- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- Samsung LCD és LED TV-k
- Projektor topic
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- SSD kibeszélő
- Milyen egeret válasszak?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem a főoldalon van, hanem a top anyagok részen. A főoldal az áll a felső fejlécből, és a listás hírekből. A top anyagok részbe kitűzhetők hírek, de a rendszer automatikusan is súlyozza, hogy mely hírek a legfelkapottabbak, és azokat helyezi ki. Tehát ami a top anyagokhoz felkerül, az vagy manuálisan kitűzött, vagy az olvasottsága relatíve magas ahhoz, hogy a rendszer ezeket automatikusan kitűzze.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
pokmky
tag
Amúgy miért van még mindíg főoldalon ez a két hetes hír?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem értitek az egészet. A Chill/Anti-Lag eleve nem használ parancslistát. Az egyiket kell bekapcsolni, attól függően, hogy bevitel vagy sebességadatok alapján akarod vezérelni a jelenetszámítást.
A 0-s beállítással önmagában az a gond, hogy nincs se parancslista, se szabályozás a jelenetszámításra. Márpedig valahogy szabályozni kell a képkockák számítását, mert ha kész a jelenet és ráküldöd a GPU-ra, akkor vagy romlik az input lag, vagy nem küldöd rá a GPU-a a jelenetet, de nincs hol tárolni, tehát jön az akadás. Emiatt van az, hogy az Ultra beállítás az NV-nél még csak béta, mert egyszerűen olyan helyzeteket okoz, hogy megakasztja a feldolgozást. Lásd a linkelt videók. Ilyenkor az történik, hogy a GPU még nem végzett a képkockával, de már van új jelenet, amiből számolhatná a következő képkockát, ezt viszont nincs hol tárolni, tehát el kell dobni, és várni kell a következő jelenetre. Emiatt nincs ilyen beállítás az AMD-nél, hanem van a Chill és az Anti-Lag, ami szabályozza azt, hogy úgy legyen minimális a lag, hogy közben ne kelljen egy rakás akadással számolni. Csak egy ilyen rendszert fel kell építeni, az AMD megvette a Hialgo szoftverét, és azt két évig építette be, mire elért ide. Tehát az NVIDIA nem tudja csak úgy lemásolni, mert kell hozzá legalább két év mire egy hasonlót csinálnak, plusz a licencek, amiket az AMD birtokol.
A flip-queue size default 1 az első Radeon Software óta. Maximum növelni lehet az értékét, csökkenteni nem. A nulla nem opció a fenti probléma miatt.
A registry-t hülyeség szerkeszteni, mert az egy legacy beállítás. Már ki van kötve a DXGI driverből. Régi runtime-okra esetleg még működhet, de ki használja már azokat...[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
lemusz
addikt
AMD ezért nem engedi meg a 0-s beállítást a Chill/Anti-lag nélkül
Nem csak hogy anélkül, de sehogy sem enged semmit se. Ez zavar engem és még sok mást, akit érdekel ez az egész. Az stimmel hogy ahány alkalmazás annyi féle végkimenet lehet 0-ás beállítás mellett, a linkelt videóban lévő játéknál pont nem értem miért akarna bárki is ezzel a beállítással játszani, lévén ez erősen a gyors reakcióidejű esportjátékoknál fontos. Ismerőst gtx 1060-al megkértem nézze már meg ezt az Ultrát, előtte neki defaulton volt, azaz 3-ason és láss csodát a srác megtáltosodott csgoban, ráadásul laggok nélkül viszi a 0-át. Kérdezte is hogy nálam is bevan-e kapcsolva, én meg szomorúan konstatáltam, hogy nem csak hogy 0-át nem tudok állítani radeonban, de még az 1-ben sem vagyok biztos hogy annyi-e mint amennyinek mondják. Erről már beszéltünk korábban a másik hír alatt és továbbra is tartom, hogy nem annyi. Nem hiába csinálnak mások is ezzel kapcsolatban fórumbejegyzéseket vagy éppen videókat: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Hajdi
senior tag
[lMajdnem] sikerült megoldani a ReLive problémát. Mindegy, már feladtam... marad az Action.
Mióta megvan a Vega, hol működik, hol nem. Hangkártya és alaplapi hangvezérlő mellett is ugyanaz. Nem egy érvágás, de akkor minek van, ha nem működik? Jelentsem még 2 ezredszerre is?[ Szerkesztve ]
"The Man Who Sold the World"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A pre-render beállítás kikerült. Egyrészt onnantól kezdve, hogy a default 1, ennek nincs értelme. Az NV ezt lecserélte egy másik beállításra, mivel nekik a default 3 még ma is, de beállítható 1-nek, viszont a 0 az nem ajánlott. Az nem véletlenül volt régen tiltva, mivel a jeleneteket a processzor rendszertelenül, a rendszer timerjéhez igazodva számolja. A parancslista azért létezik, hogy ebből ne legyen baj, mert elképzelhető, hogy a processzor küldené a jelenetet a GPU felé, de nincs parancslista, ami tárolja azt, ezért az el lesz dobva, és várni kell a következő jelenetig. Na most, ha a következő jelenet későn jön, akkor akadozni fog az alkalmazás, és pont ez történik az ultra beállítás mellett: [link]
Az AMD ezért nem engedi meg a 0-s beállítást a Chill/Anti-lag nélkül, mert ezek biztosítják azt, hogy ha már parancslista nincs, akkor a jelenetszámítás rendszerezve legyen, így a hardver már eleve akkor kapja meg az új jelenetet, amikor végzett a korábbival.
Az NV azzal védekezik, hogy az Ultra még béta funkció, de sose fog működni, amíg valamivel nem rendszerezik a jelenetszámítást. Régen is ezért vették ki a 0-s beállítást, mert több kárt csinált, mint hasznot. Most csak rá voltak kényszerülve, hogy visszahozzák, de az AMD nem ezt csinálja az Anti-laggal, viszont, amit az AMD csinál, azt évekig tartana beépíteni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Csak be lehetett. Ez a beállítás azért szűnt meg, mert a jelenetszámítást ilyenkor semmi sem szabályozná, így az kétséges, hogy működik-e minden programban, elvégre az API előírása szerint illegális dolgot csinál. Ehelyett egy ultra beállítási szint van a késleltetésre, de ez is csak béta, mert ez sem csinál mást, mint a 0-s beállítás. Igazából ennek haszna addig nincs, amíg az NVIDIA nem rak egy Chill-szerű szabályozórendszert be az egész jelenetszámítás szabályozására. Viszont ezt nem lehet sokféleképpen csinálni, a licencek pedig az AMD-nél vannak.
Ma már a sokkal nagyobb értéknek sincs értelme. Túl gyorsak hozzá a hardverek, hogy haszna legyen. Csak a késleltetést növeled vele, de a sebességet nem.
Az NVIDIA is 5-ről visszaváltott a 430-as driverektől kezdve 3-ra, ez az új defaultjuk. A low latency On pedig az 1. Az NV-nek annyiban van értelme a 3-nak, hogy ék még támogatják a Keplert, ami azért eléggé ókori dizájn, és az még profitál ebből, de amúgy máshol nincs értelme.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
lemusz
addikt
Az a baj a véleményed erősen függ az Abu oktatóanyagaiból benyakalt marketinginfóktól. Ha eltudsz azoktól vonatkoztatni és úgy tekitneni az anti-laggra, mint egy mókolt pre rendered frames-re, ami másik oldal mindig is driverből állítható volt, akkor már teljesen más a leányzó fekvése és hasznos beállítás is lehetne.
-
MongolZ
addikt
Na, ez várós peccs, már azért eléggé az ideje volt...
-
gaborw
tag
Radeon Image Sharpening kivàncsi leszek, megkapja-e a Radeon VII is-e?!
-
lemusz
addikt
Anti-laggot nem akarják kiterjeszteni polariszon dx9-re?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- DIGI Mobil
- Mikrotik routerek
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Digitális Állampolgárság Program
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest