- Projektor topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Melyik tápegységet vegyem?
- Amazon Kindle
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen monitort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem így működik. Az a lényege az eljárásnak, hogy a monitoroknak ez a része van specifikálva. Minden monitor közöl adatokat a meghajtóval, amit az AGS-sel ki tud olvasni az alkalmazás, így pedig olyan tartalmat készít, ami tökéletes a monitornak, és azon már nem kell módosítani belsőleg, hanem mehet ki, ahogy érkezik a kábelen. Nem kell semmi mappelés, mert információja van arról az alkalmazásnak, hogy mi kell a monitor paneljére.
Ezek a játékok támogatják: [link]
Ez alapvetően sokkal többet tud, mint a többi HDR szabvány, nem véletlenül van rajta a Microsoft, hogy beépítse a DirectX-be. Csak egyelőre nem tudnak megegyezni az AMD-vel, hogy értelmes licencdíjat kérjen a szabadalmáért. Ez egy nagy probléma, mert némelyik cég egyszerűen nem akar túl sokat fizetni érte, akkor inkább legyen AMD-only dolog, és szarnak rá. Sok cégnek igaza van, alig vannak maximalisták, akik tényleg azt akarják látni, amit a fejlesztők elgondoltak, azok majd vesznek AMD-t, de a tömegpiachoz viszonyítva kevesen vannak, és ezt figyelembe véve durván túl van árazva a licenc.
Nyilván, ha szabvány lenne egy ilyen eljárás, akkor sokkal jobban terjedne. Egyszer valószínűleg az AMD is leviszi a licencet olyan szintre, hogy mindenkinek vállalható költség lesz, és akkor jöhet a cucc a DirectX-be.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem kell. Pont az a lényege, hogy ezt teljesen megszünteti. Cserébe a kijelzőnek kell pontosan igazodnia az AMD zárt HDR specifikációjához. Erre van egy hitelesítési teszt, amit a gyártók némi pénzért cserébe igényelhetnek, és akkor kaphatnak FreeSync Premium Pro plecsnit.
Mivel ez egy teljesen kontrollált rendszer, így a játékokba is direkt támogatás kell hozzá, mert a kijelzőnek pontosan megfelelő tartalmat kell számolni.
A működés tekintetében tehát kell egy FreeSync Premium Pro hitelesítésű kijelző, egy FreeSync Premium Pro meghajtót támogató GPU, és a játékba be kell építeni az AGS-nek a FreeSync Premium Pro működéséhez szükséges rutinjait. Ezért nem működik ugye minden játék alatt, mert az egész futószalag a program szintjén irányított.
Már régóta szó van amúgy ennek a megoldásnak a szabványosításáról, de nagyon lassan halad, mert az AMD gáncsolja dolgot, ugyanis nem hajlandók a szabadalmukat bedobni a közösbe. Annyi pénzt kérnek érte, amit nem szívesen fizetnek ki mások. Szóval egyelőre ott tart az egész, hogy az AMD túl drágán adná a licencet. Licenc nélkül meg nehéz továbblépni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- E-roller topik
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 7. nap: Control
- Autós topik
- Hardcore café
- PlayStation 5
- Projektor topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...
- EVGA Nvidia GTX 1080 Ti FTW3 ICX 11Gb
- GAINWARD GHOST RTX 4060 Ti eladó! RGB-s! Garanciával, számlával!
- Fair Áron / AMD Radeon Videókártya Felvásárlás / ORSZÁGOSAN
- Fair Áron / AMD Radeon Videókártya Felvásárlás / ORSZÁGOSAN
- ASUS Radeon RX 580 OC 8GB GDDR5 256bit (ROG-STRIX-RX580-O8G-GAMING) Videokártya
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest