- OLED TV topic
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Milyen egeret válasszak?
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Házimozi belépő szinten
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Projektor topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gave
addikt
válasz Farkassacred #8 üzenetére
Mind történetben, mind autókban, mind tuningban és a körözést illetően.
Igen, jól összefoglaltad, igazából tényleg ezeken fog múlni, hogy ki hová pozícionálja a Heat-et a többihez képest. Nekem annyi, hogy a kedvencek bekerültek, Aston DB, Porsche GT. A tuning nem nagy szám, de nem is kellett annyit foglalkozni vele, hamarabb lehetet vinni tovább a versenyekre.A körözés tényleg nagyon rossz lett, én azt úgy kezeltem, hogy általában bevásároltam 1-2 autót a pénzből, így nem volt veszteni való, és akkor megpróbáltam teljesíteni 1 nekifutásra annyi rep pontos versenyt amennyit értelmesnek láttam az időért cserébe.
AuraSync: Mobilos élményem nincs, de simán elhiszem, hogy már ott is felülmúlják amit az EA kiostoroz évente