Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #16939776

    törölt tag

    válasz #32839680 #173 üzenetére

    Jó jó de min? az a helyzet, hogy nincs vele baj, mert amit a játék mellett háttérfolyamként csinál az OS nem érződik. Azzal lenne csak baj, ha ugyan arra a hardverre/buszra konkurens feladatot raknék, például egy FPS monitorozó programot OSD-vel, vagy felül akarnám bírálni a VGA ventilátorának a vezérlését.

    Ezek az emberek - ha egy picit hamarabb ott lenne, de 20% kevesebb teljesítmény - abba sem halnának bele. Szerintem.

    Alkalmazáson belül, van lehetőség beállítani, hogy az inputnak adjon prioritást, úgy teljesen OK.
    Sajnos ezek vannak úgy optimalizálva, hogy 100% cpu limit mellett sima frame time elérhető legyen, feltéve jó hogy jó a környezet. Akármit próbáltam, aminek több magra volt optimalizálva a végrehajtása, ugyan csinált 20% FPS boost-ot, meg +/-20% kilengéseket a frame time-ban. Ha limitálod a frame-ek számát, egyszer csak eltűnik a monitorról a rángás, de a feldolgozási időben még benne lesz az eltérés, hiába vannak utólag szépen egyenletesre összekésleltetve a framek.

    Ha úgy nézzük a akkor a képkocka felét látom, mivel ki van kapcsolva a V-sync. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy addigra a képernyő "közepén" már ott a következő frame, mire V-sync-el csak elkezdené felül a frissítést. Mivel tök egyenletes a frame time, a monitor frissítésének nem egész számú többszörösénél, sincs anomália, mert ugyan akkora szeletekre törik a kép, és legrosszabb esetben mozgás közben olyan hatást fog kelteni mint a rolling shutter, bedől a kép egy kicsit jobbra, ha jobbra húzod.

    A megoldás erre már megvan, és köszöni szépen jól is működik. igazából egy másik, szintén működő "B" megoldásra lettem volna nagyon kíváncsi, ha már itt azon a véleményen vannak, hogy az "A" az hót biztos, hogy nem működhet.

    Azt is mondják, mások, ha valamit min. kétféle képen meg tudsz oldani, akkor vagy benne profi. :)

Új hozzászólás Aktív témák