Hirdetés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Kristof93 #14 üzenetére

    A Windows a Win32 erejéig megengedő. Bármilyen API-t elfogad, tehát marad minden változatlan. Az Apple eleve a Metal API-t nyomja már egy ideje, és semmi sem történt az OpenCL fejlesztésekkel. A Windows esetében a problémát az UWP jelenti. Az DirectX 12 only, tehát se OpenCL, se Vulkan, se CUDA, se semmi, csakis DirectCompute. Aki tehát Windowsra tervez semmiképpen se válasszon mást, csak a DirectCompute-ot.

    Az Apple-nél azért nem jelent nagy különbséget, ha valamit nem ajánlanak, és ha valamiről leveszik a kezüket. Ha a CUDA vagy az OpenCL számítana nekik, akkor támogatnák. De utóbbit sem frissítik, hiába volt eddig elvileg hivatalosan támogatott. Az persze a Khronos éleslátását dicséri most, hogy legalább felkészültek a problémára, és a Vulkan runtime-on lehetővé tették az OpenCL C egy részhalmazát. Ezzel a Vulkan a MoltenVK-n keresztül egy csomó OpenCL kódot megmenthet.

    Azt egyébként valószínűnek tartom, hogy az Applet nem feltétlenül az OpenCL zavarja. Nekik inkább az OpenGL a problémájuk. Azt kilövik a fenébe. Az OpenCL-t kb. olyan szinten megtartják, ahogy a CUDA-t. Implementációt adnak ki rá, de ha nem megy, akkor le se szarják a problémád.

Új hozzászólás Aktív témák