Hirdetés
- Amazon Fire TV stick/box
- Kompakt vízhűtés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen processzort vegyek?
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Milyen monitort vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Apple notebookok
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen notebookot vegyek?
Hirdetés
-
Minimalista pénztárca - Rossm Wallet - A klónok ásza
lo Ebben a tesztben a legjobb minőségű Ridge klónok közé tartozó, Rossm pénztárcát teszzük nagyító alá.
-
Death Stranding 2: On the Beach - Egyórányi előadást kaptunk a fejlesztőktől
gp A színpadi műsorban természetesen maga Kojima és részt vett.
-
Nyugodtan hátradőlhetsz, a hardverek megvárnak
ph Desktop PC-k és monitorok mellett processzorhűtő, egér és szék próbálja magára vonni a figyelmet.
-
PROHARDVER!
Motorola DEFY - gyakran ismételt kérdések, hasznos információk
Új hozzászólás Aktív témák
-
GreenEver
csendes tag
válasz morfondőr #16236 üzenetére
Nos... hogy a végén kezdjem: a fényképezéskor keletkező csík NEM hardver hiba.
Az történt, hogy az itt látható fényképező hiba [link] mellé egy másik hibát is felfedeztem, a videó felvétel 3-4 perc után üzembiztosan lefagyasztotta a rendszert.
Vettem tehát egy mély levegőt, és minden meggyőződésem ellenére betértem az egyik legnagyobb - szervizzel is rendelkező - T-Pontba, BP-en a Petőfi Sándor utcában.
De még meg sem szólalhattam, máris közölte egy rendkívül előzékeny munkatárs, hogy ők semmiféle lehetőséggel nem rendelkeznek Defy javításához, a telefont átveszi, és majd két-három hét múlva érdeklődjek. Csere készülék nincs. Nem hogy Defy, de semmilyen. Na mondom, akkor mesélje el, hogy hová küldik? Mondja az előzékeny munkatárs: Budaörs, ilyen-olyan szerviz, ő a márka mindentudó. Kérdem: ha odaviszem, mennyi idő? Mondja előzékeny munkatárs, az jó, akkor max egy nap. Búcsúzom.
Szerencsére nem mindjárt az autóba ültem, hanem használtam a Defy-t, kikerestem a telefonszámát ilyen-olyan szerviznek, ahol - tényleg nagyon kedvesen - elmesélik, hogy ők egy éve nem szervizelnek a T-Mobilnak semmit. Kérdem: Hát kik? Mondják: Cirma... illetve ma már a Cordon Electronics. Újabb telefonszám keresés, nagysokára egy fásult női hang - hatalmas hangzavar közepette - kérdezi: készülék típusa, hibajelenség, elmesélem a fényképezős csíkot, mondja típus hiba, hozzam, két-három nap; mondom van más is, elmesélem a videót, mondja ezt ki kell vizsgálni, nem tud időpontot. Kérdem: cserekészülék van, mondja ők szervíz és nem szolgáltató.
Na erre én felmásztam a panaszfal.hu-ra, és tanulmányoztam az idevágó bejegyzéseket, majd - szerencsére - úgy döntöttem, hogy hát azt már mégsem.
Nekiálltam viszont és - korábbi meggyőződésem ellenére - felraktam a Nordic Froyo-t, (nagyjából fél óra, backup/restorral egy óra) és láss csodát: Mindkét hiba elmúlt! Kiváló fénykép, 30 perces videó (csak 2 G a kártyám).
A szoftver remek, minden működik, néhány pluszt is tartalmaz a 2.1-es Android 2.51.1-es ROM-jához képest. Gyors, fagyásmentes, szóval remek.Minden nap elmúlik valami rossz!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen