA nem aktív, helyette FXAA van és minden más max. Teljesen jó az implementáció. Tényleg meg kell érteni, hogy a TressFX a kamera közelítése és távolodása mellett változó terhelést fejt ki, és ezt a hagyományos GPU architektúrák nem tudják olyan jól kezelni, mint a GCN, amire egyébként az egész effektet optimalizálták. Ebből nem is csináltak titkot.
-
TTomax
félisten
Ne haragudj,de már 10-15évvel ezelőtt sem számolták ki azokat a dolgokat az aktuális képen ami nem látszik...azt hiszem már dx8.1 alatt,de lehet 9.0tól... Nekem mint felhasználónak ez az érdeke...most ezt megint a nyakunka sózták,örülnünk kellene?Én értem amit írsz,de ez éppen olyan olyan mesterséges gépigény generálás,mint az volt a másik oldalon csak ott értelmetlenül,bár a végeredményt nézve itt is megkérdőjelezhető ... annak sem örültünk,ennek sem kellene...
(#62) TESCO-Zsömle
Nene,ne akard megmondani kár erölködni... pár sort láttál eddig belőlem,ne mond meg belőle ki vagyok.Még mindig itt van a 7970 a polcon,nem gáz leszaladni még egyért és CF,csakhogy semmire nem mennék vele..ezzel a Radeon tulajok éppen úgy szívnak... 30fps egy 7970el nem túl fényes,ezt valahogy máshogy kellett volna megoldani... nem még sztárolni mekkora találmány...UI: Nem nem akarom megérteni,mert én FELHASZNÁLÓ vagyok, játszani szeretnék ..ez nem benchmark,hanem játék..
-
TESCO-Zsömle
titán
Nagyon bántja a csőrödet, hogy 5 éve először nem a Radeon tulajok szívnak a fejlettebb architektúra kihasználatlanságával, hanem a GeForce-aid látják kárát a fejletlenebb felépítésüknek...
Ezt hívják kettős mércének. Abu érthetően leírta, hogy azért kell a hajat még takarásban is számolni, mert a számítás csak a haj körüli kis képrészletre fut, nem az egész képkockára. Ha azt akarod ,hogy a kitakart hajat ne számolja ki a cucc, akkor folyamatosan nézni kéne az egész képkockát, hogy mikor tűnik el, vagy elő a haj az egyes objektumok mögött/mögül. Ez pedig sokkal nagyobb számítást igényel, mint egy kis terület folyamatos megfigyelése.
Hogy példával éljek: Olcsóbb egy 8 Mpixeles kamerára teleobjektívet tenni és azzal lefényképezni egy távoli valamit, mint összedobni egy 8 Gpixeles kamerát, amin teleobjektív nélkül is látszana...
Abu85: Hagyd a francba. Nem akarja megérteni. Nekem elsőre is átjött a dolog. Csak bántja, hogy megfekteti a 670 SLI-jét. No offense persze, engem is bántana a dolog... Ahogy bántott, hogy évekig semmire se volt jó a Radeon-ok Tesszellátora, mert a konkurenciának nem volt, és ahogy bántott a DX10 megkurtítása is konkurencia előnyére. Ez egy ilyen dolog. Csak most nem vissza van fogva a program, hogy ne használjon a másik által jobbn futtatható cuccokat, hanem "túl van fejlesztve". Olyan használ, ami a másiknak nem optimális.
(#63) TTomax: Tényleg nem akarod megérteni, hogy miért van rá szükség, ugye?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De mi nem érthető azon, hogy ha a hagyományos sorrendfelállítás választod, akkor másodperces mértékben mérhető egy képkocka kirajzolása. Nekik egy másodperc alatt több tucat képkocka kell. Most komolyan azt kéred tőlük, hogy válasszák a többszörösen lassabb megoldást, mert neked az tetszene?
Igen, persze az OIT-nek is vannak hátrányai, de ez az egyetlen lehetőség, hogy a TressFX fusson értékelhető sebességgel. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Más játékot azért fikáztunk, mert ott azért volt kiszámolva valami, hogy lassítson. Ez azért van kiszámolva, hogy ne tizedelje az fps-t a teljes képkockára futtatott PPLL. A TressFX gyors működését az teszi lehetővé, hogy nem lesz belistázva a teljes képkocka, hanem csak az a része, ahol Lara haja látszik.
Viszont a második képen a haj előtt ott van még egy oszlop, amivel a gyorsítóstruktúra extra geometriát kap.A TressFX megjelenítésére rengeteg megoldás van. A leképzés szempontjából az számít, hogy a hajszálak jó sorrendben legyenek megjelenítve. Opciós lehetőség ezeket sorrendtől függően megjeleníteni. Ilyenkor fel kell állítani minden egyes hajszál, minden egyes geometriai szempontból különálló részére egy olyan sorrendet, amivel meghatározható, hogy melyiknek a legkisebb a Z értéke. Ezzel a hagyományos megközelítéssel élve talán kirajzolható ugyanez négy-öt másodpercenként egy képkockával. Persze, ha elég gyors a procid a rendezéshez. Az AMD egy olyan megoldást választott, hogy ne kelljen sorrendet felállítani. Itt jön képbe a PPLL gyorsítóstruktúra, amivel az effekt megvalósítható valós időben. De ez még így is sok, mert minden pixelre listázni pazarlás, ha Lara haja csak a kép egy részén látszik. Ergó meg kell határozni, hogy Lara haja a kép mely részét fedi le, és csak arra listázni. Ezt használja a Tomb Raider, és ezért fut ilyen gyorsan ez az effekt, ami összességében még mindig nagy fps hit, de a számolás se semmi, amit le kell ehhez vezényelni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Meg. De a listázás nem úgy működik, hogy ha nem látszik a haj, akkor nincs listázás. Az akkor is megtörténik, csak eredménye nem lesz. A másik lehetőség, hogy mindig a teljes képkockára lesz listázás, de az meg a teljesítmény tizedelésével járna. Ilyet a rendszer csak az első képkocka számításánál csinál, majd a másodiknál már az előző képkocka számítása során megnézi, hogy mennyi pixelt foglal el a haj, ezt lementi és a következő képkockánál csak arra a területre listáz. Az, hogy a haj nem látszik a listázás megtörténik. Persze a PPLL-nek igen káros, hogy a haj geometriája elő bevágódott valami, mivel ez lassítja a feldolgozást, de a játék nagy részében Lara haja szabadon látszik.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Annyiszor leírtam már, komolyan nem hiszem el, hogy nem lehet megérteni. Lara haja dinamikusan változó részt ad ki a képkockából. Ha a kamera közel van, akkor nagyobb lesz a feje, és ezzel a haja, és a gyorsítóstruktúra is nagyobb részre fut le. Ha távol van a haja, akkor kevesebb pixelre lesz listázás. Minél több pixelre van listázás annál nagyobb előnye lesz a GCN-nek mindennel szemben. Ha közelít a kamera Lara fejéhez, akkor igen drasztikusan esik a sebesség, ezt tűri sokkal jobban a GCN. Nem mindegy, hogy a gyorsítóstruktúra ~2 vagy ~0,07 megapixelre fut. Full HD-t figyelembe véve nagyjából e két paraméter között változik a haj által elfoglalt terület a képen. A DiRT Showdown is ugyanezt csinálja, csak mindig fix mozaikszámmal, vagyis az architektúrák közötti sebességvesztés állandó, és nem függ a kamera helyzetétől.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
WongFeiHong #52 üzenetére
Kérdés, hogy igaz-e...
-
WongFeiHong
senior tag
-
Attix82
addikt
Amint kijön az új NV driver, minden oké lesz véleményem szerint. Ekkora bakit mint amit a kolléga is tapasztalt: [link].
Viszont a TressFX ugyan akkora lassulást okoz AMD-n mint NV VGA-n ez azért elgondolkodtató, hogy most melyik is érzékenyebb erre az effektre?
Én majd csinálok egy mérést a mostani NV driverrel, és a javítottal. Véleményem szerint ugyan azaz eset lesz mint a Crysis 3 AMD driver és a kiadott új között.
-
TTomax
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #49 üzenetére
Igen elolvastam,amire reagáltál az a topicról szól,amit reagáltál már nem,és ha ordibál a kekszed akkor sem fog arról szólni
-
TTomax
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #38 üzenetére
És ez hogy jön ide?Vagy csak valamit fikázni kellett?
-
bozont
veterán
Mondjuk gyorsan javíthatnának azon is, hogy ne legyen 10cm-es légrés a haja és válla között. Ez azért nagyon illúzióromboló. Jó, mondjuk a 7770-nel úgy sem fogom látni, elég kevés ez a samponhoz.
-
LÁZ
addikt
lekéstem a szerk.ről, 314.07 van fent most.
-
LÁZ
addikt
üdv, appcrash ismerős valakinek, immáron a másodikkal szórakoztat a játék, msvcr90.dll , valakinek ötlet? gtx 670oc
-
Sondi1986
addikt
-
Chapel
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #38 üzenetére
Igen sajnos a víz az kritikán aluli. Ellenben a részecskék és darabkák, meg a ponyva megéri a pénzét, nekem nagyon bejön
-
Keksz03
senior tag
ez a TressFX részemről vicc kategóriába megy, annyira nem vágja haza a gépet ha bekapcsolom úgyh ez a része hidegen hagy de annyira legalja ahogy meg lett csinálva h rám jött a röhögőgörcs mikor megláttam!
kapcsoltam is ki azonnal...az elképzelés jó, a megvalósítása kritikán aluli, ezt tudom mondani! a játék pedig kitűnő, régóta várok rá, nekem a Fahrenheit óta nem tetszett így játék! -
- = Zk = -
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #35 üzenetére
hm.. nekem szépen megy "fullon"..... nem is tudom, hova linkeltem képeket erről.. hm.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
- = Zk = - #34 üzenetére
Mindenből a legnagyobb. Kivéve AA, mert abból FXAA van SSAA helyett. De azt is megnézem nemsokára, csak elment a kedvem a játszástól.
1080p, 60Hz Tripla vSync.
-
- = Zk = -
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #31 üzenetére
miféle beállítások mellett Mesterem?
-
Chapel
addikt
Bereklámozzák a TressFx-et és mivel egy húzott 7870 van még a gépbe, nyílván kipróbálom. És mit látok??!!
Rögtön az első jelenetnél, a fejjel lefelé lógásnál a copfot leszámítva MINDEN hajszál tökéletesen felfelé áll, a legkisebb jelét sem adják annak hogy a tulajdonosuk fejjel lefelé lóg. Hát ez mi már?Amúgy full bug, sem a reaglás, sem a kivitelezés nem reális. Várjuk a patchot...
(#31) TESCO-Zsömle:
-
TESCO-Zsömle
titán
TressFX-hez hozzátenném, hogy nekem 1.1GHz-re kellett rántanom a 7970-est, mert anélkül beesett az FPS 35-ig is... Most minimum 45, átlag 55-60.
-
lionshamlet
senior tag
Sajna a gamer notesztól meg kellett váljak így az ősrégi asztalin tolom:
Core duo 2.4ghz
2gb ram
8600gt 512 raMÉs Lowon 1024ben egész szépen muzsikál
-
True
aktív tag
Én eddig mindig is N.Vidia-s voltam, ahogy ATI-ra váltottam, az Area51 meg is szívatott, mert már a kezdetek óta szarakodott rajtuk... Bármilyen drivert tettem fel, max az első pár képkockáig jutottam, és kifagyott...
Most APU-s lettem (nem félreérteni!!!), és végre ez legalább nem engem szívat...
Hihetetlen szépen fut FullHD-ban ezen a prociba ékelt VGA-n... 5700-as... -
WongFeiHong
senior tag
+ még a post process is rossz.Azt bekapcsolva már a menüben is leesett az fps.
Az ultra level of detail-től meg leugrik az fps 60 ról 40-re is akár nagyobb helyeken. Remélem jön driver meg patch mert ez igy elég húzós.
Ja és a tressfx-et jelenleg még a Radeon karik se szeretik tesztek szerint,szóval ne szálljatok el magatoktól.
(nem vagyok elfogult,volt 7970,6990 karim is)
-
FireKeeper
nagyúr
az fel sem merült hogy egyszerűen a konkurencia ennyit tud? az effekt erősen épít a GCN erősségeire, amikben a Kepler még a Fermihez képest is visszalépés. hasonló a helyzet a Dirt Showdown által használt forward+ -hoz, ott is hasonló a GCN előnye. egyszerűen ezeknél a terheléseknél ennyivel jobb.
-
raggg
senior tag
Egyszer szívhatnak az NVidia tulajok is. :-D
Egyébként ezt szerintem felejtse el mindenki hogy csak úgy lepasszolnak jobbra-balra AAA kódokat..
... ja és szvsz nem kell bolhából elefántot csinálni - akinek nincs 7xxx kártyája, kapcsolja ki a TressFx-et. Óriási különbségek nem lesznek.
-
Sondi1986
addikt
AMD 7000 kártyákon semmi gond nincsen tőlem még segig érő haj is lehet, vagy következő részbe csubakka is futkoshat.
Keksz03 ha megvetted a játékot és nem fut rendesen a GTX-en akkor már nem tudod vissza vinni játékot hogy vegyék vissza talán azt mondják hogy vegyél AMD-t.
Régen az nvidia is ezt csinálta.
-
Keksz03
senior tag
válasz
FireKeeper #21 üzenetére
az h valamit lehet és h valamit akarnak az két külön dolog!
értem én h GCN-hez lett tervezve, de ne mondja nekem senki h csak szimplán kiment a fejükből h le kéne tesztelni pár "alig ismert" GTX-en...na ezt nem veszem be azért!Szaby59: a játék tervezőinek a célja h úgy legyen optimalizálva h minél több emberhez eljuthasson és elfusson, az AMD-nek meg h az ő új szériás kártyáikon fusson szuperül, a régit már nem kapni úgyh abból nincs profit ezért sem érdekli őket h azon problémásabb, a lényeg h HD7xxx-en jól menjen a GTX-eken meg nem. Ez az AMD-nek a legjobb, a játék tervezőinek meg az lenne a legjobb ha mindenkinek futna mert mindenki vegye és vigye...tehát ebből is látszik h az AMD keze benne van a dologban rendesen és nem csak "későn kapták kézhez a forráskódot" meg driver probléma...ne legyünk naivak könyörgöm!
u.i.: semmi köze a leírtaknak ahhoz h most épp GTX-em van, eddig csak AMD-m volt pl. 7970 is és még lehet h lesz is
-
Keksz03
senior tag
még véletlenül sem feltételezhetjük h szándékos volt...vicc, de hát így néz ki egy háború az AMD meg az nVidia között, sajna ezt is csak mi szopjuk meg...
-
fatallerror
addikt
nekem is belassul ha nagyon közelről mutatja a sérót de azért túlélem
játék közben meg simán megy, csak a kis bejátszásoknál fordul ez elő. igaz csak 1 csöves 7770esem van és magas beállításokkal játszom tehát érthető h 1 alsó kategóriás kártyával ez előfordul
-
Vinsanity
csendes tag
még jó, hogy pont nemrég cseréltem le a radeonom egy geforce-ra
-
maxisama
tag
Megerősítem, 560Ti-n megöli a játékot a TressFX, egyébként rángatózásokról nem tudok beszámolni, de a lassulás tényleg bekövetkezik
-
madkiller
őstag
8800 Gt-m ami a kártyáról kitelve 1280x1024-ben maxra húzva, az első 10-15perc marha jó volt
örültem is, de tovább játszva belassul.....
Erre vki tud megoldást? -
Zsoccc
senior tag
Félreérted, az Nvidia valószínűleg készít egy új drivert amivel már tökéletesen működik a dolog, viszont az eddigi tapasztalatok szerint az említett driver esetében nincs vele probléma. Vagyis átmenetileg azzal a driverrel is működhet, de az igazi gyógyír egy driver frissítés lesz. De egyérteműsítettem a szöveget, hogy ne lehessen félreérteni.
-
FireKeeper
nagyúr
meg lett mondva hogy a régebbi radeonokat és az összes NV-t jobban belassítja a TressFX mint a GCN-t, így szerintem ezen egyáltalán nem kell csodálkozni...
-
Sondi1986
addikt
Azt hiszi az nvidia hogy amit az AMD csinált az lehessen futtatni nekik.
A fagyi visszanyal!
Régen az nvidia ezt játszotta meg ezt játssza most is a saját támogatású játékaival hogy a CF-nem fut stb.
-
Bull1
aktív tag
Kis hiba: a 310.90-es driver régebbi a mostani WHQL-nél, ergó nem frissítés oldja meg a gondot hanem rollback. Viszont a legújabb béta driver is javítja asszem a hibát, de ez nem 100%.
Nomeg dícséretes h legalább elnézést kérnek és tudnak a hibáról.
-
copass
veterán
TressFX amd fejlesztés, nvidiára nem tesztelték rendesen.bugos maradt.ennyi.
-
DJGABI
addikt
1.5 órát játszottam, eddig kellemes csalódás, mediumon egész smooth. (gt520mx)
-
Def26
félisten
Gondolom mind megvettétek a játékot.
-
Nálam hibátlan, hála istennek. 660 Ti.
-
flakter
tag
Még szerencse, hogy AMD-m van
A játék storyja amúgy nagyon hangulatos, ajánlom mindenkinek, aki szereti az egy játékos kampányokat játszani!
Természetesen a multiplayer sem hátránya a game-nek, de azért nem egy CoD-t kell elképzelni
-
Fontos?
tag
Hátttezzkiválóóó
-kezdődik az Nvidia böködése és most a Radeon lesz a nyerő
(Nvidia-Geforce tulaj) -
Romvr
őstag
Én erre csak azt mondom hogy:
Végre nem a Radeon kártyákról hallani ilyet... ez számomra pozitív fejlemény (Radeon tulaj)
Új hozzászólás Aktív témák
- Gigabyte B85M-D3H-A + I5 4440 + HyperX 8GB FURY DDR3 1333MHz + CoolerMaster N200 + Hyper 103 hűtő
- Apple MacBook Air M1 2020 13" (A2337) 8GB/256GB, akku: 100% (35 ciklus), garancia: 2026.10.12.
- Lenovo Legion Go 512/16 ,19 hónap garancia, szép állapotban eladó!
- MacBook Pro Retina 14" 8C / 14C / 16 GB / 512 SSD / Magyar - Garancia - 0 ciklus
- Lézeres hátlap csere VERHETETLEN áron
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - HP Elite / ZBook Thunderbolt 3 docking station
- QNAP TS-870U-RP 8 lemezes Rack NAS
- Lenovo ThinkCentre M910q Mini PC / i7 7gen/8GB RAM/240GB M2 SSD/12 hónap jótállással
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad E550 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I DVDRW I 15,6" HD I CAM I W10 I Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest