Hirdetés
- Mini PC
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Steam Deck
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- „Ezt a sorozatot emberek készítették!”
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem így működik. Az a lényege az eljárásnak, hogy a monitoroknak ez a része van specifikálva. Minden monitor közöl adatokat a meghajtóval, amit az AGS-sel ki tud olvasni az alkalmazás, így pedig olyan tartalmat készít, ami tökéletes a monitornak, és azon már nem kell módosítani belsőleg, hanem mehet ki, ahogy érkezik a kábelen. Nem kell semmi mappelés, mert információja van arról az alkalmazásnak, hogy mi kell a monitor paneljére.
Ezek a játékok támogatják: [link]
Ez alapvetően sokkal többet tud, mint a többi HDR szabvány, nem véletlenül van rajta a Microsoft, hogy beépítse a DirectX-be. Csak egyelőre nem tudnak megegyezni az AMD-vel, hogy értelmes licencdíjat kérjen a szabadalmáért. Ez egy nagy probléma, mert némelyik cég egyszerűen nem akar túl sokat fizetni érte, akkor inkább legyen AMD-only dolog, és szarnak rá. Sok cégnek igaza van, alig vannak maximalisták, akik tényleg azt akarják látni, amit a fejlesztők elgondoltak, azok majd vesznek AMD-t, de a tömegpiachoz viszonyítva kevesen vannak, és ezt figyelembe véve durván túl van árazva a licenc.
Nyilván, ha szabvány lenne egy ilyen eljárás, akkor sokkal jobban terjedne. Egyszer valószínűleg az AMD is leviszi a licencet olyan szintre, hogy mindenkinek vállalható költség lesz, és akkor jöhet a cucc a DirectX-be.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem kell. Pont az a lényege, hogy ezt teljesen megszünteti. Cserébe a kijelzőnek kell pontosan igazodnia az AMD zárt HDR specifikációjához. Erre van egy hitelesítési teszt, amit a gyártók némi pénzért cserébe igényelhetnek, és akkor kaphatnak FreeSync Premium Pro plecsnit.
Mivel ez egy teljesen kontrollált rendszer, így a játékokba is direkt támogatás kell hozzá, mert a kijelzőnek pontosan megfelelő tartalmat kell számolni.
A működés tekintetében tehát kell egy FreeSync Premium Pro hitelesítésű kijelző, egy FreeSync Premium Pro meghajtót támogató GPU, és a játékba be kell építeni az AGS-nek a FreeSync Premium Pro működéséhez szükséges rutinjait. Ezért nem működik ugye minden játék alatt, mert az egész futószalag a program szintjén irányított.
Már régóta szó van amúgy ennek a megoldásnak a szabványosításáról, de nagyon lassan halad, mert az AMD gáncsolja dolgot, ugyanis nem hajlandók a szabadalmukat bedobni a közösbe. Annyi pénzt kérnek érte, amit nem szívesen fizetnek ki mások. Szóval egyelőre ott tart az egész, hogy az AMD túl drágán adná a licencet. Licenc nélkül meg nehéz továbblépni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Mini PC
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Poco F7 – bajnokesélyes
- Yettel topik
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro+ 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo T14 Thinkpad Gen3 WUXGA IPS i5-1245U vPro 10mag 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z170X-Ultra Gaming Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- 143 - Lenovo LOQ (15IRH8) - Intel Core i5-13500H, RTX 4060 (ELKELT)
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő


