- Asztrofotózás
- Bluetooth hangszórók
- Formabontó vezetékmentes klaviatúrák jöttek a Keychron műhelyéből
- Olcsó M.2-es SSD-hűtő érkezett az Arctic logójával
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Philips 27B1U5601H: sokoldalú monitor irodába és tanulásra
- Steam Deck
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Egyre izgalmasabb a CMF Phone hátlapja
ma Az új előzetes cserélhető hátlapot sejtet, de valószínűleg csak a dizájnon módosíthatunk, az akkumulátorhoz nem valószínű, hogy hozzáférünk.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
spammer
veterán
válasz Game-over #9545 üzenetére
Fentebb már említették, hogy jár a 2 év. A ma vásároltnál nekem is hozzátűztek a "gyári" garancia papírhoz egy nagyobb, teszkós garilevelet, amin az áll, hogy a Tesco 2 év jótállást vállal a termékeire.
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
spammer
veterán
Nálam is meghibásodott 1 nap után, a kijelző fele elsötétedett, nem mutat semmit. Ment vissza, a ÜFSZ-nél azt mondták, jobban járok, ha nem is cseréltetem és veszek másikat, mert vittek vissza már többet is. Szóval jó kis gyári hibás szériát akcióztak le.
A röhej az egészben, hogy ha kicsúszol a három napból, akkor szervizbe kell küldened (nincs csere vagy pénzvisszafizetés), a szerviz pedig meg akarja magyarázni, hogy te okoztad a hibát és a kijelzőcseréért kapsz egy 13k-s számlát. Röhej. Utána meg lehet küzdeni a velük a fogyasztóvédelmen keresztül, ha valakinek van ideje és energiája rá.
Szóval én nem ajánlom a megvételét, csak ha mersz kockáztatni.
[ Szerkesztve ]
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
spammer
veterán
válasz vargalex #9650 üzenetére
Lehet, hogy az egy jobb széria volt, a mostaniak között pedig több a hibás. 1 napig nálam is tökéletesen működött. Nem mondom én sem, hogy mind hibás, de ha már több helyről is olvasom/hallom hogy viszik vissza őket, akkor én nem kockáztatok, főleg úgy, hogy ha kicsúszok a 3 napból, akkor utána még a szervizzel vacakoljak, mert ők hülyének akarnak nézni. Ezért írtam le, hogy aki megveszi, az számoljon vele, hogy lehet, hogy problémás darabot fog ki. 3 napon belül érdemes szarrá tesztelni.
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
spammer
veterán
válasz phanfantom #9652 üzenetére
Jaja, tudom, de ha 5 nap után szarik be? Most kihagyom, talán majd legközelebb, ha lesz újabb széria, vagy majd Op3n Dott 2. Kíváncsi leszek az elkövetkezendő időszak tapasztalataira, lesznek-e még ilyen hibák itt a fórumon.
(#9653) ToniSoprano: Hát igen, de én nem is rendelnék ennyit pénzért Kínából sem semmit.
[ Szerkesztve ]
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
spammer
veterán
válasz vargalex #9658 üzenetére
Ugyanarról a hibáról van szó jelen esetekben: a képernyő pontosan megfeleződik. Ha külső behatásra repedt volna meg, lenne nyoma, de ha nem is látszana külső nyoma, akkor sem pontosan feleződne minden esetben a kijelző. Ez egyértelműen gyári hiba, nem user error.
Én elhiszem, hogy bármelyik gyártónál előfordulnak hibák, nekem is voltak már hibás készülékeim. De itt többször vittek vissza rövid idő belül ugyanazzal a hibával. Azért ez szerintem nem mindegy.
Nem akarok lebeszélni senkit, csupán leírtam, hogy ezt tapasztaltam, illetve olvastam/hallottam több helyről is most már, ezért ha valaki ilyen hibát tapasztalna, az ne lepődjön meg, mert nem egyedi.
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
spammer
veterán
Aha, szóval nem szabad leírni a rossz tapasztalatokat, illetve válaszolni az erre jött válaszokra, mert megsérül a kis lelked, hogy valaki leírta, hogy bizony vannak hibás példányok, és nem egy darab. Nem kell itt fanboykodni, tényeket közöltem, illetve válaszoltam a nekem címzett hozzászólásokra. Hol szaroztam a tabletet? A hiba=szar? El vagy te kicsit tévedve.
(#9661) vargalex: Gyakorikerdesek.hu -n kettőt találtam rögtön ugyanezzel [link]. Én 1 tableten vettem, ezért a sajátomét láttam, ami egybeesett azokkal, amiket mások tapasztaltak. Az üfsz miért hazudna? Az áruház érdeke lenne elpasszolni az cuccokat és nem a pénzemet visszaadni.
[ Szerkesztve ]
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
-
spammer
veterán
válasz vargalex #9666 üzenetére
Igen, ugyanilyen hibával vitték vissza. Nem tudom, mi okozza a hibát, de nem vigasztal, ha önhibámon kívül romlik el és szívni kell vele. Mindegy, nem érdemes tovább ragozni. Egyébként nem szarozom a tabot, mert az árához képest nagyon is korrekt és tetszetős kis készülék (lett volna ).
(#9667) VMatteo: 15k akciósan, ez 30k volt eredetileg. És nem jelenti azt, hogy 15k-ért nem jár normális termék vagy éppen szerviz. Nem házhoz kell jönnie a szerelőnek, nem kell kiforgatni a dolgot, nem erről volt szó.
[ Szerkesztve ]
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
spammer
veterán
válasz Magnum_ #9671 üzenetére
Nekem is 2 éves gari papírt adtak hozzá most is, sőt, mondták, hogy 2 év.
(#9670) imiadmin: ígen, de mint írtam is már az előbb, Kínából pláne nem vennék, maximum szaré'-húgyé' ( ) valamit, aztán ha kampec, akkor kampec. Egyébként szerintem nincs vita, csak az általam leírtak egyeseknek már úgy jöttek le, hogy a tabot szarozom, holott a meghibásodásról illetve a hozzá kapcsoló információkról volt szó, nem a tabbal kapcsolatos szubjektív véleményről.
[ Szerkesztve ]
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
spammer
veterán
válasz ToniSoprano #9673 üzenetére
De lehet, hogy van még, nem kerestem alaposan többféle kulcsszóra is, továbbá a társtopikban vagy más tabletes topikban sem, lehet, hogy máshol is volt szó már ilyenről. Szóval nem egyedi hiba.
(#9675) imiadmin: neked az órára súgták oda, hogy inkább ne, nekem most erre. A 15 ezres ár nem indokolja automatikusan azt, hogy hibásnak vagy rossznak (netán szarnak) kell lennie. A kínai, dzsunka, filléres vackoknál lehet számolni ezzel, de egy eredetileg 30k-s tabletnél nehogy már. Olyan ez, mintha azt mondanád, hogy azért lett 15k, mert nagyobb eséllyel kell hibával számolni, ergo mintha tudták volna előre ("jó lesz ennyiért").
[ Szerkesztve ]
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
spammer
veterán
válasz vargalex #9678 üzenetére
Rendben. Ha valakinek járt már szervizben ilyen hibával (vagy fog), legyen szíves majd megírni, ha akartak-e vele fizettetni a javításért (kijelző cseréért), mert erre azért még kíváncsi lennék/leszek.
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
spammer
veterán
válasz HeidBalu #10271 üzenetére
Pofátlan szerviz, egyértelműen gyári hibás, tudják jól ők is, mert "jó pár" darab biztosan megfordult náluk ugyanezzel a hibával. Másnak is ugyanezzel a dumával akarják visszaküldeni. Szerintem ne hagyd annyiban. Fogyasztóvédelem, vagy akár ügyvéd, plusz írj a tablet facebook oldalára, ahol egyébként már más írt ilyen hibáról (csak szerintem le se szarták, de lehet, hogy törölték a hozzászólást). szerk: talán a Tesco is tud az ügyben tenni valamit, mert ők küldözgetik vissza a hibás darabokat, tudják ők is, mennyi volt ugyanilyen hibával.
[ Szerkesztve ]
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
spammer
veterán
válasz pekenyoca #10291 üzenetére
Köszi az infót! Engem már nem érint, mert nálam a vásárlás után 1 nappal előjött a hiba, úgyhogy én visszakaptam a pénzem. Viszont ha úgy vesszük, ez a vaterás kijelző is csak félmegoldás, ugyanis még így is pénzedbe és idődbe került, holott a szerviznek kutya kötelessége lett volna cserélni ingyen és bérmentve. Én azt mondom, hogy akinek eljön ez a hiba, az ne hagyja annyiban, forduljon a fogyasztóvédőkhöz vagy ha kell ügyvédhez, mert az ilyen szerviz megérdemli, hogy jól seggbe rúgják, különben máskor, más termékkel is így fognak eljárni.
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
spammer
veterán
válasz ToniSoprano #10317 üzenetére
Elméletileg a szervizbe kellene küldeni ilyenkor (ami szerintem a Tescotól független), csak hát ugye tudjuk, hogy ez hivatalos szerviz mekkora pofátlan banda.
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad 9th wifi Silver mint az új 2026.02.22. Apple garancia
- iPad Pro 12.9" 256GB Wi-Fi + Cellular Space Grey MHR63HC/A + Pencil 2 + Magic Keyboard garanciális
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M4 Chipes IPAD PRO 2024 11 13 1év gar Azonnal Deák Térnél Átvehet
- iPad Pro 11" (2018) - 256GB - WIFI+Cellular - Space Grey - Karcmentes
- iPad Air 5.gen WiFi / 64GB / Blue (250)