Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    Megvan miért lassú GeForce-on a Dragon Age 2.

    Az alap DX10-DX11 kód használ egy olyan általános gyorsító funkciót, amit a GeForce nem támogat. Lényegében a játékban a soft particles effektek a conservative depth eljárással vannak gyorsítva. Ezt a technikát a DX11 vezette be, de a fallback DX10-re is vonatkozik. Ezt a funkciót csak az AMD HD Radeon kártyái támogatják. A GeForce-on hagyományos a raszter, vagyis depth output alapján lesznek a részecskeeffektek finomítva. Az eredmény lényegében ugyanaz, csak a conservative depth használatával lehetőség van egy early-Z tesztre még a fragment shader futtatása előtt. Ezzel azok a shaderek, amelyek eredménye nem látszik a végleges képkockán elvethetőek még a futtatás előtt, vagyis a hardver ezzel sebességet nyer, hiszen kevesebbet dolgozik.

    Az MS-től várom az adatot, hogy ez miért nincs a GeForce-on támogatva, vagy van-e ennek alternatívája a GeForce-ra.

Új hozzászólás Aktív témák