Hirdetés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
PAtr0n
addikt
és GaryFlash
No akkor az én gépem pont jó lenne rá, Xeon E5440 és R9 270. Mert jelenleg csak 3.7Ghz-en stabil a CPU, a lap ennyit tud (másik lapban hajtották 4Ghz-n is alapfeszen), a Radeon ugye meg adott. CPU limitem így csak multikban van, egyenlőre csak a Warthunderben próbáltam ami masszívabb multi, ott 65% körül van a GPU kihasználtságom ( de az is ugrál elég széles skálán), az CPU 1-es mag 90% körül, a 3-mas 50% körül, a másik kettő meg kábé lógatja a fütyit. Kéne egy BF4 tesztelni. Lehet szerzek egyet.
Abu85:
Köszi a részletes leírást, azért így már érthetőbb -
zseko
veterán
Ironizált: ) Igaz személyes tapasztalatom nincs mert nem gcn-es vga-m van csak egy 6850-em, de az eddig olvasottak alapján két dolog kell hozzá: erősebb gcn-es vga és egy gyengébb proci. Ezek után már csak az érdekelne ebből a szempontból, hogy aki károg hogy mennyire szar a mantle és nem is gyorsul, az vajon egy P4-el próbálta vagy egy i7-el.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A BF4 az folyamatosan frissül. De most már úgy működik, ahogy tervezték.
Mivel a Mantle a WDDM-et virtuális formába helyezi a futás idejére, így a mobil termékeknél kérdéses, hogy mindegyik támogatva lesz-e. Az AMD a full AMD-s notikra meg tudja oldani, de az Intel IGP-re csak az Intel tud olyan drivert írni, ami képes a Mantle működését biztosítani.(#140) PAtr0n: Gép- és beállításfüggő. Elsősorban arra kell ügyelni, hogy 2 GB VRAM kell neki a BF4-re, 1 GB-tal vissza kell venni a grafikát, mert elfogy a memória. Amiben mindenkinél van javulás az a késleltetés és a frame-time. A Mantle eliminálja a DX driverek 4-5 ms-os késleltetést eredményező kötegelését, illetve sokkal stabilabb a frame-time, mert nincsenek driver szálak, amik akadályozhatják a feldolgozást.
-
Lomha 8V
addikt
Kíváncsi vagyok, hogy mit hoznak össze.
-
PAtr0n
addikt
Azt mondjátok már el legyetek szívesek, hogy akkor most smafu a Mantle, vagy tényleg hoz javulást? Mert jelenleg amiről beszéltek az egy katyvasz, nem tudni belőle az igazságot. Már elnézést. Pl. mi ez hogy "pechük volt, hogy működik". Most működik, vagy nem működik? Vagy bizonyos VGA-n igen, valamelyiken meg nem.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem.
Sosem lesz egy PC API olyan hardverközeli, mint egy konzol API.(#135) Crytek: Az valóban gáz lenne. Szerencsére nem kellenek ilyenek.
(#137) Crytek: Nyilvánvaló. A médiának és a youtube-osoknak csak pechük volt, hogy működik. Nekem is az volt. 30-40-ről 80-90 fps-em lett multiban.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
dergander #123 üzenetére
Azért akarunk új DX-et, mert a PC fogja majd vissza a konzolt. Egy új generációs multiplatform címnél a legtöbb korlátot a PC miatt hozza meg a fejlesztő. Erre lesz jó az új API, ami kisebb többletterheléssel működik. Csak nézd meg a BF4-et. A PC miatt annyi a látótávolság amennyi. A motor jóval többre képes, de a rendszer úgy van kalibrálva, hogy ne legyen egy képkockán belül kétezernél több draw call. Ugyanakkor a konzolokon és a Mantle-ön nincs kötegelés, ott a BF4 egy képkockára akár 15000 draw callt is csinál (ami kötegeléssel 2k lenne, de annyira lightos az API terhelése, hogy nincs értelme kötegelni). És a Frostbite 3 a PS4-en képes 60000 draw callra is, legalábbis az engine teszt ennyivel fut 60 fps-sel a Sony gépén. Viszont a játék dizájnját a PC 2k/frame értéke limitálta be.
-
dergander
addikt
Én pont azt mondom semmit nemhoz el,a mennyország ? Ugyan már
A konzol port folyamatosan rabságba tartja a PC-t már 2000 óta,mostsem változik. Egyenlőre még ott tartunk hogy a BF4 az egyetlen Gamma ami tudja a mantle-t mégis DXbe jobban fut. Hol is van ez a gyorsulás? Teszteket láttam csak épp a felhasználoknak nem gyorsult. Ez lesz a DXel is,felesleges ebbe beleélni magát akárkinek is,mindig lesz egy hatalmas korlát amit a konzolok miatt sose lépjük át. Így újra az MS kezében minden az alkalmazkodás pedig nehéz lesz.
De azt már most látom ebből a teljesítményből vagy finomításból 1 évig tuti biztos nemlátunk semmit. -
dergander
addikt
Az fog történni ami eddig,magyarul semmi...minden megy tovább,úgy ahogy a DX váltások közt,venni kell új VGA-t az új DXhez.
Ez mind a pénzről fog szólni,mert a fejlesztő nemfog magától csak úgy optimalizálni. Csak tol rá egy egyszerű portot és az új dx nyers erőre támaszkodva megoldja a hardverekkel.
Az első DirektX biztos nagyon kezdetleges lesz,mire kiforrja magát már jön a 13 vagy 12.1 vagy valami más verzió,és akkor el is telik 2 év,utána már már lesz a helyzet. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
GeryFlash #116 üzenetére
Nincs rossz meg jó. Az egészen nyilvánvaló, hogy ha x cégnek valamit nem támogat a hardvere, akkor azt a funkciót nem fogják támogatni. Egészen nyilvánvaló az is, hogy az Intel és az NV inkább az ultramobil piacnak fejleszt és abból lesz desktop megoldás, míg az AMD a desktop/konzolpiacnak fejleszt és abból lesz mobil/ultramobil opció. Számítani lehet arra, hogy egy desktop/konzol szintre tervezett architektúra lényegesen többet tud, mint egy mobilra tervezett architektúra.
Minden dolog bekerül vitára a GAB-ba, de egy részük egyszerűen nem megy át, így vagy nem kerül be a szabványba, vagy opcionális lesz. -
-
GeryFlash
veterán
,,SAD4 (Intel/NV megvétózta), a hardware atomics (Intel/NV megvétózta), a CDB (Intel/NV megvétózta), Tiled resources (Intel megvétózta), a DBT (Intel megvétózta), tile-pool (Intel/NV megvétózta), bindless modell (Intel megvétózta), korlátlan erőforrás-használat (Intel/NV megvétózta). "
Tényleg ennyire durva a helyzet? Mármint hogy ennyire fekete-fehér szitu, hogy Intel-Nvidia rossz és AMD meg jó?
-
WayneGace
őstag
Nem tudom mennyire igaz, amit állítasz. Már gazdasági lapban is olvastam, hogy elemzők feltételezik, hogy az MS-nek szándékában van eladni a konzol üzletágat. Tehát hosszabb távon nem a konzol a fő irány az ms-nél.
Persze azon se lepődnék meg, ha csak elemzők feltételezése lenne az egész. -
GeryFlash
veterán
De akkor ez ugye élesben csak a win 9-ben lesz nem?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az OpenGL úgy marad ahogy van. Fejlődik és kész. Létjogosultsága pedig azért van, mert Linuxra, SteamOS-re, Androidra és iOS-re ezt az API-t kell használni, illetve az ES verzióját. Lehet itt technikai dolgokkal bűvészkedni, de az elsődleges irány a fejlesztőknek, hogy nagy legyen a programra a vásárlóbázis. A konzol után pedig már jobban megéri Androidra és iOS-re portolni, mint PC-re.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Akik kérték azoknál a támogatás megmarad. Azért kérték, hogy ha kell nekik valami, akkor azt a Mantle-be gyorsan be lehet rakni. Aminek a támogatása eltűnik szerintem az a régi DirectX. A legtöbb top motorból Mantle, DX12 és OGL portot csinálnak. Ezzel a három API-val mindent le lehet fedni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A fejlődés az megy tovább. A konzol ott van, azok hardverét direkten lehet használni. Aztán abból majd valahogy sikerül PC-re egy portot készíteni. De ha a DX12 az overhead problémát megoldja, akkor az egy igen nagy előrelépés. A többi, csak a speciális effekteknél lényeges, azok meg kikapcsolhatók.
-
Televan74
nagyúr
válasz
Meteorhead #101 üzenetére
,,futótűzként fognak terjedni az Androidos desktop gépek'' - Azért nem eszik olyan forrón a kását.
Bocs de ezen jót nevetem. Meghoztad a kedvem a mai naphoz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#32839680 #99 üzenetére
A DX funkcióiról nem csak az MS, hanem a GAB is dönt. Ha egy fontos funkció nem kap elég gyártói támogatást, akkor csak opcionálisan kerülhet bele. Számtalan ilyen példa van erre: SAD4 (Intel/NV megvétózta), a hardware atomics (Intel/NV megvétózta), a CDB (Intel/NV megvétózta), Tiled resources (Intel megvétózta), a DBT (Intel megvétózta), tile-pool (Intel/NV megvétózta), bindless modell (Intel megvétózta), korlátlan erőforrás-használat (Intel/NV megvétózta). Utóbbi négy funkció opcionálisan sem került be eddig.
Sajnos a gyártók jövőképe nem mindig egyezik. Főleg nem most, amikor leginkább két architektúra kellene. Egy ultramobilba és egy desktopra. De két külön architektúrát fejleszteni hülyeség, így az egyik irány győz a másik felet, utána pedig el kell kezdeni vétózni a DX funkcióit.
-
válasz
Meteorhead #101 üzenetére
"Ha DX12 csak AMD-n menne, akkor tetszik nem tetszik, a játékoknak el kell készíteni a DX11 portját is..."
Vagy csinálnak egy jóféle fallback módot, ami az adott GPU tudásának megfelelően visszabutítja a kódot a grafika, vagy a sebesség rovására. Mármint ahol ez lehetséges.
-
Meteorhead
aktív tag
válasz
#32839680 #99 üzenetére
Sajnos a MS-nak ez lehetne az utolsó merész húzása. Bármennyire is előremutató lenne, hogy DX12-be beleraknák az érdemi újításokat, és nem opcionális kiterjesztésként tennék elérhetővé, a nagyérdemű publikumon sajnos nem lehet ennyire radikális dolgokat keresztülverni. Ha DX12 csak AMD-n menne, akkor tetszik nem tetszik, a játékoknak el kell készíteni a DX11 portját is, és akkor ott ette meg a fene az egészet, igazi játékmenetbeli újítások nem fognak születni.
MIC egyébként mindent tudni fog, csak Win 9-re valószínűleg nem fog elkészülni. Maxwell pedig desktopon nem tudhatja azt, amit a többiek a buzi licencek miatt.
MS-nak nagyon be kell nyalni a fogyasztóknak, mert Win 8 nagyon nem lett sikeres, bármennyi jóságot is raktak bele. Az új felületet nem tudták az emberek megemészteni. Ha a Win 9 Intézője nem fog úgy kinézni, mint a Notron Commander, akkor sajnos futótűzként fognak terjedni az Androidos desktop gépek, onnantól kezdve pedig vége van az innovatív világnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Google Chrome
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Bluetooth hangszórók
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- További aktív témák...
- MSI Radeon RX 6800 16GB GDDR6 256bit
- MSI RX 580 8GB GDDR5 256bit!!! Beszámítás megoldható!!!
- MSI GTX 1060 3GB GDDR5 192bit!!! Beszámítás megoldható!!!
- Gainward Panther RTX 4070 Ti Super 16GB GDDR6X 256bit!! Beszámítás megoldható!!!
- Eladó ! /Jótállással/ RTX 3060Ti 8GB videókártyák! (EVGA, Founders Edition, Palit)
- Samsung Galaxy Book2 Pro 360 i7-1260P 16GB 512GB touchscreen
- MSI CreatorPro Z16P RTX A5500 TOUCH! - A világ legerősebb RTX A-s tervezőgépe (vapor chamberrel)
- Felújított számítógépek számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- LG 39GS95UE - 39" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Apple iPhone 14 Plus 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest